abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36456850
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 12:27 schreef mirrie1986 het volgende:
Een keer kwam er een voetganger aan bij een zebrapad, ik wist niet wat zij ging doen, ze kon of rechtdoor lopen of over het zebrapad, maar ze ging dus over het zebrapad, maar ik was er al langs, en zij kon gewoon achter de auto oversteken.
Dit hoor ik echt vaak om me heen, dat de afrijder niet wacht bij een zebrapad omdat er voetgangers staan waarvan niet duidelijk is dat ze willen gaan oversteken. Maat van me had dat ook, hij wou doorrijden omdat die voetganger geen enkele aanstalten maakten om over te steken. Examinator trap op de rem, maar voetgangers staken niet over. Wel gezakt....
quote:
nu op 25 april weer rij-examen, om 8.55
Succes alvast
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  woensdag 29 maart 2006 @ 11:38:13 #52
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_36457877
maar van me was de 1e keer ook om iets doms gezakt.
ze waren met de weg bezig waar hij langs moest.. dus eerst wachten achter een kraan,
en toen gaf zon grondwerker een teken om er omheen te rijden.. Mocht niet van de examinatrice..
hij moest een teken van de kraan machinist krijgen, niet de grondwerker..
pi_36458343
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 11:38 schreef Devilnl het volgende:
ze waren met de weg bezig waar hij langs moest.. dus eerst wachten achter een kraan,
en toen gaf zon grondwerker een teken om er omheen te rijden.. Mocht niet van de examinatrice..
nouja zeg
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_36464298
quote:
jemig wat stom zeg
pi_36464998
quote:

Wat vond z'n instructeur ervan en had ie nav het gebeurde nog stappen ondernomen tegen het CBR?
  woensdag 29 maart 2006 @ 16:14:47 #56
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_36465605
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 19:24 schreef rena het volgende:
Lekkere dwang leg je dan op jezelf , hoezo moet je het per se in 1 keer halen? Je loopt wel al ver vooruit zeg, je bent nog niet eens 18
Ik heb mijn 1ste examen op 9 mei, als ik het dan niet haal wordt het na mijn schoolexamens (die 18 mei beginnen) en heb ik dus alweer mijn aandacht ergens anders en geen tijd voor lessen. Als ik daarna klaar ben (1 juni) dan volgen er een hoop examenfeesten en zit ik met vakantiewerk. Half juli ga ik alweer op vakantie, en dan moet ik het echt hebben (ik ga met vrienden, en ik wil hem dan gewoon hebben omdat er anders iemand anders altijd moet rijden)
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_36466680
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 16:14 schreef JosvG het volgende:

[..]

Ik heb mijn 1ste examen op 9 mei, als ik het dan niet haal wordt het na mijn schoolexamens (die 18 mei beginnen) en heb ik dus alweer mijn aandacht ergens anders en geen tijd voor lessen. Als ik daarna klaar ben (1 juni) dan volgen er een hoop examenfeesten en zit ik met vakantiewerk. Half juli ga ik alweer op vakantie, en dan moet ik het echt hebben (ik ga met vrienden, en ik wil hem dan gewoon hebben omdat er anders iemand anders altijd moet rijden)
CSE's bedoel je denk ik , ipv SE's?
* zonnestraaltje blij is dat ze vorig jaar geslaagd is voor de havo en van dát gezeur af is...

Maarre, als jij zakt en je herexamen voor je vakantie wilt hebben, doe je echt wel wat rustiger aan op de examenfeestjes hoor! Weet ik zeker.

Iig veel plezier & succes alvast!
  woensdag 29 maart 2006 @ 17:37:12 #58
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_36468161
oei de 20ste is het zo ver ..
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_36468840
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 17:37 schreef BaggerUser het volgende:
oei de 20ste is het zo ver ..
Klopt, had je grote ( ) broer al in de openingspost gezet op Wiki!

Je eerste keer afrijden?
pi_36469532
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 16:14 schreef JosvG het volgende:

[..]
Als ik daarna klaar ben (1 juni) dan volgen er een hoop examenfeesten en zit ik met vakantiewerk. Half juli ga ik alweer op vakantie, en dan moet ik het echt hebben (ik ga met vrienden, en ik wil hem dan gewoon hebben omdat er anders iemand anders altijd moet rijden)
Ik MOET dat ding ook hebben voor de zomervakantie!

Vrijdag om 9 uur weer les.. vroeger dan ooit Maar het lijkt me dan niet drukker dan tussen half 5 en half 8 savonds (heel vaak les gehad tussen die tijden) Ik hoor dan ook wanneer ik mn ttt heb hopelijk.. oh ik hoop zo dat het snel is (al is dat ook wel een klein beetje eng )
  woensdag 29 maart 2006 @ 19:17:06 #61
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_36470727
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 18:01 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Klopt, had je grote ( ) broer al in de openingspost gezet op Wiki!

Je eerste keer afrijden?
ja ik heb het gemerkt
ja mn eerste keer afrijden
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_36470766

Merk en type: Volkswagen Golf V
Eigenaar: Van Dijk
Land van herkomst: Nederland
Datum: 29-03-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: 'mijn' leswagen. En niet zeuren dat hij niet keurig tussen de trssepjes staat, was mn eerste poging tot achteruit inparkeren
pi_36470922
Tussen de streepjes is niet superbelangrijk, hij staat nl. wel redelijk recht (niet scheef tussen twee vakken in iig ) en als je er goed bij hebt gekeken is het helemaal toppie!
pi_36471139
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 19:22 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Tussen de streepjes is niet superbelangrijk, hij staat nl. wel redelijk recht (niet scheef tussen twee vakken in iig ) en als je er goed bij hebt gekeken is het helemaal toppie!
Maar had er een auto gestaan had die nu geen zijkant meer gehad
'The Less you know, The more you believe'
pi_36471483
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 19:28 schreef juliusbackpacking het volgende:

[..]

Maar had er een auto gestaan had die nu geen zijkant meer gehad
Ssssst, dat is een detail.

Bij 't examen moet je vaak toch naast 'n leeg vak inparkeren.
pi_36471598
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 19:41 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Ssssst, dat is een detail.

Bij 't examen moet je vaak toch naast 'n leeg vak inparkeren.
Naast een andere auto is makkelijker, zie je tenminste goed wat je doet.. (maar inderdaad.. mijn instructeur durft dat ook niet zo vaak aan )
pi_36474011
Nou, haal me maar uit de OP met m'n examendatum, want die gaat niet door. *&(*(^(&^$%C##% CBR! M'n instructrice had me begin van de week ingepland, bleek achteraf dat d'r saldo niet genoeg was, omdat ik m'n eigen verklaring nog niet betaald had. Dus voor fucking 11 euro die er tekort is, mag ik niet afrijden!!!!! Ik ben echt zwaar pissed nu, en weet niet wanneer ik nu wel mag afrijden. Toen ze vanmiddag voor het het laatst keek, was 1 mei de eerste datum. Maar ik wil echt niet zolang wachten nog! Het is nu wachten op uitvallers... ik kan wel janken! KUT CBR!
Back in business.
pi_36474225
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 20:58 schreef Shirley het volgende:
Nou, haal me maar uit de OP met m'n examendatum, want die gaat niet door. *&(*(^(&^$%C##% CBR! M'n instructrice had me begin van de week ingepland, bleek achteraf dat d'r saldo niet genoeg was, omdat ik m'n eigen verklaring nog niet betaald had. Dus voor fucking 11 euro die er tekort is, mag ik niet afrijden!!!!! Ik ben echt zwaar pissed nu, en weet niet wanneer ik nu wel mag afrijden. Toen ze vanmiddag voor het het laatst keek, was 1 mei de eerste datum. Maar ik wil echt niet zolang wachten nog! Het is nu wachten op uitvallers... ik kan wel janken! KUT CBR!
Damn, das echt balen zeg
pi_36474325
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:04 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Damn, das echt balen zeg
Ja. Ik ben boos, verdrietig, gefrustreerd..alles!

Je leeft zo naar een datum toe, en vandaag zat ik nog: ''Over een week precies kan ik m'n rijbewijs hebben...*O* '' Nou, mooi niet dus!
Back in business.
pi_36475884
Shirley, wat balen voor je
pi_36475985
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Volkswagen Golf V
Eigenaar: Van Dijk
Land van herkomst: Nederland
Datum: 29-03-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: 'mijn' leswagen. En niet zeuren dat hij niet keurig tussen de trssepjes staat, was mn eerste poging tot achteruit inparkeren
Ik les ook in een Golf 5. Hoewel 'mijn' auto nog meer zit beplakt met reclame en alles
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:59:04 #72
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_36476155
ja morgen is het zover

Audi A3
pi_36477895
Nog minder dan een week Morgen weer een uurtje lessen
pi_36478524
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:54 schreef Nuna het volgende:

[..]

Ik les ook in een Golf 5. Hoewel 'mijn' auto nog meer zit beplakt met reclame en alles
all-in-solo of rijbewijs concurent zeker? Die zijn veruit het ergst ja er zijn kermissen die minder aandacht trekken
pi_36478999
Ik les in een gewone Golf, wel zo'n nieuwe, maar ik ken al die namen niet

Shirley, wat ontzettend kut Ik zou echt kwaad zijn ja
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')