ja, dat zou leuk zijn voor de zomer. Dan doe ik meequote:Op dinsdag 11 april 2006 20:08 schreef Freeling het volgende:
Nog nieuws over een eventuele IA?
Hey in welke maat heb jij je polo's en shirts besteld en hoe lang ben je?quote:Op maandag 10 april 2006 00:47 schreef SatanicWarrior het volgende:
De vriend van mijn zus en ik hebben maar eens even wat besteld op abercrombie.com en wel de volgende items:
Voor mij:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de vriend van mijn zus:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu maar wachten tot het arriveert!
Wanneer bestelbaar op de site?quote:Op donderdag 6 april 2006 14:39 schreef je_vader het volgende:
deze shirtjes komen aanstaande dinsdag of woensdag binnen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tezamen met de cargo pants en rokje.
Ik heb ze allemaal in maat M besteld, ik ben iets van 1.75m lang en bijna 70 kilo. Een maat S voor A&F t-shirts zit me net iets te krap, maar dat komt doordat ik aardig wat ben aangekomenquote:Op woensdag 12 april 2006 20:26 schreef Phraze het volgende:
[..]
Hey in welke maat heb jij je polo's en shirts besteld en hoe lang ben je?
Erg mooi, die heb ik in het blauw, ook in maat M.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:16 schreef woeeiiii het volgende:
Net deze binnengekregen:
[afbeelding]
Kijk de stof bij de print op mn borst, helemaal vierkant omdat ie nieuw uit t plastic komt
Maat M btw, 70 kg, 1.80m
Hmmz ik zit namelijk nog steeds te twijfelen of ik een S of een M moet hebben!quote:Op donderdag 13 april 2006 13:59 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal in maat M besteld, ik ben iets van 1.75m lang en bijna 70 kilo. Een maat S voor A&F t-shirts zit me net iets te krap, maar dat komt doordat ik aardig wat ben aangekomen![]()
Het was vooral bij mijn oksels en borstkas waar het t-shirt in maat S te strak zat, en dan niet modieus strak, maar gewoon echt te strak.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:50 schreef Phraze het volgende:
[..]
Hmmz ik zit namelijk nog steeds te twijfelen of ik een S of een M moet hebben!
In Nederland loop ik alleen maar in Sjes zowel shirts als polo's!
Maar ik ben zelf iets groter dan jou zo'n 1,80 maar heb geen buikje!
anders kijk je even op de sitequote:Op donderdag 13 april 2006 21:32 schreef Enchanter het volgende:
wat kost nou zo'n overhemd ?
Niet gezienquote:
Heb al keer eerder gepost, ik ben 1.94 en heb een XL polo. Op m'n schouders zit het heel goed, maar hij is wel redelijk lang(niet te, maar een L was misschien wel beter geweest denk ik). Een XXL kwa lengte wel te groot voor je zijn..quote:Op vrijdag 14 april 2006 08:42 schreef philipnorth het volgende:
[afbeelding]
Deze vind ik mooi, net als de polo's.
Iemand hier die iets kan zeggen over de (X)XL maten?
Ben 1,87 en vrij grof gebouwd, maar als ik zie dat lange mensen die hier posten soms in een M lopen...
Vallen de shirts+polo's vrij groot?
(of moet ik toch maar wachten tot ik in de VS ben een keer om te gaan passen?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |