ik neem aan van wel idd. als je wilt kan ik het wel opmetenquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:09 schreef Undergod het volgende:
hmm ik weet niet hoe het gaat met "zwembroeken" maar 32 is inch neem ik aan?
Tot hoever komt ie ongeveer? tot knieen?
zoja: 20incl geboden
Nee. En daarom is 25 best een koopje. Kijk maar op eBay... daar beginnen de veilingen niet eens bij die prijs! Deze mooie kledingmerk is eenmaal super en duurquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:34 schreef Ace1 het volgende:
Verkopen ze A&F in nederland?
Af en toe ligt er wat bij america today.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee. En daarom is 25 best een koopje. Kijk maar op eBay... daar beginnen de veilingen niet eens bij die prijs! Deze mooie kledingmerk is eenmaal super en duur
Dus TS, 25 is een koopje.. jammer dat ik er net 1 heb gekocht (een zwembroek)
hij is in de taille niet zo ruim dat hij voor 34 doorkan denk ik helaasquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:04 schreef Paulusch het volgende:
Valt deze 32 ruim genoeg als je normaal 34 hebt (g-star, esprit, jack&jones, mexx etc.)??
Too bad, zijn die shorts nog ergens te krijgen in de omgeving weert/eindhoven dat je weet?quote:Op zondag 16 april 2006 12:14 schreef Whoho het volgende:
[..]
hij is in de taille niet zo ruim dat hij voor 34 doorkan denk ik helaas
die van mij is geimporteerd uit amerika, dus de tip van bovenstaande post lijkt me het bestquote:Op zondag 16 april 2006 16:04 schreef Paulusch het volgende:
[..]
Too bad, zijn die shorts nog ergens te krijgen in de omgeving weert/eindhoven dat je weet?
wat in nederland wordt verkocht is allemaal hele oude collectie, die je normaal in de outlet stores vind.er worden geen nieuwe collecties in nederland verkochtquote:Op woensdag 19 april 2006 08:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat een onzin..
Frontrunner in Amsterdam verkoopt zat A&F dingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |