Ooooo genoeg nog voor jezelfquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:18 schreef heaven7 het volgende:
[..]
VavaJa hoor, American cream, Sympathy for the skin, Dream cream en alle haarmaskers en wat bruisdingetjes. Ohja, en nog 0,75 liter Snowfairy
quote:
We gaan wel even een keer weer wat uitwisselenquote:
Jaaa dat komt goedquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
We gaan wel even een keer weer wat uitwisselen![]()
Een nieuwe Hybrid, nieuwe Angels delight, proefpotje vol American cream, proefpotje vol Sympathy for the skin, flesje 100 gram Snowfairy, stuk nieuwe Fresh Farmacy, die Almond buttercream nieuw, Lemslip butterspul en nog wat niet Lush spul.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:19 schreef Vava het volgende:
[..]
Ooooo genoeg nog voor jezelf![]()
Wat heb je aan je zusje gegeven?
Zelfs niets waar je mee gedoucht of ingesmeerd hebtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:33 schreef Shirley het volgende:
Ik heb gewoon geen Lush nieuws vandaag! Wat doe ik hier?
Behalve goedenavond zeggen.
Nou, was ze wel blij met je denk ikquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:43 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Een nieuwe Hybrid, nieuwe Angels delight, proefpotje vol American cream, proefpotje vol Sympathy for the skin, flesje 100 gram Snowfairy, stuk nieuwe Fresh Farmacy, die Almond buttercream nieuw, Lemslip butterspul en nog wat niet Lush spul.
En daar is je zusje maar wat blij mee denk ikquote:
Ooo hahaha nouquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:14 schreef heaven7 het volgende:
Ik had jou ook best de helft ofzo kunnen sturen. Beetje lullig om nu dingetjes terug te gaan halen denk ik
Een simpele douchebeurt even snel met Sweetie Pie, die ik niet meer zo lekker vind. En daarna ingesmeerd met Dream Cream en Smitten. Zo goed?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:52 schreef Vava het volgende:
[..]
Zelfs niets waar je mee gedoucht of ingesmeerd hebt
Nou, dan zeg ik ook maar goedenavond
quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
Een simpele douchebeurt even snel met Sweetie Pie, die ik niet meer zo lekker vind. En daarna ingesmeerd met Dream Cream en Smitten. Zo goed?
Ik weet ook niet waarom ik hem nu minder lekker vind.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:22 schreef Elefes het volgende:
[..]![]()
Mijn Sweetie Pie is op, daar had ik eigenlijk wel wat anders voor mogen kopen toen ik bij de Lush was zaterdag.. Hmm nog maar even wachten tot de volgende keer
En vanaf nu Retread, en Lovestack.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:18 schreef heaven7 het volgende:
[..]
VavaJa hoor, American cream, Sympathy for the skin, Dream cream en alle haarmaskers en wat bruisdingetjes. Ohja, en nog 0,75 liter Snowfairy
Misschien komt het door de lente?quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmmmm ik ga 17 Cherry Lane stééds meer waarderen
Heerlijk fris luchtje!
Ik heb morgen pas dienst?quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:25 schreef ymme het volgende:
[..]
En vanaf nu Retread, en Lovestack.
Heb je ze gevonden? Ik moest vandaag toch naar school, aan een scriptie werken..
Dus de deur was dicht van de garage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |