quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Welkom in de Truth chat
![]()
waar draakje geen bal snapt van nieuwe opening maken, maar het toch probeert en dan de teksten van DV maar voor het gemak even leent!
Deel 76 alweer, op naar de 100. Waar het gaat over koetjes en kalfjes. Over keutels en drollen, en over luchtige toetjes. Het gaat hier over alles wat je maar kunt indenken. Niets te gek, en de waarheid ligt niet in het midden. De waarheid hangt daarboven en dan zul je zien dat het helemaal niet waar is dat je A=D krijgt wanneer je via geheim taal zegt dat B=E. Of toch? Laat die drollen en keutels maar weg. Die ruiken naar poep. En poep is troep. Of toch niet? Ligt eraan. Als drollen staat voor een aardbeien-taart met slagroom dan heeft het woord drol meteen een andere betekenis. Het is maar een naam. Je kunt gras ook Belg noemen en water, rijstenbrei. Het zijn maar woorden. En het gaat om de onzin."Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing had happened."
"Winston Churchill"
Vorige delen ?
01 Truth ouwehoer topic
02 Truth (SC 74) Barra maakt wel WEEEEEER een nieuwe
en nog eentje maar hoe doek da?
OP ?
klik
[afbeelding]
Gary erbij dan maar, wat hij hier zoekt weet ik niet maar hij mag gerust meekijken en zelfs mee ouwehoeren. Misschien neemt Gary ooit actief deel aan deze topic-reeksen. Dat hij spontaan tot leven komt nog. Wie weet. Alles kan, als het maar leuk is.
[afbeelding]
Met toestemming van Barra mag Nemo ook meekijken en meedoen, misschien dat Gary en Nemo samen komen mee posten nog. En wie weet springen ze wel in ons scherm, uit ons scherm, recht onze kamer binnen.
Game on
![]()
da's helemaal waar en dat terwijl ik alweer onderweg naar m'n bedje wasquote:Op maandag 27 maart 2006 21:44 schreef nokwanda het volgende:
Maak nie uit. We kunnen iig ouwehoeren en dat is wat telt
dank dank dank,quote:Op maandag 27 maart 2006 21:44 schreef MissHobje het volgende:
staat het goed met img ?? je plaatjes ?
Ik vind het toch goed egdaan van je hoor
wat wil je met dat al dat schoonmaken! ben wel trots op je hoor!quote:Op maandag 27 maart 2006 21:49 schreef nokwanda het volgende:
Nou... ik ga vandaag ook vroeg naar mijn nestje hoor. Duurt niet erg lang meer. Ben bekaf.
quote:Op maandag 27 maart 2006 21:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wat wil je met dat al dat schoonmaken! ben wel trots op je hoor!![]()
Noemen jullie elkaar irl ook zoessie en Vampje?quote:Op maandag 27 maart 2006 21:52 schreef draculettetje het volgende:
en waar is vampje nu zo ineens weer gebleven????
![]()
wel zoessie, hoezo eigenlijk?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Noemen jullie elkaar irl ook zoessie en Vampje?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:53 schreef nokwanda het volgende:
Heren..... ik was vandaag liever in mijn warme nestje gebleven.![]()
Jawel. Maar ik ben zo slaperig en mijn buik doet raar. Iets verkeerds gegeten.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nah ben je niet blij met ons
Beterschap mopquote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:58 schreef nokwanda het volgende:
Jawel. Maar ik ben zo slaperig en mijn buik doet raar. Iets verkeerds gegeten.
*Tubgirl impressie doet*quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
*Tubgirl impressie doet*![]()
Dank je. Maar een mop zou ik het nu niet willen noemen.
quote:
quote:
Lekker vies.quote:
sex is alleen vies als je het goed doet... maar tubgirl. nee dank je!!!quote:
valt voor sommigen onder de noemer sexquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sex is alleen vies als je het goed doet... maar tubgirl. nee dank je!!!
Kan best veel schelen jaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:04 schreef nokwanda het volgende:
de zon schijnt en het is niet mistig.
Komt vast omdat mijn ramen gezeemd zijn.
moggequote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:11 schreef draculettetje het volgende:
mogguh allemaal!
quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik schrok eerst een beetje van de felheid van het zonlicht
En zag dat ik mijn achtertuin ook dringend moet aanpakken.![]()
Na gister beperk ik me vandaag tot de noodzakelijke huishoudelijke taken.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat zit je dan nog achter je puter te lummelen?
alles goed met jou? Schijnt het zonnetje nog in Brunssum?quote:
Alles gaat okey hoor, ben nog niet helemaal wakker maar dat komt nog wel na de nodige koffie.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:43 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
alles goed met jou? Schijnt het zonnetje nog in Brunssum?
quote:
heb je een rustdag voor je been draculettetje? Installeer je anders met een lekker boek op de bank ofzo. Maar je hebt ook nog een kleintje rondlopen toch?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:44 schreef draculettetje het volgende:
pfff best saai zo'n rustdag!
inderdaad beterschap nok, voel je je al beter? en hoe staat het met het huis?
DV jij ook een fijne dag!
marietje weer op het werk? Zet hem op en gewoon secretaresse zijn he!
heb je zeker een doorslaper gehad vannacht dat je nog niet helemaal wakker bent? Ik kon er zelf ook niet uitkomen vanmorgen. Komt door die zomertijd. Ik wilde dat ze dat eens zouden afschaffen, dat gedoe iedere keer.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Alles gaat okey hoor, ben nog niet helemaal wakker maar dat komt nog wel na de nodige koffie.
De zon schijnt af en toe hier, niet de hele tijd. Maar weer om buiten te zitten zoals gisteren is het niet door de wind.
Moet nog in het typ-ritme komen want ik typ steeds foute letters erdoorheen. Fout-loos typen komt na de nodige koffie wel.
Zometeen alcohol-vrij pakken, heb dorst
Ik heb geen slaap-pillen gehadquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:50 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
heb je zeker een doorslaper gehad vannacht dat je nog niet helemaal wakker bent? Ik kon er zelf ook niet uitkomen vanmorgen. Komt door die zomertijd. Ik wilde dat ze dat eens zouden afschaffen, dat gedoe iedere keer.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:04 schreef gaai het volgende:
G'middag mensen......(thee met een biscuitje)
Hey Barraquote:
nee maar je hapt zo lekkerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:09 schreef gaai het volgende:
[..]
Hey Barra![]()
Nix niet slaapkopjeik ben al naar de sportschool geweest hoor!
En straks ga ik nog een uurtje......![]()
je dacht toch niet werkelijk dat een moeder met 2 schoolgaande koters op een doordeweekse dag tot dit tijdstip in d'r nest kon blijven liggen![]()
hoezo 'happen' gaai
![]()
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:04 schreef gaai het volgende:
G'middag mensen......(thee met een biscuitje)
Je kunt gewoon weer teug gaan als ze naar school zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:09 schreef gaai het volgende:
[..]
Hey Barra![]()
Nix niet slaapkopjeik ben al naar de sportschool geweest hoor!
En straks ga ik nog een uurtje......![]()
je dacht toch niet werkelijk dat een moeder met 2 schoolgaande koters op een doordeweekse dag tot dit tijdstip in d'r nest kon blijven liggen![]()
hoezo 'happen' gaai
![]()
Meeste vrouwen moeten wel om zo'n kont als jij te krijgenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:57 schreef nokwanda het volgende:
ik word al moe bij de gedachte
Ben jij astraal mijn kont komen bekijken of zo?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:04 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Meeste vrouwen moeten wel om zo'n kont als jij te krijgen![]()
Nee hoor.... maar daar zijn boeken en cursussen voorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:19 schreef UncleScorp het volgende:
Ow kunde astraal alleen maar kijken dan ?![]()
Frustrerend![]()
dat las ik dus ff hequote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben jij aNaal mijn kont komen bekijken of zo?
Oeioei staade al zover Barra ?quote:
goe zo, fijn ookquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
Ben idd gewoon een tukkie gaan doen. Voel me nu een stuk beter.
Waarom ?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik vind zon power plate altijd eng
quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
t is net een supersized vibo
![]()
Ik dacht dat je laatst in een bubbelbad oid was geweest. Ik mag toch aannemen dat je daarvoor uit de stoel moet komen. En je zult toch ook niet in dat ding slapen, afgezien van een enkel tukkie. Dus iemand zal die kont van je toch wel af en toe zien.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:36 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Middag allemaal
Ben ook naar de sportschool geweest!
Lekker op de Power Plate, niet om een strakke kont te krijgen want die ziet toch nooit iemand, maar gewoon voor de doorbloeding.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik dacht dat je laatst in een bubbelbad oid was geweest. Ik mag toch aannemen dat je daarvoor uit de stoel moet komen. En je zult toch ook niet in dat ding slapen, afgezien van een enkel tukkie. Dus iemand zal die kont van je toch wel af en toe zien.
Is ook zo maar ik denk niet dat diegene die mij uit de stoel helpen zo geintersseerd zijn in een kont van 45 jaarquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik dacht dat je laatst in een bubbelbad oid was geweest. Ik mag toch aannemen dat je daarvoor uit de stoel moet komen. En je zult toch ook niet in dat ding slapen, afgezien van een enkel tukkie. Dus iemand zal die kont van je toch wel af en toe zien.
ha ha ha geloof ik zie het nog niet helemaal voor mequote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:00 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Je kunt het "in delen" gebruiken![]()
A) Een kont van 45 kan heel leuk zijnquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:59 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Is ook zo maar ik denk niet dat diegene die mij uit de stoel helpen zo geintersseerd zijn in een kont van 45 jaar![]()
En manlief is er aan gewend![]()
correctie.... gister ging het over jouw tietenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:08 schreef Marietje_34 het volgende:
Gister ging het over tieten, vandaag over konten![]()
pics!!!!!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
correctie.... gister ging het over jouw tieten
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
correctie.... gister ging het over jouw tieten
nix geen pix, ik wil mijn tieten graag anoniem houdenquote:
Is ook zo, hij kan er nu gewoon niet meer om heenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
B) Zoiets went toch niet !!!! (ik bedoel meer......naar een geliefde blijft daar toch oog voor hebben)
Dan zijn we snel uitgepraat. (Met mijn AA-tje)En bovendien.... die zijn al es besproken. Misschien iets voordat je hier registreerde.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:13 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
wil je het vandaag over de jouwe hebben dan?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:18 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Is ook zo, hij kan er nu gewoon niet meer om heen![]()
Gewoon een groter bed gekocht, 2x2 m, valt het niet op dat ik nu meer ruimte in beslag neemquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
als er nog maar ruimte voor hem is in bed
Dat heb ik idd gemistquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan zijn we snel uitgepraat. (Met mijn AA-tje)En bovendien.... die zijn al es besproken. Misschien iets voordat je hier registreerde.
(_|_)quote:
Jij zou er zo een aankunnen en ik ben blij dat ik er geen aan hoefquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb ook borsten, van het vele sporten van vroeger. Altijd heb ik zwaar liggen gewicht-heffen in de sportschool, ik zou zo een bh aankunnen
Ben van plan om het sporten weer op te pakken. 150 KG optillen of nog meer. Aftrainen tot 1 blok beton ook
Vroeger tilde ik 110 kilo vast en 95 kilo los.
In de toekomst wil ik richting de 200 kilo. Zonder echt overdreven breed te worden. Breed zijn is okey, maar het moet wel zo blijven dat je vrij kunt bewegen.
Vroeger noemden mensen me al brede omdat ik gewoon 5 uur lang iedere dag aan de gewichten hing
Soms moet ik echt om je lachenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb ook borsten, van het vele sporten van vroeger. Altijd heb ik zwaar liggen gewicht-heffen in de sportschool, ik zou zo een bh aankunnen
Ben van plan om het sporten weer op te pakken. 150 KG optillen of nog meer. Aftrainen tot 1 blok beton ook
Vroeger tilde ik 110 kilo vast en 95 kilo los.
In de toekomst wil ik richting de 200 kilo. Zonder echt overdreven breed te worden. Breed zijn is okey, maar het moet wel zo blijven dat je vrij kunt bewegen. In principe wil ik 500 kilo tillen zonder moeiteIk ga graag richting extremen en denk zeker dat het mogelijk is ook. 20.000 kilo gewicht heffen
Nieuw wereld record
Vroeger noemden mensen me al brede omdat ik gewoon 5 uur lang iedere dag aan de gewichten hing
Heeft ie mazzel dat ie jou heeft en niet mij. Ik ben zo'n klein kreng dat een richeltje overlaat voor de bedgenoot. Ook al is het bed enorm en ben ik ongeveer de helft in formaat.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:27 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Gewoon een groter bed gekocht, 2x2 m, valt het niet op dat ik nu meer ruimte in beslag neem![]()
Ik doe er ook geen aan, ik vind het zelfs prettig dat ik niet mager ben. Ik ben liever wat breder ook. En dat ik wat borsten heb van het trainen, ik vind het stoer uitzienquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij zou er zo een aankunnen en ik ben blij dat ik er geen aan hoef![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:36 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik doe er ook geen aan, ik vind het zelfs prettig dat ik niet mager ben. Ik ben liever wat breder ook. En dat ik wat borsten heb van het trainen, ik vind het stoer uitzien
Vannacht gedroomd over borsten bij vrouwen. Ging over bekende vrouwen. En een had geen borsten, de ander had te grote borsten en nog meer borsten en borsten. Weet niet meer welke vrouwen het over ging.
Ik ga dus zeker niet op het eten letten. Ik eet lekker door en als de tijd daar is ga ik richting de sportschool. Dan train ik dat vet wel weg allemaal.
's morgens naar de sportschool en als een idioot beginnen ermee
Toch beter dan een penisdroomquote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:04 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Meeste vrouwen moeten wel om zo'n kont als jij te krijgen![]()
Ben ik niet de enigequote:
Voor hem wel jaquote:
Antilliaanse kont of juist niet? imo is dat eerste mazzel.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:41 schreef gaai het volgende:
[..]
daar hoor ik dus niét bij......
Niet dat ik helemaal tevreden ben momenteel, maar de kónt is goed![]()
![]()
Sneller terug dan ik dacht.....nog ff snel bijlezen.....hoezo verslaafd![]()
Zeker is dat goed. Ik slaap echt liever zonder middelen. Maar als ik 1 nacht slecht slaap en de nacht erop merk ik dat ik wederom niet goed in slaap kom, dan is het verstandiger om toch maar 1 in te nemen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:41 schreef draculettetje het volgende:
@ DV inderdaad wel een beetje vreemd.......
maar ach jij hebt in ieder geval goed geslapen! en ook nog zonder wat ervoor te hebben ingenomen! helemaal goe toch!
Ook niet helemaal meer sinds die 2 kinderen......(sag-centralquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Antilliaanse kont? imo is dat mazzel.
volgens mij weet jezelf heel goed wat goed voor jezelf is!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:45 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zeker is dat goed. Ik slaap echt liever zonder middelen. Maar als ik 1 nacht slecht slaap en de nacht erop merk ik dat ik wederom niet goed in slaap kom, dan is het verstandiger om toch maar 1 in te nemen.
Eigenlijk is het sowieso verstandig om 1 in te nemen. Ik lees meestal 1 uur nog voordat ik ga slapen. En vaak val ik vanzelf in slaap.
Lukt het in slaap vallen niet, dan zou ik in principe iedere nacht 1 slaappil moeten pakken.
1 nacht niet slapen kan ervoor zorgen dat ik 1 hele week niet lekker in het vel zit.
En dan draait het wederom om balans en evenwicht en die rechte lijn. Het ritme en de structuur en stabiliteit.
Dat is niet slecht en zeker niet saai. Door dat allemaal aan te brengen is het lekker vrij en luchtig. En het is prettig leven ook. En dan kan ik nog altijd lekker doen waar ik zin in heb.
Vooral doen waar ik zin in heb![]()
Ik ga nu even shorty ophalen terwijl ik die opmerking probeer te doorgronden......quote:
Meestal geen kont maar een deuk.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:46 schreef gaai het volgende:
[..]
Ook niet helemaal meer sinds die 2 kinderen......(sag-central), maar nog altijd beter dan de gemiddelde nederlandse kont die ik om me heen wel eens aanschouw
![]()
![]()
Specificeer je nader. Wat in de kont?quote:
Ga nu nie moeder theresa spelen héquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:54 schreef nokwanda het volgende:
Specificeer je nader. Wat in de kont?
Neee... ik snap em echt niet. Zal dat blonde wel zijnquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:58 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ga nu nie moeder theresa spelen hé![]()
dat denk ik ookquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neee... ik snap em echt niet. Zal dat blonde wel zijn![]()
![]()
Of bedoel je wat er allemaal IN de kont van mijn tante past?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:58 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ga nu nie moeder theresa spelen hé![]()
dan durf ik wel naast je tante te lopen zonder eerst naar de sportschool te hoevenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Of bedoel je wat er allemaal IN de kont van mijn tante past?
In dat geval.... geen idee. Op het uitstekende deel past al zoveel dat je de interne kastruimte niet eens meer nodig hebt
ach meid....ik hou zelf helemaal niet van dat magere. Ik vind iemand die van nature mollig is best wel mooi als er vorm in zit. Beter dan een spijker met een deuk als kont.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan durf ik wel naast je tante te lopen zonder eerst naar de sportschool te hoeven
quote:
Ja m'n vrouw doet zo ook altijd alsof ze het nie begrijptquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:30 schreef gaai het volgende:
Ik zie dat ik niet de enige ben die die opmerking niet begreep/begrijpt.
![]()
Ken d'r niet, maar ik mag d'r nu alquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:34 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja m'n vrouw doet zo ook altijd alsof ze het nie begrijpt![]()
grmbl ... vrouwen ... ze hokken weer samen zullequote:
kunnen wij ookquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
grmbl ... vrouwen ... ze hokken weer samen zulle
ja maar niet in de kont héquote:
kan 8 meter hoor!!!!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wel een erg belgische uitdrukking. Maar ja... laat haar eerst maar eens kunnen lopen, ja.
quote:
ja dat had ik al ergens gelezen van die brilquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ach meid....ik hou zelf helemaal niet van dat magere. Ik vind iemand die van nature mollig is best wel mooi als er vorm in zit. Beter dan een spijker met een deuk als kont.
Nou ja... het maakt helemaal niet zo uit. het moet bij de persoonpassen.
Dat iedereen even slank moet zijn is ook maar ingegeven door een bepaalde standaard die wordt ingevoelrd alsof het perse zo moet en het anders niet goed is.
Ben ik het absoluut niet mee eens.
Net als mijn kind. Hij heeft een grote spleet tussen zijn tanden. Ik vind dat prachtig. ik heb zelf ook een kleinere. Maar die van hem is groter en maakt zijn kop pittig. Hij is anders gewoon te mooi, te gladjes. Grote donkere ogen met vreeeeselijk lange krullende wimpers, kuiltjes in de wangen, dikke kleine krullen.
De tandarts denkt aan een beugel. Hij is in de puberteit en weet dergelijke karakteristieken wat mionder te waarderen, tenzij ze door de persoon zelf gekozen zijn (als in het image dat gecreeerd kan worden door kleding)
Ik vind dat doodzonde want zijn tanden zijn verder gezond. Hij heeft geen overbite. Alleen die spleet. Alleen maar om aan het standaard beeld te kunnen voldoen.
En als het zou toevoegen aan de karakteristiek zou het niet erg zijn. Maar ik denk dat het alleen maar zou afnemen.
Ik heb mijn spleetje ooit laten dichtmaken (met porcelein) en had daar zo'n spijt van dat ik het weer liet openmaken.
Hij mot nu een bril. Dat ding voegt dus eerder toe aan de karakteristieke kop. staat fantastisch.
kan natuurlijk altijd!quote:
tuurlijk niet!quote:
Je wordt oud Scorpie. Je volgt het allemaal niet meer zo. (ik ook niet trouwensquote:
Oud ?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:33 schreef nokwanda het volgende:
Je wordt oud Scorpie. Je volgt het allemaal niet meer zo. (ik ook niet trouwens)
ja en ge moet dan geen volledige economie op poten zettenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:44 schreef Dromenvanger het volgende:
1 rijtje lotto is al genoeg als het de juiste getallen zijn![]()
Welnee..... brood.... dat zou mazzel zijn. Jouw geliefde was toch ook al gaan winkelen met zuslief en was aan het genieten van de lege bankrekening.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:48 schreef Oversight het volgende:
Met mijn oudste zoon de stad in om een paar schoenen te kopen....
Geef hem zelf een boel inspraak, zij vrouwlief nog.... hij is al 7...
Ik dacht aan een paar goede stevige leren schoenen, waar ie lekker mee kan gaan rellen...
... ik ben al 7, vergeet het maar paps.....
.........
.........![]()
.....
Die Nike's daar zijn de allercoolste !!
Welke van die twee paar vind je het allercooslte..
Allebei !!!!!!
Sorry schat, ik heb het niet gewonnen....
We eten deze maand brood.....
prepare to get bannedquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:48 schreef Oversight het volgende:
Met mijn oudste zoon de stad in om een paar schoenen te kopen....
Geef hem zelf een boel inspraak, zij vrouwlief nog.... hij is al 7...
Ik dacht aan een paar goede stevige leren schoenen, waar ie lekker mee kan gaan rellen...
... ik ben al 7, vergeet het maar paps.....
.........
.........![]()
.....
Die Nike's daar zijn de allercoolste !!
Welke van die twee paar vind je het allercooslte..
Allebei !!!!!!
Sorry schat, ik heb het niet gewonnen....
We eten deze maand brood.....
ow kdacht da ge alleen voor nokwanda kwam ...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:58 schreef displission het volgende:
goedemiddag trouwens allen : )
Nou met 1 rijtje lotto 4 miljoen winnen. Vervolgens in 4 delen want dat heb ik beloofd hier en daarna verder gaan met geld vergaren.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:47 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ja en ge moet dan geen volledige economie op poten zetten![]()
Nee.. ik heb je mail niet ontvangen. O wacht ff... heb je vast naar mijn hotmail gestuurd. En die gebruik ik eigenlijk alleen voor msn. Ik zal even checken en dan stuur ik je mijn gmail wel evenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:57 schreef displission het volgende:
nokwanda? had je het gelezen? wat ik toennet typte? en mijn mail ontvangen?
En je hebt mailquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:16 schreef displission het volgende:
is goed thx. nokwanda
hier groeit ietsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:32 schreef displission het volgende:
thx zie het..gelijk wat teruggestuurd.
quote:
Thx m8quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Unclescorp, top dat je ook eens aanwezig bent weerIk zie je vrij weinig de laatste tijd. Druk leven naast fok! zeker of niet?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:56 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Thx m8![]()
Wat is naast Fok ? Wanneer is Fok ?
Nah mijn muts staat gewoon niet altijd naar veel posten ... heb ook nie altijd veel te vertellen, ne mens slijt teveel uren op zijn klotewerk ... en sociaal is het daar beneden alle peil![]()
Maar Ouwehoer is toch alt een bezoekje waard
Welnee, beste man. Ik vind het gewoon lekker om op deze manierquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:50 schreef UncleScorp het volgende:
Lange tenen ?
komt ervan als je mij pest
nopequote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:06 schreef displission het volgende:
barra uiterraard! Ben er echt blij mee..het verandert heel veel..
leuk icoontje, je vriendin?
quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:06 schreef gaai het volgende:
[..]
Zeg....vragen ze jou nou vaak of het je vriendinneke is.....?
![]()
![]()
Neej dat mag ik hopen......quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
8x per dag ofzo
![]()
ik neuk geen 15 jarige meisjes
Veel plezier alvastquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:21 schreef gaai het volgende:
Ja dansen!
's Alweer veel te lang geleden da'k ben wezen dansen.......thuis wel veel tuulkmaar nie ergens anders.......
Maarrrrrrrr eerdaags een keer lekker met m'n zwager en nog-net-niet-echte-schoonzussie in Groningen los![]()
Bij hun 'crashen' terwijl de kiddo's bij opa en oma pitten.......![]()
Och.... als dat meisje 20 is en jij 27 of 28 maakt het geen donder meer uit.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
8x per dag ofzo
![]()
ik neuk geen 15 jarige meisjes
OP die manier tekeer gaan is hier ook al weer jaren geleden. Ik maak wel eens een feestje mee waar ik ook wel los ga. Maar in een kroeg.... paar jaar nu.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:21 schreef gaai het volgende:
Ja dansen!
's Alweer veel te lang geleden da'k ben wezen dansen.......thuis wel veel tuulkmaar nie ergens anders.......
Maarrrrrrrr eerdaags een keer lekker met m'n zwager en nog-net-niet-echte-schoonzussie in Groningen los![]()
Bij hun 'crashen' terwijl de kiddo's bij opa en oma pitten.......![]()
17 kan nog... 15 nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Och.... als dat meisje 20 is en jij 27 of 28 maakt het geen donder meer uit.
Men.... je wil nie weten wat ik deed toen ik 17 was (okay..... niet toen ik 15 was)
Ja? Ook als ze een vent heeft die een jaar jonger is dan haar moeder en die vent ook nog de meest foute der foute kerels is?quote:
quote:
Nee kzou gek moeten zijn om zo vroeg naar 't werk te gaan.quote:Op woensdag 29 maart 2006 07:43 schreef nokwanda het volgende:
Waarom riep je zo vroeg?
Nu al op je werk?
Ontken je dat?quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:02 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nee kzou gek moeten zijn om zo vroeg naar 't werk te gaan.
Ben hier net nu
ik had het over mezelf schatquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja? Ook als ze een vent heeft die een jaar jonger is dan haar moeder en die vent ook nog de meest foute der foute kerels is?
NahAls ik mezelf als dochter had gehad........
![]()
Maar.........Ook al was dat zo en ook al besloot ik op mezelf te gaan wonen.... ik maakte wel de havo af en ging wel studeren en ik deed niet mee in zijn troep.
zolang ik hier rondloop niet neequote:Op woensdag 29 maart 2006 08:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
en ik ben toch ook niet de foutste der foute kerels?![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik had het over mezelf schatik weet dat je graag jong wil zijn. maar 23 red je echt niet hoor
en ik ben toch ook niet de foutste der foute kerels?![]()
![]()
Ben jij zo'n foute man dan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:48 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
zolang ik hier rondloop niet nee
quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik had het ook alleen maar over het verschil van 15 en 17. Ook als een meid 17 is kan ze stomme dingen doen. Of je zo stom bent op je 15de of op je 17de maakt dan ook zoveel niet uit.
Ik vroeg me af wat die twee jaar voor een man nou zoveel verschil maakt.
Voor de wet zal het wel verschil maken. In ontwikkeling ook wel maar dat is per persoon verschillend.
JIj??? Ach nee..... jij bent zo fout nog niet. Eigenlijk ben je best braaf![]()
Only in my mindquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:03 schreef nokwanda het volgende:
Ben jij zo'n foute man dan?
en dan begint alles weer van voor af aan!quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:55 schreef R_ON het volgende:
Nergens in de stad een parkeerplaats toch vind je een plekje, helaas als verrassing is de volgende ochtend je auto weg. Geen idee waar het te vinden. Na de nodige formulieren, een fikse boete en een behoorlijke wandeling door de stad heb je 'm gelukkig terug.
Dat kun je zeggen! Iedere fuckin' ochtend beginnen met een preek; mensen die je behandelen als een kleuter, je gaat nog beter om met een wegwerpartikel; je voeten die branden waardoor het je niet veel later te heet wordt onder de voeten.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en dan begint alles weer van voor af aan!
quote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dusss.... vind je het heel erg als ik je niet volg?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:38 schreef Marietje_34 het volgende:
ik dacht al dat het aan mij lag, ik snap het ook niet helemaal.
Je hebt een mooie naam. En dat al 34 jaar. Gebruik je een speciale dagcreme om alles strak te houden?quote:
Daar zou je nu eens wat dieper op in moeten gaan nokwanda. Hele interessante materie.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:41 schreef nokwanda het volgende:
Vreemd eigenlijk hoe dat gaat.
De ene persoon post hier zijn gedachten, en hoe ingewikkeld en vreemd dat voor anderen ook zal ljken......hier wordt het meestal begrepen en opgepikt. Hoe vreemd dat het bij de andere persoon niet zo werkt.
Zou dat liggen aan de autenciteit en intentie van de gedachte?
blijkbaar wel.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:41 schreef nokwanda het volgende:
Vreemd eigenlijk hoe dat gaat.
De ene persoon post hier zijn gedachten, en hoe ingewikkeld en vreemd dat voor anderen ook zal ljken......hier wordt het meestal begrepen en opgepikt. Hoe vreemd dat het bij de andere persoon niet zo werkt.
Zou dat liggen aan de autenciteit en intentie van de gedachte?
wat lul je nou stom?quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:42 schreef R_ON het volgende:
[..]
Je hebt een mooie naam. En dat al 34 jaar. Gebruik je een speciale dagcreme om alles strak te houden?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:44 schreef R_ON het volgende:
[..]
Daar zou je nu eens wat dieper op in moeten gaan nokwanda. Hele interessante materie.
trouwens, heb jij vandaag niet je gesprek over die leuke baan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]Denk zelf es na dan. Wat zou ik nou bedoelen?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]Denk zelf es na dan. Wat zou ik nou bedoelen?
bull!quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:50 schreef R_ON het volgende:
als engelen worden we geboren.
We worden slecht gemaakt!!! Je kan er alles over lezen in mijn nog te publiceren essay.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
bull!
als we allemaal als engelen geboren werden waarom is de maatschappij dan slecht?
door wie dan.. door de maatschappij?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:18 schreef R_ON het volgende:
[..]
We worden slecht gemaakt!!! Je kan er alles over lezen in mijn nog te publiceren essay.
De maatschappij dat ben jij, dat zijn wij. Hele bomen kan ik daar over opzetten. Wij stammen allen af van de taaigaaigaai-aap die een laboratorium in Zwitserland uitgebreid bestudeerd heeft. Dat heeft hele belangwekkende resultaten opgeleverd die de wereld voorgoed kunnen veranderen!quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
door wie dan.. door de maatschappij?
als we allemaal lief geboren zijn kunnen we nooit slecht worden want we zijn allemaal lief
1) als ik zoek op taaigaaigaai vind ik NIETS met googlequote:Op woensdag 29 maart 2006 11:25 schreef R_ON het volgende:
[..]
De maatschappij dat ben jij, dat zijn wij. Hele bomen kan ik daar over opzetten. Wij stammen allen af van de taaigaaigaai-aap die een laboratorium in Zwitserland uitgebreid bestudeerd heeft. Dat heeft hele belangwekkende resultaten opgeleverd die de wereld voorgoed kunnen veranderen!
of ben je al onderweg? If zo: succes.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:49 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
trouwens, heb jij vandaag niet je gesprek over die leuke baan?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:28 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
of ben je al onderweg? If zo: succes.
Heeft google nog niks over de taaigaaigaai-aap??? Nu moet ik daar misschien ook niet heel verbaasd over zijn omdat ik vorige week een eerste gastcollege over deze bijzondere aap heb bijgewoond. De geleerde die er ons alles over verteld heeft was Prof. drs. Grotenhove.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
1) als ik zoek op taaigaaigaai vind ik NIETS met google
2) ja hoe is de maatschappij dan slecht gekomen als we allemaal engeltjes zijn???
die meneer geeft ook niets op Google .....quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:32 schreef R_ON het volgende:
[..]
Heeft google nog niks over de taaigaaigaai-aap??? Nu moet ik daar misschien ook niet heel verbaasd over zijn omdat ik vorige week een eerste gastcollege over deze bijzondere aap heb bijgewoond. De geleerde die er ons alles over verteld heeft was Prof. drs. Grotenhove.
1 aanwijzing: De wet van Melweger. Denk daar maar eens over na!quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
2) ja hoe is de maatschappij dan slecht gekomen als we allemaal engeltjes zijn???
De wattesquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:36 schreef R_ON het volgende:
[..]
1 aanwijzing: De wet van Melweger. Denk daar maar eens over na!
en google vind weer niets!!! JEEEEZ je bent echt goed in het verzinnen van namen die niets geven op googlequote:Op woensdag 29 maart 2006 11:36 schreef R_ON het volgende:
[..]
1 aanwijzing: De wet van Melweger. Denk daar maar eens over na!
Je weet welk lab de schaap Dolly gekloond heeft? De regels omtrent klonen in Zwitserland zijn erg soepel en daarom is de prof. daar verder gegaan met zijn onderzoek. De eerste maanden in het geheim vanwege de concurrentie met Rusland, die staan weer helemaal op de kaart sinds het aantreden van de heer Poetin, die een medische achtergrond heeft op academisch niveau, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
die meneer geeft ook niets op Google .....
Beetje appart dat je elk bestaand dier kan ik vullen op google en je er 100-den onderwerpen over vind (duh natuur sites en sites van mensen die het interessant vinden) maar te taaigaaigaai aap helemaal niets... waar was dat dan dat gastcollege?
hij zit maar wat te trollen en lult er in om. En vindt het waarschijnlijk heel erg grappig dat jullie de moeite nemen om te zoeken op google naar wat hij uitkraamt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en google vind weer niets!!! JEEEEZ je bent echt goed in het verzinnen van namen die niets geven op google
goeiemorgenquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:47 schreef gaai het volgende:
Ehm....hoi.....?![]()
't lijkt niet ontzettend gezellig maar toch..
Môgguh.......![]()
Marietje, waarom zou ik dat doen? Dat zou wel heel erg kinderachtig zijn, he? Ik kan je een link geven als je me niet gelooft.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:44 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
hij zit maar wat te trollen en lult er in om. En vindt het waarschijnlijk heel erg grappig dat jullie de moeite nemen om te zoeken op google naar wat hij uitkraamt.![]()
Jaaa... zometeen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:49 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
trouwens, heb jij vandaag niet je gesprek over die leuke baan?
Klinkt goed!! Ik hou van pakken met colbertsquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaa... zometeen.
Ben bijna klaar met optutten en dat is tot dusver erg goed gelukt.
Turqoise pak met een getailleerd colbert. zelfde kleur topje en een heeeel erg veelkleurige sjaal.
Ben ik ff blij dat ik daar niet in schutkleuren hoef.
Ik ben in een uiterst kleurrijke bui de laatste tijd. En ik ben vastbesloten er vandaag een succes van te maken.![]()
Welk lab heeft Dolly gekloond dan? En door wie?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:43 schreef R_ON het volgende:
[..]
Je weet welk lab de schaap Dolly gekloond heeft? De regels omtrent klonen in Zwitserland zijn erg soepel en daarom is de prof. daar verder gegaan met zijn onderzoek. De eerste maanden in het geheim vanwege de concurrentie met Rusland, die staan weer helemaal op de kaart sinds het aantreden van de heer Poetin, die een medische achtergrond heeft op academisch niveau, maar dat terzijde.
Uit het gastcollege kwam naar voren dat ze een menselijk gen geimplanteerd hebben bij de oerang oetang. Ik wil en kan je er veel meer over vertellen maar dat voert hier misschien te ver. Ik weet ook niet of je daarvoor wel onderlegt bent?
Als er met een kwinkslag gereageerd kan worden is er niks aan de hand. Gewoon niet te serieus nemen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:48 schreef UncleScorp het volgende:
lol nu zelfs al rellen in Ouwehoer ...
Doe me da nie aan![]()
Dolly (5 juli 1996 – 14 februari 2003) was een het eerste gekloonde schaap en ook 's werelds eerste kloon van een volwassen dier. Op 22 februari 1997 werd haar geboorte bekendgemaakt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Welk lab heeft Dolly gekloond dan? En door wie?
mooi gekopieerd van Wikipedia moet ik zeggen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:59 schreef R_ON het volgende:
[..]
Dolly (5 juli 1996 – 14 februari 2003) was een het eerste gekloonde schaap en ook 's werelds eerste kloon van een volwassen dier. Op 22 februari 1997 werd haar geboorte bekendgemaakt.
Dollys oorsprong lag in een cel uit het uierweefsel van een volwassen ooi. Reden voor de verantwoordelijke Schotse wetenschappers om haar naar de rondborstige country-zangeres Dolly Parton te vernoemen. Revolutionair in de 'Dolly-techniek' was dat een cel van een volwassen dier (die al gespecialiseerd is als bijvoorbeeld lever- of hersencel) als oorsprong werd gebruikt, en dus niet een ongespecialiseerde stamcel. Voor het eerst bleek dat cellen hun specialisatie kunnen 'vergeten' en een nieuwe kunnen aannemen.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
mooi gekopieerd van Wikipedia moet ik zeggen.
Dolly is gekloond door Dr Campbell onder leiding van Ian Wilmut
De onderzoeken zijn gedaan in het Roslin Institute in Schotland.
En dan nog wat over het klonen in Zwitserland:
http://www.tierimrecht.org/en/PDF/animal_cloning.pdf
Zoals je daar kunt lezen is het in Zwitserland verboden om te klonen tenzij het absoluut noodzakelijk is.
Ik weet niet waar jij je info vandaan hebt maar ik denk dat er in het gemiddelde jip en janneke boek meer informatie te vinden is die waar is dan in jouw posts staat.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:06 schreef R_ON het volgende:
Ik ga weer ff verder. Mag ik jullie toch allen hartelijk bedanken voor het vermaak..
hoiquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:05 schreef vamperotica het volgende:
ben erweer
Ditrammetjeissowiesoaleenhoofdpijntiepjequote:Op woensdag 29 maart 2006 13:15 schreef Lilith-Wicca het volgende:
De zonsverduistering valt in het teken Ram.
Ram staat in de medische astrologie oa voor het hoofd.
Dus is jullie hoofdpijn misschien toch een gevolg van de zonsverduistering?
http://www.astrologie.ws/week.htm
quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:43 schreef R_ON het volgende:
[..]
Je weet welk lab de schaap Dolly gekloond heeft? De regels omtrent klonen in Zwitserland zijn erg soepel en daarom is de prof. daar verder gegaan met zijn onderzoek. De eerste maanden in het geheim vanwege de concurrentie met Rusland, die staan weer helemaal op de kaart sinds het aantreden van de heer Poetin, die een medische achtergrond heeft op academisch niveau, maar dat terzijde.
Spánnend! Ik heb nog steeds gewoon goeie hoop......quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:19 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb vandaag ook geen koppijn terwijl ik wel een koppijngevoelig tiepje ben. Maar ik ben vandaag dan ook een keer niet mijn bril vergeten.
Gesprek ging goed. Morgen of overmorgen hoor ik wat het wordt.
En nu ga ik er weer van tussen![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:31 schreef Electro-Worm het volgende:
Hi..:)
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:59 schreef draculettetje het volgende:
ik durf niks meer te zeggen voor het geval ik het weer dicht gooi, maar toch hallo!
Mijn tederbeminde zoon heeft al een nieuwe geopend dus je hoeft niet bang te zijn. Hij houdt altijd de deur open voor damesquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:59 schreef draculettetje het volgende:
ik durf niks meer te zeggen voor het geval ik het weer dicht gooi, maar toch hallo!
goed gedaan laten we deze snel volspammenquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn tederbeminde zoon heeft al een nieuwe geopend dus je hoeft niet bang te zijn. Hij houdt altijd de deur open voor dames
refo topic??? Linkje plzzzquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dat refo topic is echt geweldig
Christ in heaven !!!quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
K3 is slecht! Puur slecht zeg ik je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |