ook een leuke naam. En shorty?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:04 schreef gaai het volgende:
@nokwanda,
Nu heet ie Casper......( gewoon vanwege leuke naam, dus niet naar het spookje......dan eventueel liever de strip, die's wel leuk )
Shorty heet Vincent.....of vinnie....of pinnie( omdat ie mijn naam verhaspelde tot daiaquote:
Halloquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:12 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hoi hoi! Ik kom weer even buurten. Hoe is het met iedereen?![]()
Missed you! We zitten niet zoveel meer achter de computer
Niet zoveel leuke onderwerpen op fok jammer genoeg.....![]()
Zo ik had vandaag een vreetbui!![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:12 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hoi hoi! Ik kom weer even buurten. Hoe is het met iedereen?![]()
Missed you! We zitten niet zoveel meer achter de computer
Niet zoveel leuke onderwerpen op fok jammer genoeg.....![]()
Zo ik had vandaag een vreetbui!![]()
Ik ken ook een Vincent.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:16 schreef gaai het volgende:
[..]
Shorty heet Vincent.....of vinnie....of pinnie( omdat ie mijn naam verhaspelde tot daia)
Ook een leuke naam. Maar lange en shorty doen het ook primaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:16 schreef gaai het volgende:
[..]
Shorty heet Vincent.....of vinnie....of pinnie( omdat ie mijn naam verhaspelde tot daia)
Ja, daar dacht ik gister aan ja... dat Jan van de Heijde verhaal. Ik ben benieuwd wat je ervan zult vinden.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:23 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Diewas vanwege Droompje
@ Nok: ja inderdaadhet gaat echt super de laatste tijd, ik vind het alleen jammer dat ik weinig tijd maak voor fok...komt wel weer
Veel regelen en ik heb de kriebels....we gaan van de week naar Jan vd Heide, maar ook naar de dierentuin! Ik MOET gewoon die reactie van Isabella zien...al die beestjes
Laatst buikspieroefeningen op gedaan....dat nr van B.E.P.....toen hield ik het een stuk beter vol....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Lekkere muziek staat op.
Just pump it, Just pump it, pump it!!!! Pump it!!! Louder!!!!!
Turn up the radio, blast the stereo, louder!!!!
![]()
En dan de beat van pulp fiction
Let the speakers blow your mind!!!!
Die muziek geeft inderdaad energiequote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:27 schreef gaai het volgende:
[..]
Laatst buikspieroefeningen op gedaan....dat nr van B.E.P.....toen hield ik het een stuk beter vol....![]()
Thank youquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
G E W E L D I G E O P D R O O M P J E!!!!!!!!
Goh, wat leuk. Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
gary en nemo zijn een leuk stel
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Zullen we Nemo ook toevoegen? Dan voeg ik Nemo ff toe als je het goed vindt.
Vind je het goed dat Nemo mee gaat doen naast Gary voortaan?
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:33 schreef gaai het volgende:
Ik wil niemand ontmoedigen hoor en ik vind het zelf ook heeeeeel erg maar :
[afbeelding]
Aaaaaaargh!!!![]()
Neeeeeeeeeeee nemo neeeeeeeeeeeee !!!
![]()
Die 'nemo' met die dory( die blauwe vis ).......dat is nemo niet....dat is die pa van nemo....marlin heet ie geloof ik......quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik vind via google alleen nemo met die blauwe vis. ff doorzoeken nog. Of mag die blauwe vis ook erbij? Maken we een grote bende ervan
Ik heb nemo erbij gezet samen met zijn leider in het water. Ik vond nemo niet in zijn eentje ff. Google gaf hele vreemde resultaten bij Nemoquote:
Film heb ik pas 1 keer gezien dus, vandaar dat ik het niet goed deed. Waarom geeft google niet meteen Nemo als ik Nemo intik?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:36 schreef gaai het volgende:
[..]
Die 'nemo' met die dory( die blauwe vis ).......dat is nemo niet....dat is die pa van nemo....marlin heet ie geloof ik......![]()
je moet een visje met één klein vinnetje zoeken.....dat is nemo![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:33 schreef gaai het volgende:
[afbeelding]
Aaaaaaargh!!!![]()
![]()
Thank youquote:
OMG! Wat zijn mensen toch hard! Ik leef helemaal met je mee Gaaitjequote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:33 schreef gaai het volgende:
[afbeelding]
Aaaaaaargh!!!![]()
![]()
Ik vind dat geen humor hebben.quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:57 schreef Electro-Worm het volgende:
Ey, waar staat e-w avatar onder garyIK was het nieuwe beeld van ouwehoer niet nemo of gary
AARGGHH
![]()
.
MR red!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:57 schreef Dromenvanger het volgende:
Straks rennen Tom & Jerry door het huis hier
En komt die duivel van Cow & Chicken hier op bezoek en belt hij aan
Onzin voor je leven
Dit is de nieuwe stijlquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:57 schreef Electro-Worm het volgende:
Ey, waar staat e-w avatar onder garyIK was het nieuwe beeld van ouwehoer niet nemo of gary
AARGGHH
![]()
.
quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:08 schreef nokwanda het volgende:
Nou DV.. ik heb geen groen masker. Maar ik ben wel een "somebody...stop me!!!! " tiepje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |