abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 maart 2006 @ 11:53:53 #241
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36458181
Zolang Jaap Stam in de Serie A overeind blijft, kan hij het eredivisie-niveau ook wel aan.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_36458209
Zeker wel, maar je moet ook geen wonderen van hem verwachten. Hem in een driemansverdediging zetten moet je gewoon niet doen.
That's all folks!
  woensdag 29 maart 2006 @ 11:55:38 #243
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36458226
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 11:53 schreef M0NTANA het volgende:
Zolang Jaap Stam in de Serie A overeind blijft, kan hij het eredivisie-niveau ook wel aan.
Tuurlijk, maar daar heeft hij natuurlijk wel ff verdedigers van een ander niveau naast zich ook..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_36458256
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 11:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Zeker wel, maar je moet ook geen wonderen van hem verwachten. Hem in een driemansverdediging zetten moet je gewoon niet doen.
Waarom niet? Met Vermaelen en Heitinga naast hem voorzie ik weinig problemen. Zeker in de Eredivisie niet.
pi_36458275
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 11:44 schreef Asskicker14 het volgende:
DB? Dennis Bergkamp? Weg met Dennis Bergkamp? Hoezo respect voor een ex-Ajacied.
Noem jij jezelf nu ook een ex-Ajacied?

pi_36458420
Ik weet niet of het hier al had gestaan, maar voor de zekerheid:
quote:
Galásek hoopt op mooi afscheid

Tomás Galásek vierde zondag zijn 150e competitiewedstrijd voor Ajax in stijl: geheel onopvallend en zeer bescheiden. De Tsjechische aanvoerder van Ajax wist tot zaterdag niet dat hij een jubileum had te vieren. Ook had hij het spandoek 'Galásek 150' niet achter het doel aan de noordzijde zien hangen. "Nee, helaas", aldus Galásek tegenover RTV Noord-Holland.

De 33-jarige middenvelder sprak ook over zijn naderende afscheid. "Nee, ik verwacht niet zoiets als indertijd met Danny Blind en Jari Litmanen. Die waren veel populairder. Ik zie het wel en hoop eerst met Ajax nog de beker te winnen en Champions League te halen."
Ik hoop ook op een mooi afscheid. Ik heb het altijd een zeer nuttige speler gevonden. Jammer dat hij weggaat.
pi_36458473
Waar gaat hij heen?
KLAAS JAN HUNTELAAR
  woensdag 29 maart 2006 @ 12:05:49 #248
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36458489
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 11:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar daar heeft hij natuurlijk wel ff verdedigers van een ander niveau naast zich ook..
Thomas Vermaelen doet het dit seizoen uitstekend en boven verwachting, terwijl hij louter middenvelders naast zich heeft staan, dus met Jaap Stam ernaast hebben we een super-verdediging!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 29 maart 2006 @ 12:06:49 #249
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36458519
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 12:05 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Thomas Vermaelen doet het dit seizoen uitstekend en boven verwachting, terwijl hij louter middenvelders naast zich heeft staan, dus met Jaap Stam ernaast hebben we een super-verdediging!
Ik hoop het ja .

Maar we moeten Stam nou ook weer niet gaan zien als DE speler die ons wel ff zal verlossen .
Get woke, go broke!
pi_36458521
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 11:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En andere spitsen. Of zie jij niveau'tje Henk Vos ook in de Serie A rondlopen?
pi_36458531
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 12:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik hoop het ja .

Maar we moeten Stam nou ook weer niet gaan zien als DE speler die ons wel ff zal verlossen .
Eigenlijk zijn we gewoon niet meer te redden he
pi_36458541
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 12:05 schreef Badabingea het volgende:
Waar gaat hij heen?
Is nog niet bekend.
  woensdag 29 maart 2006 @ 12:09:47 #253
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36458593
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 12:07 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Eigenlijk zijn we gewoon niet meer te redden he
Vast wel hoor. Zo negatief bedoel ik het (deze keer ) niet. Maar we hebben altijd al snel de neiging om een nieuwe aankoop vanaf het begin als DE oplossing te presenteren.

Ik weet best dat Stam met zijn kwaliteit en ervaring een hele belangrijke speler kan worden, en dat hij een hoop goed zal doen in de groep.

En dat hij het niveau aankan geloof ik ook wel.

Maar er moet meer gebeuren met deze selectie dan alleen Stam .
Get woke, go broke!
pi_36458606
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 11:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat kan toch best met Heitinga en Vermaelen? Als je met vier verdedigers speelt, zijn de backs toch de helft van de tijd naar voren. Dan sta je dus vaak met maar twee man achterin.
pi_36458688
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 12:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ben ik met je eens

Nog een rechtsbuiten erbij. Van der Meijde lijkt me een goede kandidaat. Nog een verdediger en een rechtermiddenvelder. Eventuele versterkingen voor die plekken zijn Joris Mathijsen en Denny Landzaat in mijn ogen. Maar die zullen erg lastig te halen zijn ben ik bang.
pi_36458753
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 12:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Vast wel hoor. Zo negatief bedoel ik het (deze keer ) niet. Maar we hebben altijd al snel de neiging om een nieuwe aankoop vanaf het begin als DE oplossing te presenteren.

Ik weet best dat Stam met zijn kwaliteit en ervaring een hele belangrijke speler kan worden, en dat hij een hoop goed zal doen in de groep.

En dat hij het niveau aankan geloof ik ook wel.

Er moet geinvesteerd worden in verdedigers, maar dat is alles. Een rechtsback moet er hoe dan ook bij. Keepers zijn rond, aanval is rond. Middenveld kan in orde zijn met Maduro, Sneijder, Emanuelson. Voorin staat het ook met Rosenberg, Huntelaar en Perez (Of Mitea, maar dat is persoonlijk )

In de verdediging moet je aanvulling hebben voor Stam, Heitinga en Vermaelen. Een links of rechtsback dus. De rest zullen alleen maar aankopen moeten zijn voor de breedte of jeugd doorschuiven. Ik bedoel, we blijven wel Ajax. Jeugd heeft de toekomst. En mijn inziens doet een Aborah, Sarpong, Schilder, Boakye, Anita niet onder voor een speler als Boukhari of Lindenbergh. Ze zullen toch ooit aan het niveau moeten ruiken en proberen mee te komen. Waarom zou je dan 7 jaar jeugdopleiding verneuken voor een aankoop van een paar miljoen plus meer salaris?
pi_36458773
Van der Meyde wou wel terugkomen volgens mij.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_36458980
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 12:16 schreef Badabingea het volgende:
Van der Meyde wou wel terugkomen volgens mij.
Geen idee. Maar van Geel zou het altijd kunnen proberen natuurlijk. Hij is niet gelukkig in Engeland. Ik zou het een erg goede aankoop vinden
pi_36459207
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 12:23 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Geen idee. Maar van Geel zou het altijd kunnen proberen natuurlijk. Hij is niet gelukkig in Engeland. Ik zou het een erg goede aankoop vinden
Goed voor de sfeer ook
pi_36459584
Kunnen ze bij Ajax niet gewoon meer gaan doen met het samenwerkings verband met Haarlem? Veel meer spelers daar laten ruiken aan het echte werk ipv lekker in het 2e ballen...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_36459795
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 13:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Kunnen ze bij Ajax niet gewoon meer gaan doen met het samenwerkings verband met Haarlem? Veel meer spelers daar laten ruiken aan het echte werk ipv lekker in het 2e ballen...
Tja de talenten waar ajax wat aan heeft stappen al veel eerder over naar ajax, denk dus wat er rondloopt in het 1e allemaal niet goed genoeg is. De krenten worden in de jeugdopleiding al uit de pap gehaald.
En jonge spelers van ajax willen niet naar Haarlem, kan ik ook wel begrijpen want volgens mij is het niveau van de GGD niet hoger dan het niveau van de beloftencompetitie...

[ Bericht 12% gewijzigd door Tvduijn op 29-03-2006 13:33:04 ]
AFC Ajax
  woensdag 29 maart 2006 @ 13:27:22 #262
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_36459825
Daar zijn ze na Bobson en Hersi juist van teruggekomen toch?
Life is what you make it.
pi_36459867
v/d Meijde mag zeker terugkomen ja.
pi_36459868
Terwijl het bij anderen (lees: Feyenoord, PSV, maar ook buitenlandse clubs) wel goed werkt
pi_36461177
v-bal
quote:
Christian Wilhelmsson staat hoog op het lijstje van AS Monaco en Ajax. De Monegasken informeerden afgelopen week al bij de zaakwaarnemer van Wilhelmsson naar zijn voorwaarden, terwijl Ajax al met de Zweed zelf heeft onderhandeld.

De voorkeur van de Zweed gaat uit naar Amsterdam of Engeland. Hij zegt dat hij beter eerst nog een tussenstap maakt bij Ajax. 'Ik heb me laten vertellen dat Ajax de beste optie is voor me' (Zlatan Ibrahimovic en Marcus Rosenberg).

Dat Wilhelmsson deze zomer vertrekt bij Anderlecht staat zo goed als vast. De Zweed liet in zijn contract vastleggen dat hij voor 3 miljoen kan vertrekken. Enkele clubs lijken alvast bereid dat bedrag neer te leggen. Ook Lens, Spurs, Fiorentina en Sevilla toonde al intresse in de vleugelspits.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mangoworks2002 op 29-03-2006 14:17:02 ]
pi_36461234
Dat had ik niet meer verwacht eigenlijk zeg...!
Waar komt het bericht vandaan?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 29 maart 2006 @ 14:12:59 #267
107445 Jajong
Hadouken!
pi_36461360
Dat wil ik inderdaad ook weten, voordat ik er iets over zeg .
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_36461367
Wilhelmsson zou ook een uitstekende keuze zijn als rechtsbuiten. Maar ik ben ook benieuwd naar de bron van dat bericht.

Edit: Op vrt teletekst zie ik wel staan dat Monaco interesse heeft in hem. Ajax zie ik nergens staan...
pi_36461510
staat erboven
pi_36461532
V-Bal.. Hmmz..
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around