Tuurlijk, maar daar heeft hij natuurlijk wel ff verdedigers van een ander niveau naast zich ook..quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:53 schreef M0NTANA het volgende:
Zolang Jaap Stam in de Serie A overeind blijft, kan hij het eredivisie-niveau ook wel aan.
Waarom niet? Met Vermaelen en Heitinga naast hem voorzie ik weinig problemen. Zeker in de Eredivisie niet.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Zeker wel, maar je moet ook geen wonderen van hem verwachten. Hem in een driemansverdediging zetten moet je gewoon niet doen.
Noem jij jezelf nu ook een ex-Ajacied?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:44 schreef Asskicker14 het volgende:
DB? Dennis Bergkamp? Weg met Dennis Bergkamp? Hoezo respect voor een ex-Ajacied.
Ik hoop ook op een mooi afscheid. Ik heb het altijd een zeer nuttige speler gevonden. Jammer dat hij weggaat.quote:Galásek hoopt op mooi afscheid
Tomás Galásek vierde zondag zijn 150e competitiewedstrijd voor Ajax in stijl: geheel onopvallend en zeer bescheiden. De Tsjechische aanvoerder van Ajax wist tot zaterdag niet dat hij een jubileum had te vieren. Ook had hij het spandoek 'Galásek 150' niet achter het doel aan de noordzijde zien hangen. "Nee, helaas", aldus Galásek tegenover RTV Noord-Holland.
De 33-jarige middenvelder sprak ook over zijn naderende afscheid. "Nee, ik verwacht niet zoiets als indertijd met Danny Blind en Jari Litmanen. Die waren veel populairder. Ik zie het wel en hoop eerst met Ajax nog de beker te winnen en Champions League te halen."
Thomas Vermaelen doet het dit seizoen uitstekend en boven verwachting, terwijl hij louter middenvelders naast zich heeft staan, dus met Jaap Stam ernaast hebben we een super-verdediging!quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar daar heeft hij natuurlijk wel ff verdedigers van een ander niveau naast zich ook..
Ik hoop het jaquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Thomas Vermaelen doet het dit seizoen uitstekend en boven verwachting, terwijl hij louter middenvelders naast zich heeft staan, dus met Jaap Stam ernaast hebben we een super-verdediging!
En andere spitsen. Of zie jij niveau'tje Henk Vos ook in de Serie A rondlopen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar daar heeft hij natuurlijk wel ff verdedigers van een ander niveau naast zich ook..
Eigenlijk zijn we gewoon niet meer te redden hequote:Op woensdag 29 maart 2006 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop het ja.
Maar we moeten Stam nou ook weer niet gaan zien als DE speler die ons wel ff zal verlossen.
Is nog niet bekend.quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:05 schreef Badabingea het volgende:
Waar gaat hij heen?
Vast wel hoor. Zo negatief bedoel ik het (deze keerquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we gewoon niet meer te redden he
Dat kan toch best met Heitinga en Vermaelen? Als je met vier verdedigers speelt, zijn de backs toch de helft van de tijd naar voren. Dan sta je dus vaak met maar twee man achterin.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Zeker wel, maar je moet ook geen wonderen van hem verwachten. Hem in een driemansverdediging zetten moet je gewoon niet doen.
Ben ik met je eensquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar er moet meer gebeuren met deze selectie dan alleen Stam.
Er moet geinvesteerd worden in verdedigers, maar dat is alles. Een rechtsback moet er hoe dan ook bij. Keepers zijn rond, aanval is rond. Middenveld kan in orde zijn met Maduro, Sneijder, Emanuelson. Voorin staat het ook met Rosenberg, Huntelaar en Perez (Of Mitea, maar dat is persoonlijkquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vast wel hoor. Zo negatief bedoel ik het (deze keer) niet. Maar we hebben altijd al snel de neiging om een nieuwe aankoop vanaf het begin als DE oplossing te presenteren.
Ik weet best dat Stam met zijn kwaliteit en ervaring een hele belangrijke speler kan worden, en dat hij een hoop goed zal doen in de groep.
En dat hij het niveau aankan geloof ik ook wel.
Maar er moet meer gebeuren met deze selectie dan alleen Stam.
Geen idee. Maar van Geel zou het altijd kunnen proberen natuurlijk. Hij is niet gelukkig in Engeland. Ik zou het een erg goede aankoop vindenquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:16 schreef Badabingea het volgende:
Van der Meyde wou wel terugkomen volgens mij.
Goed voor de sfeer ookquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:23 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Geen idee. Maar van Geel zou het altijd kunnen proberen natuurlijk. Hij is niet gelukkig in Engeland. Ik zou het een erg goede aankoop vinden
Tja de talenten waar ajax wat aan heeft stappen al veel eerder over naar ajax, denk dus wat er rondloopt in het 1e allemaal niet goed genoeg is. De krenten worden in de jeugdopleiding al uit de pap gehaald.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Kunnen ze bij Ajax niet gewoon meer gaan doen met het samenwerkings verband met Haarlem? Veel meer spelers daar laten ruiken aan het echte werk ipv lekker in het 2e ballen...
quote:Christian Wilhelmsson staat hoog op het lijstje van AS Monaco en Ajax. De Monegasken informeerden afgelopen week al bij de zaakwaarnemer van Wilhelmsson naar zijn voorwaarden, terwijl Ajax al met de Zweed zelf heeft onderhandeld.
De voorkeur van de Zweed gaat uit naar Amsterdam of Engeland. Hij zegt dat hij beter eerst nog een tussenstap maakt bij Ajax. 'Ik heb me laten vertellen dat Ajax de beste optie is voor me' (Zlatan Ibrahimovic en Marcus Rosenberg).
Dat Wilhelmsson deze zomer vertrekt bij Anderlecht staat zo goed als vast. De Zweed liet in zijn contract vastleggen dat hij voor 3 miljoen kan vertrekken. Enkele clubs lijken alvast bereid dat bedrag neer te leggen. Ook Lens, Spurs, Fiorentina en Sevilla toonde al intresse in de vleugelspits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |