Dat stukjequote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:46 schreef Nashje het volgende:
Ik weet geen haalbare ervaren middenvelder. Hopelijk Martin wel.
edit: misschien Mamadou Diarra?
[..]
Spuit Elfquote:
Volgens mij is het in Spanje verplicht dat een speler een minimum clausule in zijn contract heeft staan, daarom zijn ze daar ook zo hoog.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Heel goed van Ajax omtrent Sneijder. Gewoon ballen tonen. Eigenlijk zou net als in het contract van Villa de optie opgenomen moeten worden bij bepalende spelers van Ajax dat ze alleen voor een exhorbitant bedrag weg mogen...
Dat was toch iemand die creatief bezig was met photoshop?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is al bekend dat het zwart met rood gaat worden
Dat gerucht deed een paar maanden terug al de ronde. Maar vorig jaar deden er al fotosoeps de ronde van een dergelijk shirt omdat de fans (waaronder ik) dat graag willen zien. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat heeft dat voor zin? Ajax mag gewoon zelf bepalen wat ze voor een speler vragen. Alleen in Spanje is een minimale ontsnappingsclausule verplicht, zoals al eerder gezegd is. Daarom zijn ze daar ook vaak exorbitant hoog.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Heel goed van Ajax omtrent Sneijder. Gewoon ballen tonen. Eigenlijk zou net als in het contract van Villa de optie opgenomen moeten worden bij bepalende spelers van Ajax dat ze alleen voor een exhorbitant bedrag weg mogen...
Misschien iets vergelijkbaars met het cuptenue van vorig seizoen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgend seizoen weer en als we dit seizoen de play-offs én de KNVB-beker winnen, is het niet eens zo'n heel slecht seizoen, maar dan moet het nog wel even gebeuren.quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:15 schreef -Wolf- het volgende:
'met 16 miljoen wordt je geen kampioen'... sindsdien ook geen kampioen meer geworden.
Goede opstelling. Ik ben er alleen voorstander van om (in wedstrijden in de Eredivisie) 3-4-3 te spelen. Als van Geel er dan ook nog in slaagt om Landzaat te halen, hebben we een fantastisch team.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hoeft niet:
------------------ Stekelenburg -----------------
Heitinga ---- Stam -- Vermaelen ---- Urby
--------------------- Maduro ----------------------
----- Cziommer ------------- Sneijder --------
Rosenberg ---- Huntelaar ---------- Perez
Heitinga kan ook zeer goed rechtsback spelen. En Urby kan als half altijd inzakken, als Ajax onder druk komt te staan. En dan val je automatisch terug in 4-3-3. Maar zoals ik al zei, moet Ajax in nationale wedstrijden makkelijk 3-4-3 kunnen spelen. Met nog één of twee gerichte aankopen, heb ik er zeer veel vertrouwen in dat het volgend seizoen weer goed gaat komenquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:55 schreef Suijk het volgende:
Heitinga, Stam en Vermaelen achterin? Dat zijn van nature allemaal centrum verdedigers, dat is niet waterdicht denk ik. En over de beste positie van Maduro ben ik ook nog niet uit eigenlijk. Even nadenken nog.
Heeft spontaan een knuppel in zijn broekquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:06 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Goede opstelling. Ik ben er alleen voorstander van om (in wedstrijden in de Eredivisie) 3-4-3 te spelen. Als van Geel er dan ook nog in slaagt om Landzaat te halen, hebben we een fantastisch team.
-------------------- Stekelenburg -------------------------
-------- Heitinga ---- Stam ------- Vermaelen ----------
--------------------- Maduro ------------------------------
--------- Landzaat -------------- Urby ------------------
----------------------- Sneijder ---------------------------
---- Rosenberg ---- Huntelaar ------- Perez ----------
Voor CL wedstrijden is dit alleen iets te aanvallend. Dan zouden we beter jou opstelling kunnen gebruiken lijkt me
Rotsblok in de verdediging.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie drie achterin ook niet zitten, zo'n held haal je met Stam ook weer niet binnen.
Je gaat mij niet vertellen dat je denkt dat Stam de aanvallers van bijvoorbeeld Vitesse, Willem II en NEC niet kan uitschakelen. CL is een ander verhaal. Dan kun je inderdaad beter met 4 verdedigers spelen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie drie achterin ook niet zitten, zo'n held haal je met Stam ook weer niet binnen.
Nouja, als die aanvallers gewoon snelheid hebben is alleen Stam niet voldoende, het is Chuck Norris nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:49 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Je gaat mij niet vertellen dat je denkt dat Stam de aanvallers van bijvoorbeeld Vitesse, Willem II en NEC niet kan uitschakelen. CL is een ander verhaal. Dan kun je inderdaad beter met 4 verdedigers spelen.
Daarom staat Stam ook niet alleen in de verdedigingquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nouja, als die aanvallers gewoon snelheid hebben is alleen Stam niet voldoende, het is Chuck Norris niet.
Verveel je je?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:44 schreef Asskicker14 het volgende:
DB? Dennis Bergkamp? Weg met Dennis Bergkamp? Hoezo respect voor een ex-Ajacied.
Dennis Bergkamp bedoelde ik niet, ik bedoelde eerste divisionist Den Bosch.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:44 schreef Asskicker14 het volgende:
DB? Dennis Bergkamp? Weg met Dennis Bergkamp? Hoezo respect voor een ex-Ajacied.
Stam is niet traag.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nouja, als die aanvallers gewoon snelheid hebben is alleen Stam niet voldoende, het is Chuck Norris niet.
Mwah, hij is ook niet meer de jongste en zo'n fel 19 jarig jochie kan het hem op snelheid echt wel lastig maken hoor.quote:
Zijn inzicht en ervaring kunnen dat ruimschoots compenserenquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, hij is ook niet meer de jongste en zo'n fel 19 jarig jochie kan het hem op snelheid echt wel lastig maken hoor.
Mits hij OOK kan vertrouwen op de mensen naast hem....quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:52 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Zijn inzicht en ervaring kunnen dat ruimschoots compenseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |