euhhhquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee joh, Heitinga is een stuk beter als rechtsback
Dat vraag ik mij dus ook af. Cziommer is wel goeg genoeg voor Ajax, zeker voor in de breedte. Maar ik heb het idee wel dat het echt een mannetje is die direct gaat klagen als hij op de bank zit.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Slim om een pseudo-vedette op de bank te zetten.
Hij vindt zichzelf gelukkig wel net zo goed als Wesley
Precies, en dat hij het nu aardig doet bij Roda, tja, dat deed Soetaers ook...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij werd niet voor Jan Lul anderhalf jaar verhuurd aan Twente
Met de medische staf van Ajax krijgt hij vast wel kansen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:44 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij dus ook af. Cziommer is wel goeg genoeg voor Ajax, zeker voor in de breedte. Maar ik heb het idee wel dat het echt een mannetje is die direct gaat klagen als hij op de bank zit.
Een keer 2 vrije trappen tegen Volders erin schieten is niet aardig hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Precies, en dat hij het nu aardig doet bij Roda, tja, dat deed Soetaers ook...
quote:Contracten voor vijf Ajax-talenten
28-3-2006 Ajax heeft vijf jeugdige talenten uit de A1 aan zich gebonden.
Rydell Poepon, Donovan Slijngard, Marco van Duin en Gregory van der Wiel hebben een tweejarig contract getekend. Chakib Tayeb kreeg een verbintenis voor één seizoen.
De A1 staat momenteel op de eerste plaats in de eredivisie voor landelijke A-jeugd. De ploeg van de coaches Sonny Silooy en Dick de Groot heeft met nog zeven wedstrijden te gaan een voorsprong van drie punten op de A1 van Feyenoord. De Rotterdammers speelden bovendien een duel meer.
Vind jij je eigen quasi-sarcastische opmerkingen wél leuk? Dan ben je de enige dunkt me.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Een keer 2 vrije trappen tegen Volders erin schieten is niet aardig hoor
www.googleidol.comquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:05 schreef Jasza het volgende:
Jajong wie is die rare chinees op je avatar
quote:
Mijn advies, doe waar je mod voor bent, en zorg dat Dirk optieft uit deze reeks.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Mijn advies: laat elkaar links liggen. Het gaat nu al een tijd zo dat er op elkaar in wordt gehaakt en dat er verwijten naar elkaar worden gemaakt. Prima dat iedereen nu even z'n zegje doet (doe het wel redelijk), maar daarna moet het echt een keer klaar zijn.
Furby blijf tot 2011quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:17 schreef methodmich het volgende:
Als Urby maar niet echt naar Inter gaat....
Is hij aanvallender dan Pienaar?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:20 schreef methodmich het volgende:
Ja, dat is zijn plaats, maar is hij dan voor het prehistorische 4-3-3 niet iets te aanvallend?
Misschien niet als je Maduro zet als verdedigende middenvelder?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:20 schreef methodmich het volgende:
Ja, dat is zijn plaats, maar is hij dan voor het prehistorische 4-3-3 niet iets te aanvallend?
Hoeft niet:quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:33 schreef methodmich het volgende:
Dan ga je naar 3-4-3 dus?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hoeft niet:
------------------ Stekelenburg -----------------
Heitinga ---- Stam -- Vermaelen ---- Urby
--------------------- Maduro ----------------------
----- Cziommer ------------- Sneijder --------
Rosenberg ---- Huntelaar ---------- Perez
Idem. Maatr ik zie ook graag een ervaren middenvelder. Hebben we met die opstelling nog steeds niet..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Prima opstelling, al zie ik liever een echte rechtsback en dat is Heitinga niet naar mijn mening.
Ben ik het wel mee eens. Alleen er is weinig keus in de categorie Nederlands en haalbaar.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:09 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Idem. Maatr ik zie ook graag een ervaren middenvelder. Hebben we met die opstelling nog steeds niet..
Dan een buitenlander. Gewoon kijken wat er mogelijk is en of het beter is dan een nederlander `'quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens. Alleen er is weinig keus in de categorie Nederlands en haalbaar.
quote:28/3/2006 - 'Ajax weigerde eerste koopoptie op Sneijder bij transfer Stam'
Het Italiaanse Corriere dello Sport meldt dat Ajax bij de transfer van Jaap Stam AC Milan geweigerd heeft om een eerste recht tot koop op Wesley Sneijder te betrekken in de transfer. Sneijder heeft nog een contract tot 2010 bij Ajax, maar zou gisteren hebben laten weten zich vereerd te voelen met de interesse van AC Milan en wel klaar te zijn voor een overstap.
Onhaalbaar lijkt mij.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:46 schreef Nashje het volgende:
edit: misschien Mamadou Diarra?
Word door Chelsea aan getrokken en een Nederlandse club kan nooit zijn salaris betalen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:46 schreef Nashje het volgende:
Ik weet geen haalbare ervaren middenvelder. Hopelijk Martin wel.
edit: misschien Mamadou Diarra?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |