hoe zijn we op dit moment bedeeld op zijn positie?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Cziommer wil ik er best bij hebben, is geen verkeerde voetballer...
Post dan het hele bericht, dan weet je ook meteen dat het onzin isquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:58 schreef Erwtensoep het volgende:
"Simon Cziommer heeft afgelopen weekend aangegeven dat Ajax zijn droomclub is"
Altijd leuk om te horen
quote:Cziommer vindt Ajax 'droomclub'
Simon Cziommer ziet Ajax wel zitten, zo gaan de geruchten. In de aanwezigheid van diverse mensen zou de Duitser dit weekend in discotheek De Starfish hebben aangegeven graag naar Amsterdam te komen.
De middenvelder van Roda JC wordt door Ajax gevolgd, zo werd gisteren bekendgemaakt door Het Parool. Cziommer, die Ajax een 'droomclub' noemt, zou ook voor Feyenoord, FC Twente of definitief Roda JC kunnen kiezen. Momenteel is hij nog eigendom van Schalke '04.
Nee dat is idd geen onzinquote:Simon Cziommer ziet Ajax wel zitten, zo gaan de geruchten. In de aanwezigheid van diverse mensen zou de Duitser dit weekend in discotheek De Starfish hebben aangegeven graag naar Amsterdam te komen.
Eindelijk Maduro weg uit de verdediging danquote:Grygera en Pienaar mogelijk zondag terug
Het Algemeen Dagblad meldt dat Zdenek Grygera en Steven Pienaar mogelijk zondag kunnen terugkeren in het eerste elftal in het treffen tegen Roda JC. Sneijder, Manucharyan en Heitinga zouden dichtbij een rentree zijn. Voor hen komt zondag echter nog te vroeg.
De middenvelder van Roda JC wordt door Ajax gevolgd, zo werd gisteren bekendgemaakt door Het Parool.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Misschien moet je het hele bericht eens lezen pannekoek. Daarin staat namelijk dat zij het weer hebben van Het Parool. En nu weer ophoeren.
Je vind het anders heel schokkend nieuws zo te horen. Ga je lekker ergens anders druk om maken. Om de toekomst van je eigen clubje bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De middenvelder van Roda JC wordt door Ajax gevolgd, zo werd gisteren bekendgemaakt door Het Parool.
Dat staat in het Parool, niet dat hij in discotheek de Starfish heeft gezegt dat hij Ajax een droomclub vind.
Dus na logisch nadenken kom jij tot de conclusie dat het Parool schreef dat Cziommer in een Duitse discotheek gezegt heeft aan mensen dat Ajax zijn droomclub is.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij doet niks verkeerd![]()
. Dat jij niet logisch kan nadenken was bij iedereen volgens mij wel bekend.
[..]
Op (bijna, vooruit) alles wat hier wordt gepost heb jij je Voetbalzone reactie al klaar staan.
En ga eens een cursus Nederlands volgen ofzo.
Het ging er toch om dat Ajax geinteresseerd is in Cziommer? Ik snap eigenlijk niet waarom je je zo druk maakt om het gerucht dat Cziommer heeft gezegt dat Ajax z'n droomclub is.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dus na logisch nadenken kom jij tot de conclusie dat het Parool schreef dat Cziommer in een Duitse discotheek gezegt heeft aan mensen dat Ajax zijn droomclub is.
Neem er nog een zou ik zeggen![]()
Lekker boeiend dat ik geen Nederlands kan, ik schop het toch wel verder als jou![]()
Waarom niet? Hij kost niks, is beter dan pakweg een Boukhari en bevalt 'ie niet kan 'ie gewoon vertrekken. Spreekt Nederlands, gooit er dikwijls de beuk in, is geen klein pisventje zoals Sneijder en kan ook fysiek lekker een duel inkleunen. Hoop techniek en een lekker schot. En een goeie vrije trap.quote:
Inderdaad, die joodjes zitten maar te zeiken hier.quote:
Feyenoord heeft geen interesse hoor. Wim Jansen had in de winterstop namelijk de mogelijkheid om hem te huren, maar vertrouwde het toch niet helemaal.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:27 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Inderdaad, die joodjes zitten maar te zeiken hier.
Cziommer is een goede speler. Zou een goede aankoop zijn. Feijenoord heeft ook 'alweer' interesse...
En dan Rosenberg, Perez en Huntelaar voorin?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ik nu zeg dat mijn droom een middenveld: Cziommer - Maduro - Sneijder is word ik dan afgezeken?
boukhariquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee dat is Bouhkari - Rosenberg - Rosales
Omdat ik hem simpelweg niet goed genoeg vind. Daarnaast vind ik het een luie speler. Niet bruikbaar dus als je volgend jaar weer om de titel wilt meedoen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:27 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij kost niks, is beter dan pakweg een Boukhari en bevalt 'ie niet kan 'ie gewoon vertrekken. Spreekt Nederlands, gooit er dikwijls de beuk in, is geen klein pisventje zoals Sneijder en kan ook fysiek lekker een duel inkleunen. Hoop techniek en een lekker schot. En een goeie vrije trap.
Bovendien hebben we een vacature rechts op het middenveld. Haal Cziommer en wellicht nog iemand voor de basis. Zeer bruikbare speler, en bovendien is 'ie pas 25.
We hebben geen soortgelijke speler lopen in de selectie.
Jij wilt zonder reservers gaan spelen? Met 11 basisspelers ben je er niet, zeker niet met onze medische staf. En je kunt onmogelijk allemaal toppers op de bank hebben. Halen dus, en dan mag ie zelf laten zien of ie voor de basis of voor de breedte gekomen is.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Omdat ik hem simpelweg niet goed genoeg vind. Daarnaast vind ik het een luie speler. Niet bruikbaar dus als je volgend jaar weer om de titel wilt meedoen.
Laat nou verdomme eens hangen. Die hele topics worden verneukt door dit onzinnige gelul.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Moet je kijken wie het zegt. Wie begon er nou over Pannekoek en ophoeren?
Hou gewoon je bek, minder bedeelde. Ik snap niet hoe je zo'n ontiegelijk groot bord voor je kop kan hebben, ik geloof bijna niet dat je echt zo achterlijk bent, maar gewoon een kloon van weet ik veel wie die nu zit te lachen. Ik zou het echt sneu vinden als jij een echt persoon zou zijn, dan zou ik oprecht medelijden met je hebben en dagelijks voor je gaan bidden.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Moet je kijken wie het zegt. Wie begon er nou over Pannekoek en ophoeren?
Dat heeft dr geen fuck mee te maken. Ik vind hem niks, mag dat?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jij wilt zonder reservers gaan spelen? Met 11 basisspelers ben je er niet, zeker niet met onze medische staf. En je kunt onmogelijk allemaal toppers op de bank hebben. Halen dus, en dan mag ie zelf laten zien of ie voor de basis of voor de breedte gekomen is.
Wie zou jij dan voor rechtshalf willen halen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:57 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat heeft dr geen fuck mee te maken. Ik vind hem niks, mag dat?![]()
Zeker omdat het een duitser isquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:57 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat heeft dr geen fuck mee te maken. Ik vind hem niks, mag dat?![]()
Stam, Perez, Gentenaar, Krohn-Dehli.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:59 schreef Badabingea het volgende:
Wie zijn er al zeker die komen?
quote:
Gaat Ajax op de Aziatische tour?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:05 schreef Jasza het volgende:
Jajong wie is die rare chinees op je avatar
Haha, wannaB Backstreet gayzquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:05 schreef Jasza het volgende:
Jajong wie is die rare chinees op je avatar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |