Wie is dat?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:00 schreef Nashje het volgende:
John Nieuwenburg heeft bij Helmond Sport getekend.
Leuk nieuws dacht ik.
Goh, wat een positivisme weer...quote:Op maandag 27 maart 2006 23:28 schreef S-Two het volgende:
[..]
Het zal mij iig niets verbazen als hij na 5 wedstrijden weer uitgefloten wordt en dan helemaal kapot gaat.
Mitea was altijd een speler die het tegen de kleine clubs heel behoorlijk deed, maar die er (bijna) nooit stond in de echte topwedstrijden. Maar ik heb er vertrouwen in dat hij beter terugkomt dan hij voor zijn blessure was. Tijdens zijn blessure heeft hij veel tijd in het krachthonk doorgebracht en dat was hoog nodig.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:17 schreef twi het volgende:
Er wordt ook een beetje teveel hoop op Mitea gevestigd. Voordat 'ie geblesseerd raakte was 'ie ook niet al te veel.
Helaas heeft hij wel gelijk. Een deel van het Ajax publiek maakt liever spelers kapot, dan dat ze ze steunen. Ieder zijn eigen ding, maar het kan toch niet de bedoeling zijn dat men naar het stadion komt, met het idee om spelers individueel uit te fluiten?quote:
Voor zijn blessure had Mitea ook niet zo veel krediet hoor. En ook toen was hij de enige echte linksbuiten.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:22 schreef Cordoba32 het volgende:
Mitea zal veel krediet hebben, omdat hij onze enige echte linksbuiten isTrouwen Cziommer lijkt me een prima keus
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:33 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Een Ex-Ajacied. speelde van 99 tot 01 bij ons.
Nou is het wachten op mitt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:39 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Die is ook een lange tijd uit de picture geweest zeg (ik volg het eerste divisie voetbal ook helemaal niet.)
Naast zijn schoenen lopen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:41 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hmm, ben erg benieuwd wat volgend seizoen brengt. Ik verwacht nog wel een paar verrassende aankopen. . . Boukari moet niet huilen, elke keer als hij een beetje positieve wedstrijd gespeelt heeft gaat hij onwijs naast zijn schoenen lopen en raakt hij gelijk geen bal meer. Daarmee bewijst hij gewoon dat hij niets bij Ajax te zoeken heeft. Snap ook niet waarom Blind hem elke keer opstelt, hij voegt totaal niets toe aan het spel van ajax...
Nadeel van Nourdin Boukhari is wel zijn laksheid, misschien werkt hij iedere wedstrijd keihard, maar ik zie hem ook heel vaak zijn man laten lopen. Trek dan een sprintje en haal je tegenstander onderuit, dat willen de mensen zien, maar Nourdin Boukhari loopt er op een sukkeldrafje achteraan.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:47 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Naast zijn schoenen lopen?
Boukhari komt te kort voor Ajax, dat is duidelijk. Maar hadden maar meer spelers van Ajax de inzet die Boukhari heeft. Die jongen werkt zich elke wedstrijd weer uit de naad voor het team. Een speler als Juanfran zie ik dat nooit doen. Die loopt naast zijn schoenen, Boukhari absoluut niet. Die is gewoon niet goed genoeg, helaas....
Dat van z'n laksheid klopt inderdaad wel. Ook in balbezit is hij vaak te nonchalant, maar dat is zijn manier van voetballen blijkbaar. Maar naast zijn schoenen lopen? Nee, absoluut niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nadeel van Nourdin Boukhari is wel zijn laksheid, misschien werkt hij iedere wedstrijd keihard, maar ik zie hem ook heel vaak zijn man laten lopen. Trek dan een sprintje en haal je tegenstander onderuit, dat willen de mensen zien, maar Nourdin Boukhari loopt er op een sukkeldrafje achteraan.
Dat lijkt een sukkeldrafje, maar in feite trekt Boukhari dan ook een sprintje...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nadeel van Nourdin Boukhari is wel zijn laksheid, misschien werkt hij iedere wedstrijd keihard, maar ik zie hem ook heel vaak zijn man laten lopen. Trek dan een sprintje en haal je tegenstander onderuit, dat willen de mensen zien, maar Nourdin Boukhari loopt er op een sukkeldrafje achteraan.
quote:Hans Vonk zegt PSV af, kiest voor Zuid-Afrika
28/3/2006 8 :29
In weerwil tot het optimisme van PSV heeft Hans Vonk de aanbieding uit Eindhoven afgewimpeld. De 35-jarige doelman gaat Ajax waarschijnlijk verruilen voor Supersport United.
PSV had Vonk op het oog als vervanger van Edwin Zoetebier, die het na twee seizoenen als reservekeeper voor gezien houdt in Eindhoven. De Zuid-Afrikaanse oud-international stond op het punt te tekenen, zo was technisch directeur Guus Hiddink een week geleden optimistisch. Maar de doelman zelf was minder stellig, en heeft nu PSV ook daadwerkelijk afgezegd.
Vonk, die nog nergens heeft getekend, gaat waarschijnlijk aan de slag bij Supersport United. Met die club uit Pretoria heeft hij al een principeakkoord. 'Op dit moment kan ik zeggen dat de onderhandelingen in een vergevorderd stadium zitten', zei technisch directeur Stanley Matthews vrijdag op de website van Supersport United.
Bij Supersport United moet Vonk de plaats onder de lat overnemen van Calvin Marlin. Voor de 35-jarige oud-international van Zuid-Afrika wordt de nummer zes van Zuid-Afrika de zesde club in zijn loopbaan. Eerder verdedigde hij het doel van RKC, FC Wageningen, FC Den Bosch, SC Heerenveen en Ajax.
Zou het dan vandaag bekend worden?quote:AFC Ajax - PSV
Finale Gatorade Cup - 7 mei - De Kuip
Informatie kaartverkoop volgt z.s.m.
Op dit moment is er nog niets bekend omtrent de kaartverkoop voor de finale van de Gatorade Cup.
Op maandag 27 maart zal er overleg zijn met alle betrokkene partijen en zullen alle details, die van invloed zijn op deze wedstrijd, worden besproken. De verwachting is dat wij (eind) volgende week de kaartverkoopinformatie kunnen gaan communiceren.
Bron: Ajax.nl
Naast z'n schoenen lopen, mwah. Maar feit is dat wanneer hij eens een paar goede ballen raakt in het begin van de wedstrijd, dat hij allemaal rare dingen uit gaat halen. Alle vrije trappen opeisen en van achterlijke posities direct op goal schieten, zichzelf de drukte in pingelen terwijl er op links iemand de vrije diepte in loopt. Hakballetjes, mensen door de benen proberen te spelen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:53 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dat van z'n laksheid klopt inderdaad wel. Ook in balbezit is hij vaak te nonchalant, maar dat is zijn manier van voetballen blijkbaar. Maar naast zijn schoenen lopen? Nee, absoluut niet.
Dat ontken ik ook niet. Ik ben het met je eens dat Boukhari te kort komt voor Ajax. Waar ik over viel was dat jij zei dat hij naast zijn schoenen loopt. Daar ben ik het niet mee eens. Verder hoop ik dat Boukhari volgend seizoen een mooie club vind, het is hem gegund.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Boukari verliest gewoon tevaak de bal aals je hem niet moet verliezen. Hij houd de bal bijzich als hij moet spelen etc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |