abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36422889
Wist ik niet. Maar ja het zij hem gegund
Houd van een lijntje.
pi_36422926
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 00:00 schreef Nashje het volgende:
John Nieuwenburg heeft bij Helmond Sport getekend.

Leuk nieuws dacht ik .
Wie is dat?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_36422943
quote:
Op maandag 27 maart 2006 23:28 schreef S-Two het volgende:

[..]

Het zal mij iig niets verbazen als hij na 5 wedstrijden weer uitgefloten wordt en dan helemaal kapot gaat .
Goh, wat een positivisme weer...
  dinsdag 28 maart 2006 @ 02:17:30 #54
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36423923
Er wordt ook een beetje teveel hoop op Mitea gevestigd. Voordat 'ie geblesseerd raakte was 'ie ook niet al te veel.
pi_36425116
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 02:17 schreef twi het volgende:
Er wordt ook een beetje teveel hoop op Mitea gevestigd. Voordat 'ie geblesseerd raakte was 'ie ook niet al te veel.
Mitea was altijd een speler die het tegen de kleine clubs heel behoorlijk deed, maar die er (bijna) nooit stond in de echte topwedstrijden. Maar ik heb er vertrouwen in dat hij beter terugkomt dan hij voor zijn blessure was. Tijdens zijn blessure heeft hij veel tijd in het krachthonk doorgebracht en dat was hoog nodig.
pi_36425129
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 00:11 schreef devv05 het volgende:

[..]

Goh, wat een positivisme weer...
Helaas heeft hij wel gelijk. Een deel van het Ajax publiek maakt liever spelers kapot, dan dat ze ze steunen. Ieder zijn eigen ding, maar het kan toch niet de bedoeling zijn dat men naar het stadion komt, met het idee om spelers individueel uit te fluiten?
pi_36425135
Mitea zal veel krediet hebben, omdat hij onze enige echte linksbuiten is Trouwen Cziommer lijkt me een prima keus
Ajax!!
pi_36425161
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 08:22 schreef Cordoba32 het volgende:
Mitea zal veel krediet hebben, omdat hij onze enige echte linksbuiten is Trouwen Cziommer lijkt me een prima keus
Voor zijn blessure had Mitea ook niet zo veel krediet hoor. En ook toen was hij de enige echte linksbuiten.

Had Cziommer niet al bij Twente getekend? Verder hoeft hij ook niet te komen wat mij betreft.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 08:26:40 #59
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36425163
Simon Cziommer voor de breedte wellicht, we hebben nóg een rechtshalf (Denny Landzaat) nodig!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 28 maart 2006 @ 08:26:45 #60
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_36425166
Mitea lijkt me er wel klaar voor. Hopelijk is hij naast fysiek ook mentaal sterker geworden.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 08:33:22 #61
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_36425234
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 00:10 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Wie is dat?
Een Ex-Ajacied. speelde van 99 tot 01 bij ons.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 08:39:46 #62
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_36425296
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 08:33 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Een Ex-Ajacied. speelde van 99 tot 01 bij ons.

Die is ook een lange tijd uit de picture geweest zeg (ik volg het eerste divisie voetbal ook helemaal niet.)
pi_36425299
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 08:39 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Die is ook een lange tijd uit de picture geweest zeg (ik volg het eerste divisie voetbal ook helemaal niet.)
Nou is het wachten op mitt.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_36425310
Hmm, ben erg benieuwd wat volgend seizoen brengt. Ik verwacht nog wel een paar verrassende aankopen. . . Boukari moet niet huilen, elke keer als hij een beetje positieve wedstrijd gespeelt heeft gaat hij onwijs naast zijn schoenen lopen en raakt hij gelijk geen bal meer. Daarmee bewijst hij gewoon dat hij niets bij Ajax te zoeken heeft. Snap ook niet waarom Blind hem elke keer opstelt, hij voegt totaal niets toe aan het spel van ajax...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_36425375
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 08:41 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hmm, ben erg benieuwd wat volgend seizoen brengt. Ik verwacht nog wel een paar verrassende aankopen. . . Boukari moet niet huilen, elke keer als hij een beetje positieve wedstrijd gespeelt heeft gaat hij onwijs naast zijn schoenen lopen en raakt hij gelijk geen bal meer. Daarmee bewijst hij gewoon dat hij niets bij Ajax te zoeken heeft. Snap ook niet waarom Blind hem elke keer opstelt, hij voegt totaal niets toe aan het spel van ajax...
Naast zijn schoenen lopen?

Boukhari komt te kort voor Ajax, dat is duidelijk. Maar hadden maar meer spelers van Ajax de inzet die Boukhari heeft. Die jongen werkt zich elke wedstrijd weer uit de naad voor het team. Een speler als Juanfran zie ik dat nooit doen. Die loopt naast zijn schoenen, Boukhari absoluut niet. Die is gewoon niet goed genoeg, helaas....
  dinsdag 28 maart 2006 @ 08:49:55 #66
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36425395
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 08:47 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Naast zijn schoenen lopen?

Boukhari komt te kort voor Ajax, dat is duidelijk. Maar hadden maar meer spelers van Ajax de inzet die Boukhari heeft. Die jongen werkt zich elke wedstrijd weer uit de naad voor het team. Een speler als Juanfran zie ik dat nooit doen. Die loopt naast zijn schoenen, Boukhari absoluut niet. Die is gewoon niet goed genoeg, helaas....
Nadeel van Nourdin Boukhari is wel zijn laksheid, misschien werkt hij iedere wedstrijd keihard, maar ik zie hem ook heel vaak zijn man laten lopen. Trek dan een sprintje en haal je tegenstander onderuit, dat willen de mensen zien, maar Nourdin Boukhari loopt er op een sukkeldrafje achteraan.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_36425435
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 08:49 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nadeel van Nourdin Boukhari is wel zijn laksheid, misschien werkt hij iedere wedstrijd keihard, maar ik zie hem ook heel vaak zijn man laten lopen. Trek dan een sprintje en haal je tegenstander onderuit, dat willen de mensen zien, maar Nourdin Boukhari loopt er op een sukkeldrafje achteraan.
Dat van z'n laksheid klopt inderdaad wel. Ook in balbezit is hij vaak te nonchalant, maar dat is zijn manier van voetballen blijkbaar. Maar naast zijn schoenen lopen? Nee, absoluut niet.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 08:56:45 #68
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_36425468
Nourdin kiest ook vaak voor de moeilijkste oplossing. Bovendien eindigt balbezit opvallend vaak bij hem.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 08:56:54 #69
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_36425471
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 08:49 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dat lijkt een sukkeldrafje, maar in feite trekt Boukhari dan ook een sprintje...
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  dinsdag 28 maart 2006 @ 08:58:27 #70
53851 BoNi
pi_36425488
quote:
Hans Vonk zegt PSV af, kiest voor Zuid-Afrika

28/3/2006 8 :29

In weerwil tot het optimisme van PSV heeft Hans Vonk de aanbieding uit Eindhoven afgewimpeld. De 35-jarige doelman gaat Ajax waarschijnlijk verruilen voor Supersport United.
PSV had Vonk op het oog als vervanger van Edwin Zoetebier, die het na twee seizoenen als reservekeeper voor gezien houdt in Eindhoven. De Zuid-Afrikaanse oud-international stond op het punt te tekenen, zo was technisch directeur Guus Hiddink een week geleden optimistisch. Maar de doelman zelf was minder stellig, en heeft nu PSV ook daadwerkelijk afgezegd.

Vonk, die nog nergens heeft getekend, gaat waarschijnlijk aan de slag bij Supersport United. Met die club uit Pretoria heeft hij al een principeakkoord. 'Op dit moment kan ik zeggen dat de onderhandelingen in een vergevorderd stadium zitten', zei technisch directeur Stanley Matthews vrijdag op de website van Supersport United.

Bij Supersport United moet Vonk de plaats onder de lat overnemen van Calvin Marlin. Voor de 35-jarige oud-international van Zuid-Afrika wordt de nummer zes van Zuid-Afrika de zesde club in zijn loopbaan. Eerder verdedigde hij het doel van RKC, FC Wageningen, FC Den Bosch, SC Heerenveen en Ajax.
Schitterend!
pi_36425555
Boukari verliest gewoon tevaak de bal aals je hem niet moet verliezen. Hij houd de bal bijzich als hij moet spelen etc...
  dinsdag 28 maart 2006 @ 09:08:35 #72
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36425647
quote:
AFC Ajax - PSV

Finale Gatorade Cup - 7 mei - De Kuip

Informatie kaartverkoop volgt z.s.m.

Op dit moment is er nog niets bekend omtrent de kaartverkoop voor de finale van de Gatorade Cup.
Op maandag 27 maart zal er overleg zijn met alle betrokkene partijen en zullen alle details, die van invloed zijn op deze wedstrijd, worden besproken. De verwachting is dat wij (eind) volgende week de kaartverkoopinformatie kunnen gaan communiceren.

Bron: Ajax.nl
Zou het dan vandaag bekend worden?
  dinsdag 28 maart 2006 @ 09:09:51 #73
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36425666
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 08:53 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Dat van z'n laksheid klopt inderdaad wel. Ook in balbezit is hij vaak te nonchalant, maar dat is zijn manier van voetballen blijkbaar. Maar naast zijn schoenen lopen? Nee, absoluut niet.
Naast z'n schoenen lopen, mwah. Maar feit is dat wanneer hij eens een paar goede ballen raakt in het begin van de wedstrijd, dat hij allemaal rare dingen uit gaat halen. Alle vrije trappen opeisen en van achterlijke posities direct op goal schieten, zichzelf de drukte in pingelen terwijl er op links iemand de vrije diepte in loopt. Hakballetjes, mensen door de benen proberen te spelen.

Hij kan functioneel heel mooi spelen, tot het punt dat hij door heeft dat hij mooi speelt. Daarna kan je 'm beter wisselen want da krijg je een speler die A) helemaal niets nuttigs meer doet en B) allemaal van die zeer irritante kleine onnodige kutovertredingen die het hele tempo uit de wedstrijd halen.

Boukhari kan nu opgesteld worden, nu er geen fatsoenlijke middenvelder beschikbaar is. Vandaar dat Cziommer ook gewoon moet komen. En Landzaat, indien mogelijk. Want wat hebben we nou eigenlijk aan middenvelders rondlopen? Sneijder, dan houdt het op. Emanuelson, maar die staat op dezelfde positie en heeft nog veel te leren. Galasek en Lindenbergh hoef je niet te noemen, die brengen creatief helemaal niks. En Maduro wordt alleen misbruikt als verdediger de laatste weken.

Kortom, er zijn een stuk of 3 nieuwe middenvelders nodig. Cziommer is een goed begin, Landzaat zou een uitstekend vervolg zijn en dan nog eentje erbij voor de breedte.
pi_36425667
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 09:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Boukari verliest gewoon tevaak de bal aals je hem niet moet verliezen. Hij houd de bal bijzich als hij moet spelen etc...
Dat ontken ik ook niet. Ik ben het met je eens dat Boukhari te kort komt voor Ajax. Waar ik over viel was dat jij zei dat hij naast zijn schoenen loopt. Daar ben ik het niet mee eens. Verder hoop ik dat Boukhari volgend seizoen een mooie club vind, het is hem gegund.
pi_36425886
ben benieuwd wie er allemaal bijkomen dit jaar nog.... en wie er weggaan
Haleloeja
pi_36426050
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 09:09 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Dat ontken ik ook niet. Ik ben het met je eens dat Boukhari te kort komt voor Ajax. Waar ik over viel was dat jij zei dat hij naast zijn schoenen loopt. Daar ben ik het niet mee eens. Verder hoop ik dat Boukhari volgend seizoen een mooie club vind, het is hem gegund.
Ik vind wel dat hij als hij een goede wedstrijd gespeelt heeft de wedstrijd daarna naast zijn schoenen loopt. Ajax thusi tegen Inter en de competitie match daarna tegen Heracles was daar een mooi voorbeeld van. Gelijk wilde hij het weer moeilijk en mooi spelen, terwijl hij dat niet kan. Misschien mist hij wel gewoon eigenkennis.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 09:36:25 #77
53851 BoNi
pi_36426126
Boukhari is een straatvoetballer die de voetbalintelligentie van een veldvoetballer mist.
Technisch is hij (naar het schijnt) fantastisch, maar om op het veld goed te kunnen voetballen heb je meer dan alleen techniek nodig.
Hij mist de capaciteiten om de juiste keuzes te maken, te zien waar de ruimte ligt en te anticiperen op zijn medespelers.
Vaak zat zie je hem in de zestien lobjes of panna's proberen te geven die tijdens een veldvoetbalwedstrijd echt compleet zinloos zijn.
Schitterend!
pi_36429592
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 09:09 schreef the_hunter het volgende:

[..]

KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_36431305
quote:
Thuisbasis van Ajax ontdekt
Op het Griekse eiland Salamis zijn de overblijfselen gevonden van het paleis van Ajax.

Homerus
En dan gaat het niet om de voetbalclub uit Amsterdam of een wasmiddel, maar om de mythische held Ajax. Ajax was de Griekse koning die in de Ilias van Homerus optreedt als een van de belangrijkste helden in de Trojaanse oorlog. De archeologen onder leiding van de Griek Yannos Lolos stuitten op een groot paleis, dat ooit vier verdiepingen en meer dan dertig kamers zou hebben geteld. Ze zijn er zeker van dat het 3500 jar oude paleis de thuisbasis van Ajax is.

Troje
Ajax was volgens de Ilias betrokken in de tienjarige oorlog om de stad Troje, die uiteindelijk door een list viel. Dat zou zijn gebeurd rond 1180 voor Christus. Volgens Lolos is het paleis op Salamis rond dezelfde tijd verlaten en in verval geraakt. Ajax zou de laatste koning zijn geweest die er leefde.

Vrijwel zeker
"Het is een van de zeldzame gevallen waarin een Myceens paleis vrijwel zeker kan worden toegeschreven aan een Homerische held", zei Lolos tegen de Britse krant The Times.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 13:21:16 #80
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_36431601
AJAAAX
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_36431761
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]
Zouden ze eigenlijk een nieuw stadion moeten maken in de vorm van een Myceens Paleis. Is wel zo historisch verantwoord.
Houd van een lijntje.
pi_36431838
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:26 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Zouden ze eigenlijk een nieuw stadion moeten maken in de vorm van een Myceens Paleis. Is wel zo historisch verantwoord.
Of een oefenwedstrijd tegen de plaatselijke sv van de zomer...
  dinsdag 28 maart 2006 @ 13:34:55 #83
54636 Eb
Le Big Mac
pi_36434218
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:34 schreef Eb het volgende:
http://www.ajaxgoals.com/

ik zeg: sewen die nerds
pi_36435187
Ik heb ze op de Cebit gezien, en daar hing toch mooi een ingelijste brief bij van ons aller Jaake, dat hij het leuk vond dat er een Bedrijf was wat hielp de merknaam ajax nog groter te maken.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 15:47:52 #86
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_36436230
Wat een gek zeg.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_36436465
quote:
AJAX, LAMP, and liveDVD for a Linux-based camera
.
pi_36436505
quote:
Simon Cziommer heeft afgelopen weekend aangegeven dat Ajax zijn droomclub is. De Duitser die momenteel op huurbasis voor Roda uitkomt wordt momenteel door zijn uitstekende vorm door veel clubs begeerd waaronder ons aller Ajax.

De 25-jarige Cziommer vertelde dit afgelopen zaterdag vanuit discotheek de Starfish waar hij samen met Gregoor van Dijk was. De huidige opmars van de Duitser is opmerkelijk omdat hij bij zijn club Schalke 04 nooit heeft kunnen overtuigen. In twee seizoenen mocht hij in totaal twee keer aantreden in de hoofdmacht.
pi_36436590
Lekker halen als ie toch gratis is.
pi_36436610
"Simon Cziommer heeft afgelopen weekend aangegeven dat Ajax zijn droomclub is"

Altijd leuk om te horen
Houd van een lijntje.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 15:58:53 #91
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_36436618
quote:
AC Milan zonder Stam tegen Olympique Lyon

Jaap Stam kan niet meespelen met AC Milan, die het morgen opnemen tegen Olympique Lyon. De Nederlandse verdediger kampt met een kuitblessure. Stam reisde zelfs niet eens mee naar Lyon.

Carlo Ancelotti heeft nog meer verdedigende problemen; Maldini en Cafù zijn eveneens niet fit. Door al deze blessures lijkt de meest logische verdediging: Alessandro Costacurta, Kakha Kaladze, Alessandro Nesta en Serginho te gaan worden.
Weer geblesseerd .
quote:
Ajacied John Heitinga is weer op de weg terug

John Heitinga herstelt zich goed van zijn blessure. Dit meldt Ajax.nl de international liep enkele weken geleden een kneuzing aan de niet op en kan inmiddels al de training hervatten. Toch kan het nog wel even duren voordat hij weer kan voetballen. "De artsen hebben me nog afgeraden om duels aan te gaan'', aldus Heitinga op de website van Ajax

Heitinga doet inmiddels alweer aan trainen maar moet nog even wachten voordat hij weer met elke oefening samen met de groep kan meedoen. "Het is nu zaak weer conditie terug te pakken'',"Dat lukt alleen door veel en hard te trainen. Het lang nu lange en zware dagen, maar ik doe alles om zo snel mogelijk weer te kunnen spelen'' aldus de Oranje international

De blessure van Heitinga was voor hem zelf een onbekende blessure. Heitinga kende de kwetsuur niet. "Het is vreemd dat je van de kneuzing helemaal niks voelt. Als je opeens bloed in je urine vindt, kom je de blessure pas op het spoor", aldus de verdediger.

pi_36436649
Cziommer wil ik er best bij hebben, is geen verkeerde voetballer...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 28 maart 2006 @ 16:01:24 #93
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_36436704
quote:
Ook Edgar Manucharyan lijkt op de juiste weg terug. De aanvaller bewees zijn balgevoel in elk geval niet te hebben verloren
pi_36436718
Heitinga .
  dinsdag 28 maart 2006 @ 16:07:36 #95
53851 BoNi
pi_36436885
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 16:02 schreef Nashje het volgende:
Heitinga .
Gelukkig heeft ie ook weer haar op zijn hoofd...
Schitterend!
pi_36436945
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 16:07 schreef BoNi het volgende:

[..]

Gelukkig heeft ie ook weer haar op zijn hoofd...
Ach hij is z'n weddenschap goed nagekomen. Maar John met haar staat inderdaad beter .
  dinsdag 28 maart 2006 @ 16:09:45 #97
53851 BoNi
pi_36436960
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 15:58 schreef Houniet het volgende:

[..]

Weer geblesseerd .
Dit seizoen in ieder geval 23 wedstrijden gespeeld voor AC Milan, dus dat weer valt op zich nog wel mee...
Schitterend!
pi_36436983
pi_36437042
Ook nog iets inhoudelijks?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 28 maart 2006 @ 16:18:49 #100
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_36437275
Stam spaart zich nu voor komend seizoen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')