quote:Op maandag 27 maart 2006 21:20 schreef Zwansen het volgende:
Dennis Bergkamp komt volgend jaar als speler/coach.
Keep on dreaming.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:20 schreef Zwansen het volgende:
serieus?quote:Op maandag 27 maart 2006 21:20 schreef Zwansen het volgende:
Misschien kunnen we DB nog drie seizoenen geven, kan hij zich ontwikkelen als trainer/coach.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:23 schreef Vom het volgende:
Dilemma, geven we Danny nog een seizoen, of toch een andere coach.
Het is maar goed dat ik niet in de positie zit die er over gaat, ik zou gek worden...
Andersom, 2 keer kampioen in 1 seizoenquote:Op maandag 27 maart 2006 21:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien kunnen we DB nog drie seizoenen geven, kan hij zich ontwikkelen als trainer/coach.
Kom op, we zijn geen leerschool voor een talentvolle trainer/legendarische oud-speler, we zijn fuckin' Ajax, de club die minstens één keer in de twee seizoenen kampioen hoort te worden!
Zou het misschien ook kunnen liggen aan het feit dat Boukhari (terecht) denkt dat iedereen in het stadion tegen hem is.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik snap Blind niet, Boukhari doet niks goed (en ach ik reken dat Nourdin niet aan) maar Blind laat hem gewoon staan, als Boukhari die bal gewoon over de keeper wipt was het gewoon 2-0 geworden en hadden we 3 punten.
Kom op man, zelfs ik had deze gemaakt.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:32 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Zou het misschien ook kunnen liggen aan het feit dat hij (terecht) denkt dat iedereen in het stadion tegen hem is.
Vind ik nog wel meevallen, vergeleken met wat ik hier en daar tegenkom in andere topics. En dit rijmt ten minste nog.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:52 schreef Radegast het volgende:
Die titel![]()
Iets meer respect voor de aanvoerder van de ploeg van ''95 mag wel.
Simon gaat naar ons.quote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat heeft van bommel er nou mee te maken?
Zondag kreeg ie iig al applaus toen ie op het scherm kwamquote:Op maandag 27 maart 2006 23:11 schreef Tvduijn het volgende:
Echt blij voor Mitea, hoop dat hij een mooi rentree krijgt, denk dat dat wel helpt die jongen heeft vertrouwen nodig zou mooi zijn als het publiek hem een steuntje geeft...
Nee, ik dacht Danny moet blijven.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:23 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Goh wat dacht je ik zal eens origineel zijn...
Het zal mij iig niets verbazen als hij na 5 wedstrijden weer uitgefloten wordt en dan helemaal kapot gaatquote:Op maandag 27 maart 2006 23:11 schreef Tvduijn het volgende:
Echt blij voor Mitea, hoop dat hij een mooi rentree krijgt, denk dat dat wel helpt die jongen heeft vertrouwen nodig. Zou mooi zijn als het publiek hem een steuntje geeft...
Hij is een vaste waarde bij Dordrecht dit seizoen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Heeft hij nog knieen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |