Nog niet!quote:Op maandag 8 februari 2010 14:49 schreef morgane het volgende:
Bij Xenos hebben ze volgens mij grote lege theekisten, heb je daar al gekeken?
zoals eerder door mij vermeld, bij de Makro of de Sligro.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:55 schreef mrcool het volgende:
[..]
Nog niet!Bij Blokker, Hema en Action komen ze iig niet verder dan 6-vaks...
Een beetje late reactie, maar bij de Bijenkorf heb ik er een paar jaar geleden 1 gekocht. Was wel redelijk prijzig, maar wel erg mooi!quote:Op maandag 8 februari 2010 14:27 schreef mrcool het volgende:
Iemand enig idee waar ik grote theekisten kan kopen? Ik ben op zoek naar minstens 12-vaks. Nu zie ik dat er bijna altijd al thee in zit als je het koopt maar dat hoeft van mij niet zonodig...
Misschien de V&D of Xenos ook nog wel? Al twijfel ik er over.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:16 schreef Everlong het volgende:
[..]
Een beetje late reactie, maar bij de Bijenkorf heb ik er een paar jaar geleden 1 gekocht. Was wel redelijk prijzig, maar wel erg mooi!
al gekocht?quote:Op maandag 8 februari 2010 14:55 schreef mrcool het volgende:
[..]
Nog niet!Bij Blokker, Hema en Action komen ze iig niet verder dan 6-vaks...
Xenos!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Misschien de V&D of Xenos ook nog wel? Al twijfel ik er over.
Ze hebben het iig een hele tijd bij de action gehad, geen idee of dat nog steeds zo is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:59 schreef Yoewie het volgende:
weet iemand waar je warming fire van pickwick nog kunt kopen????
Die mis ik ook al een hele tijd. Bij Action heb ik ze een tijd gekocht maar daar zijn ze nu weg helaas...quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:59 schreef Yoewie het volgende:
weet iemand waar je warming fire van pickwick nog kunt kopen????
Dit heeft mijn moeder voor me meegebracht uit vietnam!quote:Op donderdag 26 november 2009 11:38 schreef Winner_Taco het volgende:
Heeft iemand dit wel eens op ?
Ziet er best genig uit
Mij ook, ik houd wel van mooie thee verpakkingen, maar het moet natuurlijk ook nog een beetje smaken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:41 schreef THEFXR het volgende:
nee,maar die Assortimentbox van 8,95 lijkt mij wel wat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |