Deel 1:
Lekkerste thee?Okay, het warme weer is er weer (whehe) en gewoontegetrouw maakt de koffie dan bij mij plaats voor de thee. Koffie is lekker, maar met het warme weer drink ik toch liever thee. En dan niet de standaard Pickwick rommel, maar échte thee. Vrijdag in R'dam geweest, bij de vrienden van Simon Lévelt en daar de volgende zaken meegenomen:
-
Tropical Fruit : Kruidenthee, omdat mijn zwangere vriendin liever kruidenthee drinkt nu en van zoet houdt, maar deze is wel érg zoet. Zuinig aan doen want anders is het warme ranja.
-
Jasmijn Parels : heerlijk zachte Jasmijn thee, prachtige bolletjes die mooi ontvouwen in het warme water. Erg subtiel, maar wel enorm lekker!
-
Puerh : milde groene thee, eigenlijk gelijk een favoriet bij ons thuis, verrassend zacht!
-
Ambootia Royal First Flush : nog niet op, maar ben erg benieuwd! Dit moet toch wel een enorm lekkere thee zijn!
Verder zijn we gek op
Golden Lapsang Souchong, een rokerige thee waar je wel echt van moet leren houden. Daarna kun je niet meer zonder.
![]()
.
Nu jullie.
![]()
.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"