* Alfisti zet in op een VW spijltjesbusquote:Op maandag 27 maart 2006 19:59 schreef jozef444 het volgende:
Als ik het goed zie dan kan dit wel eens een alfa uit ong. 2001 zijn![]()
[afbeelding]
mneh wschlijk een oude wolga oidquote:Op maandag 27 maart 2006 20:02 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti zet in op een VW spijltjesbus
VW T1 ja.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:02 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti zet in op een VW spijltjesbus
niks beters op een maandagavond te doen hequote:Op maandag 27 maart 2006 20:04 schreef BaraCuda het volgende:
Jozef is tof man
Hij geilt op volvo en zit de alfaboys te stangen
Als ik een T5-R kan betalen mag je de mijne kopenquote:Op maandag 27 maart 2006 20:05 schreef jozef444 het volgende:
[..]
niks beters op een maandagavond te doen he, en ooit zal er ook wel weer een volvo voor de deur staan
![]()
idd 2 jaquote:Op maandag 27 maart 2006 20:06 schreef PeuRac het volgende:
Jozef moet niet lullen, hij heeft zelf 2 spleet ogen
ga nou eens voor een 850 R 2.3i-20v manquote:Op maandag 27 maart 2006 20:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als ik een T5-R kan betalen mag je de mijne kopen
Ditoquote:Op maandag 27 maart 2006 20:06 schreef BaraCuda het volgende:
Moet kunnen toch af entoe beetje stangen?
Ik vind bo en alfists alfa echt wel tof hoor![]()
![]()
220quote:Op maandag 27 maart 2006 20:13 schreef PeuRac het volgende:
hoeveel heb je nu op de teller staan dan?
Ga ik voor je regelenquote:Op maandag 27 maart 2006 20:04 schreef jozef444 het volgende:
[..]
mneh wschlijk een oude wolga oidmaar t had ook een alfa kunnen zijn
![]()
die zag ik ook staan. jammer van die km's. lekker laten staanquote:Op maandag 27 maart 2006 20:12 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.degroene-goes.nl/occasions/?id=57220![]()
![]()
![]()
M'n dealer heeft een R estate![]()
wel 260 op de klok maar![]()
Niks mis met die km's hoorquote:Op maandag 27 maart 2006 20:16 schreef M5 het volgende:
[..]
die zag ik ook staan. jammer van die km's. lekker laten staan
Neequote:
Het zal niet alleen de distrubtie zijn die wat aandacht nodig heeft bij zo'n km stand denk ikquote:Op maandag 27 maart 2006 20:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niks mis met die km's hoor
Distributie is vervangen op dat moment en gaan met die banaan voor nog een paar ton![]()
Dat ding is net ingerolen manquote:Op maandag 27 maart 2006 20:20 schreef PeuRac het volgende:
prijs: op aanvraag
je laat je toch niet nog een keer oplichten he?
Evo 6.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:19 schreef Alfisti het volgende:
FEAUTEAUX! van vandaag
Geen dubieuze voertuigen zoals Alexxx maar gewoon fijn materiaal
Evo nog iets
[afbeelding]
996 GT3 Cup.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:09 schreef Alfisti het volgende:
[..]
DitoBeetje geinen moet kunnen
Eerste foto van vandaag
Modified GT3
[afbeelding]
Dit is een 360 spiderquote:Op maandag 27 maart 2006 20:19 schreef Alfisti het volgende:
ff de portomonee pakken uit de 360 Modena
Zoiets?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:25 schreef M5 het volgende:
[..]
Evo 6.
en had je die Corvette niet beter op de foto kunnen zetten dan zo'n kadettt?
wtfquote:Op maandag 27 maart 2006 20:36 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat meen je niet ... je moet weten dat Chuck Norris alles kan, he.
Weblog
En die kerel is natuurlijk de monteur aan het bellen want z'n Ferrari is weer eens stukquote:
Het motorblok was opeens weg, zijn blonde vrouw kon het stukje techniek niet meer vinden onder de motorkap natuurlijkquote:Op maandag 27 maart 2006 20:39 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
En die kerel is natuurlijk de monteur aan het bellen want z'n Ferrari is weer eens stuk![]()
Shit dit is SC, ik ben weer weg![]()
Dat is nou Peu's mattensetquote:
Die blonde snollaria kreeg die kap niet openquote:Op maandag 27 maart 2006 20:41 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Het motorblok was opeens weg, zijn blonde vrouw kon het stukje techniek niet meer vinden onder de motorkap natuurlijk
en daarna: Kuuuuut, de motor is wegquote:Op maandag 27 maart 2006 20:42 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Die blonde snollaria kreeg die kap niet openD'r vent moest hem open doen
Is die auto klein, of de spoiler groot?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:43 schreef BoJo het volgende:
ik had hem vorig jaar ook paar keer op de feuteu
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik snap wel waarom die vrouwen smelten hoorquote:
Het ding is toch al modified, 't is geen standaard GT3.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:34 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Modified
Sequentiele bak er in i.p.v. de handbak die regelmatig stuk gingen
Ik heb serieus van een klasgenoot die bij een MG/Rover garage werkte gehoord dat een vrouw naar de werkplaats was gekomen omdat het motorblok 'verdwenen' wasquote:Op maandag 27 maart 2006 20:41 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Het motorblok was opeens weg, zijn blonde vrouw kon het stukje techniek niet meer vinden onder de motorkap natuurlijk
Spoiler moet zo grootquote:Op maandag 27 maart 2006 20:44 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Is die auto klein, of de spoiler groot?
de wonderen der triplexquote:Op maandag 27 maart 2006 20:44 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Is die auto klein, of de spoiler groot?
En dat was geen serieus grapje?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb serieus van een klasgenoot die bij een MG/Rover garage werkte gehoord dat een vrouw naar de werkplaats was gekomen omdat het motorblok 'verdwenen' was![]()
't ding heeft dus een functie, dan is het goedquote:Op maandag 27 maart 2006 20:45 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Spoiler moet zo grootProbleem met de luchtstroom met als gevolg instabiel op hoge snelheden
Niet echt, het hele bedrijf had het erover toen ik de dag erna langs kwamquote:
Wel een aardig ding.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:43 schreef BoJo het volgende:
ik had hem vorig jaar ook paar keer op de feuteu
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat vraag je aan de gene die Ray Charles twee jaar na z'n dood in levende lijve gezien heeftquote:
geen turboquote:Op maandag 27 maart 2006 20:48 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Wel een aardig ding.
Ze zullen de aandrijving ook wel iets versterkt hebben.![]()
Bij mijn oude 2 liter TS was die zo verrotte kwetsbaar
Die DTM V6 is dat de gewone Alfa V6 met turbo of een totaal ander blok?
omgquote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 20:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat vraag je aan de gene die Ray Charles twee jaar na z'n dood in levende lijve gezien heeft
Wie zijn slechts simpele zielen vergeleken met zijn grootheidquote:
Ik wil de 100NX ook wel oppimpenquote:
ja ok hij is wat aan de extreem dure kant, de originele pijpjes zijn nix en achterin is best bagger, maar die styling vind ik nu eens echt mooi vloeiend.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:50 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti vindt hem anders behoorlijk tegenvallen![]()
idd. ik vind het ding een beetje plomp. en de overhang voor is te groot.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:50 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti vindt hem anders behoorlijk tegenvallen![]()
Nou ja, weten we in ieder geval wat er na de dood komt hčquote:Op maandag 27 maart 2006 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
best eng hoor, een bijna dood ervaring
als je het eens durftquote:
Jeremy Clarcson mag in de stront zakkenquote:Op maandag 27 maart 2006 20:53 schreef Hyperdude het volgende:
Jeremy Clarkson over de 159:
http://driving.timesonline.co.uk/article/0,,12529-2101920,00.html
Veel mooierquote:Op maandag 27 maart 2006 20:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
ja ok hij is wat aan de extreem dure kant, de originele pijpjes zijn nix en achterin is best bagger, maar die styling vind ik nu eens echt mooi vloeiend.
quote:Op maandag 27 maart 2006 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jeremy Clarcson mag in de stront zakken
quote:Which means that the 159 drives and feels like no other car in its class. If you have even the faintest trace of petrol in your veins, if you are even on nodding terms with the concept of simple, good engineering, you should drive this car. Because it doesn’t matter what you have now, you’ll be smitten. I was.
This is one of those cars that’s demonstrably and appreciably better than any other mid-range four-door family saloon. And unlike any Alfa of the past, you don’t have to machete your way through a million inconveniences to find the point. This car does not hide its gold watch up its behind. It is an absolute gem
achja, zo origneel zijn als jij wordt ook lastig. Verzin eens wat nieuwsquote:Op maandag 27 maart 2006 20:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wie zijn slechts simpele zielen vergeleken met zijn grootheid
het is zijn mening.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:58 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft wel gelijk over de 159
[..]
Reltrappertje dat je bentquote:Op maandag 27 maart 2006 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jeremy Clarcson mag in de stront zakken
Ford én een Mercedes.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:00 schreef PeuRac het volgende:
Jeremy is een liefhebber van Italiaanse auto's (oke, hij rijdt nu een Ford en hiervoor Merc)
Neequote:Op maandag 27 maart 2006 20:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
achja, zo origneel zijn als jij wordt ook lastig. Verzin eens wat nieuws
Hij heeft toch wel meerdere auto'squote:Op maandag 27 maart 2006 21:00 schreef PeuRac het volgende:
Jeremy is een liefhebber van Italiaanse auto's (oke, hij rijdt nu een Ford en hiervoor Merc)
Neequote:Op maandag 27 maart 2006 21:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Reltrappertje dat je bent
Jij hebt natuurlijk liever Bavo Galema![]()
somsquote:Op maandag 27 maart 2006 21:03 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Hij heeft toch wel meerdere auto's
Is FOK! trouwens bij jullie ook zo traag?
jaquote:Op maandag 27 maart 2006 21:03 schreef Sjoem het volgende:
zoiets?quote:Op maandag 27 maart 2006 21:01 schreef M5 het volgende:
[..]
Ford én een Mercedes.![]()
maar dan wel de enigste mercedes die ik mooi vind.
ow hallo, come to mamaquote:
En een bijl in het hoofd van Tim en Tomquote:Op maandag 27 maart 2006 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neeals jeremy Clarckson in de stront zakt, dan graag op jhet hoofd van Micheal Przewalsky
![]()
Racistquote:Op maandag 27 maart 2006 21:05 schreef Alfisti het volgende:
[..]
zoiets?
[afbeelding]
of zoiets?
[afbeelding]
geil die taxi is biquote:Op maandag 27 maart 2006 21:05 schreef Alfisti het volgende:
[..]
zoiets?
[afbeelding]
of zoiets?
[afbeelding]
z'n vrouw een Volvo XC90 begreep ik uit die wintersport uitzendingquote:Op maandag 27 maart 2006 21:03 schreef Sjoem het volgende:
[..]
En dat was het? Neeee? Ik dacht dat ie een heel wagenpark had?quote:Op maandag 27 maart 2006 21:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
z'n vrouw een Volvo XC90 begreep ik uit die wintersport uitzending
yepquote:Op maandag 27 maart 2006 21:07 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Wat een sukkel die Clarkson. Elke auto gaat toch van de cruise control als je op de rem gaat of heb ik dat nou mis? En nadat ie Tom Cruise zo de hemel in prijst kan ik hem al helemaal niet meer serieus nemen.
In stavoren is een chirstelijke school en ee openbare school.. de openbare school is te klein en moet sluiten. de kinderen mogen niet naar de christelijke school, omdat ze niet gelovig zijn, en moeten darom elke dag 2 keer 4 kilomter fietsen over een tachtig kilometer weg.quote:
Ford GTquote:Op maandag 27 maart 2006 21:03 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Tja die uitzendingen worden over heel de wereld verkocht....daar pakt hij vast wel een leuk centje van meequote:Op maandag 27 maart 2006 21:10 schreef M5 het volgende:
[..]
Ford GT
&
Mercedes SLK 55 AMG
is wel een redelijk wagen park voor 'n presentator van een publieke omroep die wat bij klust met magazine.
Dat valt tegen denk ik, de BBC zal met dat geld de volgende series produceren. Al zal Jezza er een redelijk centje aan over houden.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tja die uitzendingen worden over heel de wereld verkocht....daar pakt hij vast wel een leuk centje van mee
Vast wel iets jaquote:Op maandag 27 maart 2006 21:16 schreef Sjoem het volgende:
Maar volgens mij had ie sowieso al wat geld voordat ie met Top Gear begon?
Nee ze hebben 'm uit een kartonnen doos onder het station getrokkenquote:Op maandag 27 maart 2006 21:16 schreef Sjoem het volgende:
quote:Op maandag 27 maart 2006 21:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee ze hebben 'm uit een kartonnen doos onder het station getrokken
Z'n moeder is bedenker en eigenaar van alle merchandise van beertje Paddington.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:16 schreef Sjoem het volgende:
Ziejewelquote:Op maandag 27 maart 2006 21:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Z'n moeder is bedenker en eigenaar van alle merchandise van beertje Paddington.
Wat een nutteloze kennis!quote:Op maandag 27 maart 2006 21:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Z'n moeder is bedenker en eigenaar van alle merchandise van beertje Paddington.
Hij zat zelfs op een prive school, echt zo'n balletjequote:Op maandag 27 maart 2006 21:16 schreef Sjoem het volgende:
Dat is waar.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:31 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nutteloze weetjes zijn anders meestal wel geinig
Scania is begonnen als fietsfabriek. ze bouwden de Rover fietsen in licentie.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:35 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat is waar.
Meer trivia:
De eerste Volvo (ik rol in get Latijn) reed 1 versnelling vooruit en 4 achteruit; hadden ze ff een denkfoutje met het differentieel gemaakt.![]()
Kobus tuning?quote:Op maandag 27 maart 2006 21:20 schreef Hyperdude het volgende:
ff een paar 911 sfeerplaatjes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die Clarkson heeft de schurft aan 911's en BMW's; een goede reden om 'm niet al te serieus te nemen![]()
Wie houdt je tegen?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:32 schreef PeuRac het volgende:
ze is nog maar 19 of 20 ofso, en woont in een kast van een huis, alleen
Dat ik een vrouw wil met inhoud en dan bedoel ik niet dr cup maatquote:
die inhoud stop je er toch gewoon zelf in?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat ik een vrouw wil met inhoud en dan bedoel ik niet dr cup maat![]()
ja, daar ben ik afeglopen dinsdag ook op uit mn dak gegaan op het podium, hij ging helemaal losquote:Op maandag 27 maart 2006 22:35 schreef ook_gek het volgende:
ik ben mijn kamer aan het opruimen. Ik heb van af half 9 tot nu pas mijn tafel waar mijn TV op staat klaar. De rest wilt niet echt lukken.
ou ja ik heb er gewoon weg geen zin in
Ook dat bedoelde ik nietquote:Op maandag 27 maart 2006 22:36 schreef BazzoS het volgende:
[..]
die inhoud stop je er toch gewoon zelf in?![]()
Of is dat hun smoes?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook dat bedoelde ik nietde shit is dat alle leuke vrouwen die ik ontmoet, mee flirt of wat dan ook, allemaal al een vriend hebben
M'n smoes dat ik vrijgezel ben bedoel je? Daar hoef ik geen smoes voor te hebben, voel me prima alleenquote:
De smoes van hun, dat ze een vriend hebbenquote:Op maandag 27 maart 2006 22:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
M'n smoes dat ik vrijgezel ben bedoel je? Daar hoef ik geen smoes voor te hebben, voel me prima alleengeen vriendin die loopt te zeiken dat je te weinig belt, of teveel tijd met vrienden/kennissen doorbrengt.
*proest*, dat ding komt dus uit Fryslanquote:Op maandag 27 maart 2006 20:19 schreef Alfisti het volgende:
FEAUTEAUX! van vandaag
Geen dubieuze voertuigen zoals Alexxx maar gewoon fijn materiaal
911 GT3 RS
[afbeelding]
Wat moet jij bij een MG/Rover dealer?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet echt, het hele bedrijf had het erover toen ik de dag erna langs kwam
Nee hoor, van sommige ken ik hun vriend ook wel.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:51 schreef BazzoS het volgende:
[..]
De smoes van hun, dat ze een vriend hebben
Pimpen met zijn Jaguar'squote:Op maandag 27 maart 2006 22:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat moet jij bij een MG/Rover dealer?
Als ik naar de andere vestiging moest van het bedrijf waar ik toen werkte, kwam ik langs het bedrijf waar hij werkte, dus dan dronk ik ff een kop koffie bij hem. Andersom deed hij dat ook.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat moet jij bij een MG/Rover dealer?
Toen werkte ik nog bij Peugeotquote:
nope, ik heb m niet op de fotoquote:Op maandag 27 maart 2006 22:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
*proest*, dat ding komt dus uit Fryslan
Ongetwijfeld heeft Alexxx er wel een foto van, hij staat ook altijd in Assen bij de rizla racing day
quote:Op maandag 27 maart 2006 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Scania is begonnen als fietsfabriek. ze bouwden de Rover fietsen in licentie.
dat rover in 1885 de uitvinder was van de moderne fiets wist je al he?quote:Op maandag 27 maart 2006 23:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]Ik krijg veel te veel highlights dit topic
Van de fiets met twee even grote wielen, inderdaadquote:Op maandag 27 maart 2006 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
dat rover in 1885 de uitvinder was van de moderne fiets wist je al he?
het Scania-logo is nog steeds deels afgelied van het hoofdtandwiel van een fiets
domkopquote:Op maandag 27 maart 2006 23:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Van de fiets met twee even grote wielen, inderdaad
Ik kwam daar overigens pas achter toen ik het las op de site van de Rover-dealer in Drachten :x
Prototype, neem ik aan?quote:Op maandag 27 maart 2006 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Ford heeft ooit een gasturbinevrachtwagen gebouwd.
Dat zoiezoquote:Op maandag 27 maart 2006 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
![]()
![]()
Morgen maar nog lekker een dagje thuis blijven jij
@ Paal: ja
moet je ook geen rotte sjinasjappelsj kopenquote:Op maandag 27 maart 2006 23:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat zoiezoIk lag al bijna dood te gaan van een tochtje supermarkt
Mn mamma heeft een netje verse langs gebrachtquote:Op maandag 27 maart 2006 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
moet je ook geen rotte sjinasjappelsj kopen
en consumerenquote:Op maandag 27 maart 2006 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:
moet je ook geen rotte sjinasjappelsj kopen
je bent en blijft een moederskindje he?quote:Op maandag 27 maart 2006 23:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mn mamma heeft een netje verse langs gebracht
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:47 schreef Paladijn het volgende:
Dingen?
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je bent en blijft een moederskindje he?
Leuke image search:quote:Op maandag 27 maart 2006 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Dingen!
Rub it inquote:Op maandag 27 maart 2006 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
je kunt iet met tags om gaan en weet et verschil tussen de edit en quoet knop niet. goed bezig, Sjakie
Die bassie uitgeknipt is leuk voor fotofucksquote:Op maandag 27 maart 2006 23:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Leuke image search:
Dingen levert tieten en bassie en adriaan op
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik neem aan dat je de vraag zelf beantwoordtquote:Op maandag 27 maart 2006 23:56 schreef Fugie het volgende:
wat heb je voor leven als je op google gaat zoeken naar dingen
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:51 schreef Sjoem het volgende:
Ben ik opgestaan (ik was al wat langer blijven liggen) ben ik vrij
Oeh, succes ermeequote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:53 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
Ik ga me maar eens in me pakkie hijssen en dan ga ik naar school toe voor de eindpresentatie van dit blok![]()
Dwaze belgenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:54 schreef Hugster het volgende:
http://www.flurl.com/uploaded/onSKOOL_jumping_24260.html
blijft meesterlijk![]()
pinguin outfitquote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:55 schreef Sjoem het volgende:
Enne, pakkie?
Dat doen ze ook niet de hele avondquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:02 schreef Sjoewe het volgende:
Je zal maar de hele avond zo als een mongool moeten dansen![]()
Soort van opgevoerd volksdansen
No shitquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:03 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dat doen ze ook niet de hele avondDat is té vermoeiend.
quote:
Galaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:15 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
verplicht om in pak te komen, of gewoon vanuit jezelf?![]()
staat je wel beter dan dat het mij ooit zal staan![]()
Waarvoor was je opgepaktquote:
past er geen iPod in je pak?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:24 schreef Sjoewe het volgende:
zo ver ik de tijd gehad heb om te luistern leuk en goed gemixt
+ 10 voor de onbedoelde woordspelingquote:
ik heb geen iPodquote:
illegaal solliciterenquote:
sjoewe lag ziek op bed, of hoort dat te doenquote:
Ik doe het rustig aanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:28 schreef lipje het volgende:
[..]
sjoewe lag ziek op bed, of hoort dat te doen![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik doe het rustig aan
Maar na 4 dagen bed, wil ik er wel even uit
geen afstandsbediening op de pc enzoquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]4 dagen ziek op bed en geen tijd om muziek te luisteren?
A. Ik lag bij mn ouders.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]4 dagen ziek op bed en geen tijd om muziek te luisteren?
Ik ben al twee keer op een laptop gaan zittenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:33 schreef Klonk het volgende:
mogge, ff melden dat met Klonk ook alles niet zo lekker gaat, zondag door m'n rug gegaan en sindsdien doet alles pijn
en het ook zitten achter de computer, en nou zou ik de laptop kunnen gebruiken, maar ik heb geen flauw idee waar dat ding gebleven is
ga je codeļne pilletjes van Ballebek eten?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:33 schreef Klonk het volgende:
mogge, ff melden dat met Klonk ook alles niet zo lekker gaat, zondag door m'n rug gegaan en sindsdien doet alles pijn
en het ook zitten achter de computer, en nou zou ik de laptop kunnen gebruiken, maar ik heb geen flauw idee waar dat ding gebleven is
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:33 schreef Klonk het volgende:
hij mag ze opsturen, schuifel al sinds zondag als een combinatie van een bejaarde en quasimodo door huisquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:35 schreef lipje het volgende:
[..]
ga je codeļne pilletjes van Ballebek eten?![]()
en gaat ie nu wat beter?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
A. Ik lag bij mn ouders.
B. Ik heb echt alleen maar liggen slapen, met 39+ graden koorts heb ik weinig behoefte aan pompende discoknallers
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
hij mag ze opsturen, schuifel al sinds zondag als een combinatie van een bejaarde en quasimodo door huis![]()
Je wacht ermee tot het huwelijkquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:36 schreef vlad het volgende:
lijkt wel alsof echt iedereen ziek is gewoon![]()
en ik heb nog nooit een pak aangehad![]()
beterschap opa Klonk.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
hij mag ze opsturen, schuifel al sinds zondag als een combinatie van een bejaarde en quasimodo door huis![]()
Neequote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:38 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Met je zwembroek op het strand trouwen ergens in een heet land kan ook
Ja of in je trainingspak door Elvis in de echt verbonden worden in Las Vegas.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:38 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Met je zwembroek op het strand trouwen ergens in een heet land kan ook
Nudistenbruiloftquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:40 schreef lipje het volgende:
[..]ik zie t al voor me met een twee maten te kleine speedo
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:40 schreef lipje het volgende:
[..]ik zie t al voor me met een twee maten te kleine speedo
quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:43 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
huwelijk![]()
heb wel een keer een smoking aangehad bedenk ik me nuging ik met een maat naar de casino
lopen we midden in een hittegolf met een dikke smoking, rood jasje, witte blouse en zwarte das
door de binnenstad van Gronningen. allemaal zwervers die als vliegen op de stroop op je af komen bedelen
![]()
Komen we bij het Casino, zit iedereen ons aan te gapen, want een smoking was niet nodig
![]()
![]()
waarom verbaasd het me niet dat die foto van een gay site afkomt?quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:48 schreef vlad het volgende:
[..]
waarom verbaasd het me niet dat die foto van een gay site afkomt?![]()
pak ze inquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:52 schreef Sjoewe het volgende:
Speelkwartier is weer voorbij
Ik ga douchen en aan het schoolwerk beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |