abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36429151
quote:
Op maandag 27 maart 2006 19:58 schreef Wojworshebn het volgende:
Met jou hield ik het nog geen dag vol volgens mij
pi_36433231
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:11 schreef Syrena het volgende:
Vooral dat alleen is een probleem op vakantie, je kan moeilijk tegen je reisgezel zeggen dat hij/zij ff een dag moet optiefen.
't Is niet aardig nee, maar als het bij mij op is dan verzoek ik ze dat toch meestal wel

Is ook de reden waarom ik vorige zomer gewoon alleen op vakantie ben geweest. Ik leg toch makkelijk genoeg contact en kan mezelf ook wel goed vermaken, dus ik heb geen reisgezel nodig eigenlijk. Leidt altijd tot ruzie. In mijn geval zelfs tot een verbroken vriendschap, een verbroken relatie en een tijdelijk verbroken vriendschap. Op vakantie met iemand anders is gewoon niet mijn ding, blijkbaar.
Sanity is (not) statistical
pi_36437522
En dat altijd op vakantie? Niet gewoon? Ik kan altijd prima de hele dag met mijn vriendin zijn. We hoeven niet met elkaar te praten, maar we zijn wel altijd samen. OVerigens hoe doen de mensen die dat hebben dan in het dagelijks leven? Of woont er nog niemand samen.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 16:36:21 #54
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_36437925
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 11:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik ook niet krengeding die ts zeg
pi_36438028
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 16:25 schreef zatoichi het volgende:
En dat altijd op vakantie? Niet gewoon? Ik kan altijd prima de hele dag met mijn vriendin zijn. We hoeven niet met elkaar te praten, maar we zijn wel altijd samen. OVerigens hoe doen de mensen die dat hebben dan in het dagelijks leven? Of woont er nog niemand samen.
Nee, ik ben laatst ook vier dagen bij 'm geweest en niks aan de hand. Het is echt de vakantie, vreemde plaats, vreemd bed, vreemd alles. Als ik gewoon bij hem ben is er niks aan de hand, soms zit hij lekker achter zijn pc en ben ik een boek aan het lezen of ff TV aan het kijken of we gaan de stad in, wandelingetje maken.

Ons hotel lag nu ook 14 km uit het centrum en dat doen we dus nooit meer. Het is veel fijner om even tussendoor naar je hotel te kunnen, even relaxen, eventueel douchen en dan ergens gaan eten. Het was nu echt om half tien het hotel uit en rond acht uur 's avonds bek af weer terug. Ja, dat hadden we dan weer wél besproken, dat we de volgende keer in het centrum willen

Overigens heb ik nu een nacht goed geslapen enzo, dus lijkt het meteen allemaal al stukken minder erg. Ik heb berekend dat we max iets van 30 min. zwijgend gelopen hebben, en dat op vier dagen, valt kei mee hahahaha!

Voor de zomervakantie ga ik het wel anders aanpakken (ja, ik wil toch maar gaan oefening baart kunst?). Meer rust en veel boeken mee enzovoorts.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 28 maart 2006 @ 16:54:15 #56
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_36438502
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 16:39 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nee, ik ben laatst ook vier dagen bij 'm geweest en niks aan de hand. Het is echt de vakantie, vreemde plaats, vreemd bed, vreemd alles. Als ik gewoon bij hem ben is er niks aan de hand, soms zit hij lekker achter zijn pc en ben ik een boek aan het lezen of ff TV aan het kijken of we gaan de stad in, wandelingetje maken.

Ons hotel lag nu ook 14 km uit het centrum en dat doen we dus nooit meer. Het is veel fijner om even tussendoor naar je hotel te kunnen, even relaxen, eventueel douchen en dan ergens gaan eten. Het was nu echt om half tien het hotel uit en rond acht uur 's avonds bek af weer terug. Ja, dat hadden we dan weer wél besproken, dat we de volgende keer in het centrum willen

Overigens heb ik nu een nacht goed geslapen enzo, dus lijkt het meteen allemaal al stukken minder erg. Ik heb berekend dat we max iets van 30 min. zwijgend gelopen hebben, en dat op vier dagen, valt kei mee hahahaha!

Voor de zomervakantie ga ik het wel anders aanpakken (ja, ik wil toch maar gaan oefening baart kunst?). Meer rust en veel boeken mee enzovoorts.
Volgens mij passen julie niet echt bij elkaar
pi_36439561
Je klinkt als een leuk meisje ts
pi_36439808
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 16:54 schreef skippy22 het volgende:
Volgens mij passen julie niet echt bij elkaar
Tja, als het 50 weken per jaar goed gaat en die 2 (waarbij je in een vreemde situatie zit en echt op elkaar aangewezen bent, beetje overkill) niet, pas je dan niet bij elkaar? Of is het dan zo dat blijkt dat je wat meer tijd voor jezelf nodig hebt?
  dinsdag 28 maart 2006 @ 17:53:06 #59
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_36440250
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 16:39 schreef Syrena het volgende:

[..]

Maar je gaat het dus nog steeds niet tegenover hem toegeven?
Vampire Romance O+
  dinsdag 28 maart 2006 @ 18:16:13 #60
121410 FreaCk
De Grote Beurt
pi_36440851
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 17:31 schreef Koentje3 het volgende:
Je klinkt als een leuk meisje ts
maak dr vrouw van maat
bouwjaar van syrena is '76.
pi_36440947
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 17:53 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Maar je gaat het dus nog steeds niet tegenover hem toegeven?
Ik ga het subtiel ter sprake brengen als we Italië gaan plannen

En net bedacht ik dat we ook nog altijd naar New York willen en mijn vader meldde dat een collega van hem altijd zo goedkoop naar Berlijn kan en toen dacht ik: Oh Berlijn is ook tof en daarna kwam ik op een weblog van mensen die net 2 weken in Cuba zijn geweest en toen dacht ik: Whoo, Cuba, geweldig!

Maar je mag in een relatie toch wel je eigenaardigheden hebben die je niet altijd hoeft toe te geven/toe te lichten? Zoals zijn trekje om als aan het eind van de maand nog geld over is een nutteloos ding te kopen? een weegschaal die het vetpercentage meet ofzo

Ik bedoel, als ik nou als een tierend/schreeuwend viswijf te keer ging elke maand...
ja ok ok ok ok ik ga het wel toegeven komend weekend....zucht....
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_36440988
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 18:16 schreef FreaCk het volgende:

[..]

maak dr vrouw van maat
bouwjaar van syrena is '76.
Hey, ik wil best meisje genoemd worden!
  dinsdag 28 maart 2006 @ 18:21:47 #63
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36440990
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 18:20 schreef Syrena het volgende:

ja ok ok ok ok ik ga het wel toegeven komend weekend....zucht....

het stelt trouwens geen ruk voor hoor, je 'kwaal'. hij gaat er om lachen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_36441091
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 18:21 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het stelt trouwens geen ruk voor hoor, je 'kwaal'. hij gaat er om lachen.
Ja hee zeg, dat maakt het er niet makkelijk op Ik werd ook al uitgelachen omdat ik kennelijk alle putdeksels en roosters ontweek op de weg (en dat zijn er heel wat in Spanje)

Maar lachen is nog altijd beter dan me de deur uitschoppen Toch?!
  dinsdag 28 maart 2006 @ 18:26:30 #65
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36441132
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 18:24 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja hee zeg, dat maakt het er niet makkelijk op Ik werd ook al uitgelachen omdat ik kennelijk alle putdeksels en roosters ontweek op de weg (en dat zijn er heel wat in Spanje)

je klinkt nogal onzeker. is hij een stuk ouder ofzo?

we hebben allemaal onze eigenaardigheden. en daar moet idd soms om gelachen kunnen worden.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 18:26:58 #66
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_36441140
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 18:24 schreef Syrena het volgende:

[..]

Het vervelende voor hem als je het niet zegt is dat het dan lijkt alsof je hem juist de ezel vindt. En da's niet leuk.
Vampire Romance O+
pi_36441404
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 18:26 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je klinkt nogal onzeker. is hij een stuk ouder ofzo?

we hebben allemaal onze eigenaardigheden. en daar moet idd soms om gelachen kunnen worden.
Hij is 10 mnd jonger Ja dat ik onzeker klink heeft een oorzaak, waar hard aan gewerkt wordt
Ik was gister ook nog eens supermoe, en dat werkt ook wel mee met het overdrijven "vakanties zijn een HEL met mijijijijijjjjiijjjjj" terwijl eigenlijk nooit iemand dat gezegd heeft.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 18:38:59 #68
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36441486
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 18:36 schreef Syrena het volgende:

[..]

Hij is 10 mnd jonger Ja dat ik onzeker klink heeft een oorzaak, waar hard aan gewerkt wordt
Ik was gister ook nog eens supermoe, en dat werkt ook wel mee met het overdrijven "vakanties zijn een HEL met mijijijijijjjjiijjjjj" terwijl eigenlijk nooit iemand dat gezegd heeft.
ik vond dat er duidelijk stond dat je afentoe op vakantie een kortdurende bui hebt terwijl het 30 graden is en de zon vollog schijnt.
pi_36441491
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 18:26 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Het vervelende voor hem als je het niet zegt is dat het dan lijkt alsof je hem juist de ezel vindt. En da's niet leuk.
Nee dat is waar. Hoewel ik het stiekem wel grappig vond dat ie nogal in paniek was toen we in een verkeerde trein zaten Ik zag het probleem niet, op de 1 of andere manier komen we heus wel weer bij ons hotel uit, maar hij zag het echt ff niet meer zitten. Toen waren we ook wel pissig op mekaar trouwens

En toen ik later las dat we op het grootste station van Barcelona hadden gestaan, met treinen die alle richtingen uitgaan had ik ook wel zoiets van: Ow.... Maar dat heb ik dan wel weer eerlijk gezegd. Dat dan weer wel....
pi_36441546
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 18:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik vond dat er duidelijk stond dat je afentoe op vakantie een kortdurende bui hebt terwijl het 30 graden is en de zon vollog schijnt.
Ah gelukkig. Want tegen de tijd dat ik in bed kieperde gisteravond had ik het idee dat ik nooit normaal op vakantie kon gaan, maar er hebben in de tussentijd ook wat mensen gepost die het herkenden, dus vanmorgen was het alweer wat beter. Slaaptekort is dus ook een trigger
  dinsdag 28 maart 2006 @ 18:45:44 #71
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36441671
misschien kan je de tt veranderen in:

'ik ben een emtioneel mens' ?
pi_36441702
Jeetje, ik ga gelijk 3 weken met m'n vriend weg, als ik dit zo lees hoop ik maar dat alles goed gaat .
  dinsdag 28 maart 2006 @ 18:49:01 #73
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36441752
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 18:47 schreef Nouk het volgende:
Jeetje, ik ga gelijk 3 weken met m'n vriend weg, als ik dit zo lees hoop ik maar dat alles goed gaat .
ik voorspel zeker drie ruzies
pi_36441783
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 18:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik voorspel zeker drie ruzies
MAar we hebben hier vrijwel nooit ruzie, en een eerder citytripje ook geen ruzie. En het wordt gelijk een vakantie waar je uren op elkaars lip in de auto zit ook .
pi_36441843
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 18:47 schreef Nouk het volgende:
Ik heb niet voor niks aangedrongen op eerst een weekend samen weg waarbij ik zei: "Om te zien of we mekaar niet aanvliegen"

Hee, misschien is het hem eigenlijk wel 100% meegevallen en had ie erger verwacht!
pi_36441883
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 18:49 schreef Nouk het volgende:

[..]

MAar we hebben hier vrijwel nooit ruzie, en een eerder citytripje ook geen ruzie. En het wordt gelijk een vakantie waar je uren op elkaars lip in de auto zit ook .
Topic staat nu in je AT lijst Feel free to kick it als je terug bent
Nah, waarom zou het niet goed gaan?
pi_36441891
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 18:51 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb niet voor niks aangedrongen op eerst een weekend samen weg waarbij ik zei: "Om te zien of we mekaar niet aanvliegen"

Hee, misschien is het hem eigenlijk wel 100% meegevallen en had ie erger verwacht!
Precies, als ie nu zelfs bij je blijft, na zoveel gedoe en rare buien, vindt ie je vast gewoon helemaal geweldig!
  dinsdag 28 maart 2006 @ 18:53:21 #78
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36441904
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 18:49 schreef Nouk het volgende:

[..]

you naaktslak dat je er bent. viel vergnugen.
pi_36441926
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 18:52 schreef Syrena het volgende:

[..]

Topic staat nu in je AT lijst Feel free to kick it als je terug bent
Nah, waarom zou het niet goed gaan?
Geen idee, ik ga er gewoon vanuit dat het goed gaat. En je mag best ruzie maken toch, als je zoveel op elkaars lip zit is het ook niet meer dan normaal dat er af en toe irritaties komen. Als ze zich maar snel weer oplossen en het daarna weer leuk is. .
pi_36447645
Tip van de week:

Ga niet meer op vakantie!
  dinsdag 28 maart 2006 @ 22:26:46 #81
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_36448436
ik heb dat echt helemaaaal niet
gelukkig

in de vakantie lekker samen rondhangen en in het zonnetje op een terrasje zitten en leuke dingen doen
gelukkig willen wij bijna altijd dezelfde dingen doen dus dat komt mooi uit, maar anders slepen we elkaar gewoon mee
vakantie is helemaal niet de tijd om je kut te gaan zitten voelen, en dat ga ik dus ook niet doen. en al helemaal niet door toedoen van mn lief

en bovendien, je zit toch niet aan elkaar vast. als je het voelt aankomen kun je ook even afstand nemen en zelf iets gaan doen [desnoods gewoon even een boodschap ofzo]
an urge to help mankind overcomes me
pi_36449022
Je bent gewoon een verwend kreng wat nodig een flinke neuk beurt moet krijgen
I'm not the man you think I am!
pi_36449748
Ik heb niet echt hetzelfde als de TS, maar ik ben ook een keer op vakantie geweest met mijn vriend en die is ook in het water gevallen. Mijn wijze van vakantie vieren (zeer inactief zijn en me maar mee laten slepen) kwam niet echt overeen met de zijne en dat ik in de hitte nog lustelozer word is niet echt bevorderend op een city-trip naar Budapest Dus tsja Maar de vakantie daarop ben ik alleen naar Scandinavië gegaan en ben ik voor het eerst in mijn leven eens actief cultuur gaan snuiven. Dat is me reuze bevallen en de volgende keer doe ik dat gewoon weer in gezelschap
pi_36449804
TS het ging over toen je ging eten!!???
Dan had je een suikertekort daar kun je heel typisch van gaan reageren nml
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_36460481
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 22:26 schreef saaw het volgende:
in de vakantie lekker samen rondhangen en in het zonnetje op een terrasje zitten en leuke dingen doen
gelukkig willen wij bijna altijd dezelfde dingen doen dus dat komt mooi uit, maar anders slepen we elkaar gewoon mee
Spreek jezelf anders even tegen:
quote:
en bovendien, je zit toch niet aan elkaar vast. als je het voelt aankomen kun je ook even afstand nemen en zelf iets gaan doen [desnoods gewoon even een boodschap ofzo]
Er zijn nou eenmaal mensen die dát nou net niet zo waarderen, en zich ook absoluut niet in hun 1tje kunnen vermaken. Je zal er maar een relatie mee hebben
Big dick.
  woensdag 29 maart 2006 @ 13:49:34 #86
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_36460555
Hoera, vrouwen met zelfreflectie. Misschien is mijn toekomst toch niet zo donker als gedacht.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_36472442
Jij spoort niet helemaal i guess.
  woensdag 29 maart 2006 @ 23:15:00 #88
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_36479031
Sex? Met mij heb je dat elke ochtend en avond, en middag. Wat een waardeloos vriendje heb je dan? Ik kan er niet genoeg van krijgen.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_36481410
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 23:15 schreef LasTeR het volgende:
Sex? Met mij heb je dat elke ochtend en avond, en middag. Wat een waardeloos vriendje heb je dan? Ik kan er niet genoeg van krijgen.
Tsja, ik ook niet, maar mijn vriend heeft niet zoveel zin...

Soms heb je dat. Relaties waarin de rollen worden omgedraaid.
pi_36481451
ohhh, wat een irritant wijf ben jij TS. ik merk het helemaal aan je schrijven, sorry.
pi_36481508
Je klinkt als een.... vrouw.
pi_36481567
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 09:43 schreef Jo0Lz het volgende:
Je onbewuste wil iets anders dan jijzelf ofzo
eerst zegt ze dat ze vrij meegaand is, en daarna is ze in ene een bitch.
ze heeft gewoon 2 iks... of ze is stier

iig zal ik het ook geen minuut lang met d'r volhouden.
  donderdag 30 maart 2006 @ 16:48:58 #93
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_36496935
Oh laat maar, ik wil je niet neuken.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  donderdag 30 maart 2006 @ 16:57:55 #94
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_36497284
Slotje maar .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')