quote:Op maandag 27 maart 2006 19:58 schreef Wojworshebn het volgende:
Met jou hield ik het nog geen dag vol volgens mij![]()
't Is niet aardig nee, maar als het bij mij op is dan verzoek ik ze dat toch meestal welquote:Op maandag 27 maart 2006 20:11 schreef Syrena het volgende:
Vooral dat alleen is een probleem op vakantie, je kan moeilijk tegen je reisgezel zeggen dat hij/zij ff een dag moet optiefen.
Nee, ik ben laatst ook vier dagen bij 'm geweest en niks aan de hand. Het is echt de vakantie, vreemde plaats, vreemd bed, vreemd alles. Als ik gewoon bij hem ben is er niks aan de hand, soms zit hij lekker achter zijn pc en ben ik een boek aan het lezen of ff TV aan het kijken of we gaan de stad in, wandelingetje maken.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:25 schreef zatoichi het volgende:
En dat altijd op vakantie? Niet gewoon? Ik kan altijd prima de hele dag met mijn vriendin zijn. We hoeven niet met elkaar te praten, maar we zijn wel altijd samen. OVerigens hoe doen de mensen die dat hebben dan in het dagelijks leven? Of woont er nog niemand samen.
Volgens mij passen julie niet echt bij elkaarquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:39 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee, ik ben laatst ook vier dagen bij 'm geweest en niks aan de hand. Het is echt de vakantie, vreemde plaats, vreemd bed, vreemd alles. Als ik gewoon bij hem ben is er niks aan de hand, soms zit hij lekker achter zijn pc en ben ik een boek aan het lezen of ff TV aan het kijken of we gaan de stad in, wandelingetje maken.
Ons hotel lag nu ook 14 km uit het centrum en dat doen we dus nooit meer. Het is veel fijner om even tussendoor naar je hotel te kunnen, even relaxen, eventueel douchen en dan ergens gaan eten. Het was nu echt om half tien het hotel uit en rond acht uur 's avonds bek af weer terug. Ja, dat hadden we dan weer wél besproken, dat we de volgende keer in het centrum willen
Overigens heb ik nu een nacht goed geslapen enzo, dus lijkt het meteen allemaal al stukken minder erg. Ik heb berekend dat we max iets van 30 min. zwijgend gelopen hebben, en dat op vier dagen, valt kei mee hahahaha!
Voor de zomervakantie ga ik het wel anders aanpakken (ja, ik wil toch maar gaanoefening baart kunst?). Meer rust en veel boeken mee enzovoorts.
Tja, als het 50 weken per jaar goed gaat en die 2 (waarbij je in een vreemde situatie zit en echt op elkaar aangewezen bent, beetje overkill) niet, pas je dan niet bij elkaar? Of is het dan zo dat blijkt dat je wat meer tijd voor jezelf nodig hebt?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:54 schreef skippy22 het volgende:
Volgens mij passen julie niet echt bij elkaar![]()
Maar je gaat het dus nog steeds niet tegenover hem toegeven?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:39 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee, ik ben laatst ook vier dagen bij 'm geweest en niks aan de hand. Het is echt de vakantie, vreemde plaats, vreemd bed, vreemd alles. Als ik gewoon bij hem ben is er niks aan de hand, soms zit hij lekker achter zijn pc en ben ik een boek aan het lezen of ff TV aan het kijken of we gaan de stad in, wandelingetje maken.
Ons hotel lag nu ook 14 km uit het centrum en dat doen we dus nooit meer. Het is veel fijner om even tussendoor naar je hotel te kunnen, even relaxen, eventueel douchen en dan ergens gaan eten. Het was nu echt om half tien het hotel uit en rond acht uur 's avonds bek af weer terug. Ja, dat hadden we dan weer wél besproken, dat we de volgende keer in het centrum willen
Overigens heb ik nu een nacht goed geslapen enzo, dus lijkt het meteen allemaal al stukken minder erg. Ik heb berekend dat we max iets van 30 min. zwijgend gelopen hebben, en dat op vier dagen, valt kei mee hahahaha!
Voor de zomervakantie ga ik het wel anders aanpakken (ja, ik wil toch maar gaanoefening baart kunst?). Meer rust en veel boeken mee enzovoorts.
Ik ga het subtiel ter sprake brengen als we Italië gaan plannenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:53 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Maar je gaat het dus nog steeds niet tegenover hem toegeven?
Hey, ik wil best meisje genoemd worden!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:16 schreef FreaCk het volgende:
[..]
maak dr vrouw van maat![]()
![]()
bouwjaar van syrena is '76.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:20 schreef Syrena het volgende:
ja ok ok ok ok ik ga het wel toegeven komend weekend....zucht....![]()
Ja hee zeg, dat maakt het er niet makkelijk opquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
het stelt trouwens geen ruk voor hoor, je 'kwaal'. hij gaat er om lachen.
je klinkt nogal onzeker. is hij een stuk ouder ofzo?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:24 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja hee zeg, dat maakt het er niet makkelijk opIk werd ook al uitgelachen omdat ik kennelijk alle putdeksels en roosters ontweek op de weg (en dat zijn er heel wat in Spanje)
![]()
Maar lachen is nog altijd beter dan me de deur uitschoppenToch?!
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:24 schreef Syrena het volgende:
[..]
Maar lachen is nog altijd beter dan me de deur uitschoppenToch?!
Hij is 10 mnd jongerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je klinkt nogal onzeker. is hij een stuk ouder ofzo?
we hebben allemaal onze eigenaardigheden. en daar moet idd soms om gelachen kunnen worden.
ik vond dat er duidelijk stond dat je afentoe op vakantie een kortdurende bui hebt terwijl het 30 graden is en de zon vollog schijnt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:36 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hij is 10 mnd jongerJa dat ik onzeker klink heeft een oorzaak, waar hard aan gewerkt wordt
Ik was gister ook nog eens supermoe, en dat werkt ook wel mee met het overdrijven "vakanties zijn een HEL met mijijijijijjjjiijjjjj" terwijl eigenlijk nooit iemand dat gezegd heeft.
Nee dat is waar. Hoewel ik het stiekem wel grappig vond dat ie nogal in paniek was toen we in een verkeerde trein zatenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:26 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Het vervelende voor hem als je het niet zegt is dat het dan lijkt alsof je hem juist de ezel vindt. En da's niet leuk.
Ah gelukkig. Want tegen de tijd dat ik in bed kieperde gisteravond had ik het idee dat ik nooit normaal op vakantie kon gaan, maar er hebben in de tussentijd ook wat mensen gepost die het herkenden, dus vanmorgen was het alweer wat beter. Slaaptekort is dus ook een triggerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vond dat er duidelijk stond dat je afentoe op vakantie een kortdurende bui hebt terwijl het 30 graden is en de zon vollog schijnt.
ik voorspel zeker drie ruziesquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:47 schreef Nouk het volgende:
Jeetje, ik ga gelijk 3 weken met m'n vriend weg, als ik dit zo lees hoop ik maar dat alles goed gaat.
MAar we hebben hier vrijwel nooit ruzie, en een eerder citytripje ook geen ruzie. En het wordt gelijk een vakantie waar je uren op elkaars lip in de auto zit ookquote:
Ik heb niet voor niks aangedrongen op eerst een weekend samen wegquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:47 schreef Nouk het volgende:
Jeetje, ik ga gelijk 3 weken met m'n vriend weg, als ik dit zo lees hoop ik maar dat alles goed gaat.
Topic staat nu in je AT lijstquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:49 schreef Nouk het volgende:
[..]
MAar we hebben hier vrijwel nooit ruzie, en een eerder citytripje ook geen ruzie. En het wordt gelijk een vakantie waar je uren op elkaars lip in de auto zit ook.
Precies, als ie nu zelfs bij je blijft, na zoveel gedoe en rare buien, vindt ie je vast gewoon helemaal geweldig!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:51 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niks aangedrongen op eerst een weekend samen wegwaarbij ik zei: "Om te zien of we mekaar niet aanvliegen"
Hee, misschien is het hem eigenlijk wel 100% meegevallenen had ie erger verwacht!
![]()
you naaktslak dat je er bent. viel vergnugen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:49 schreef Nouk het volgende:
[..]
MAar we hebben hier vrijwel nooit ruzie, en een eerder citytripje ook geen ruzie. En het wordt gelijk een vakantie waar je uren op elkaars lip in de auto zit ook.
Geen idee, ik ga er gewoon vanuit dat het goed gaat. En je mag best ruzie maken toch, als je zoveel op elkaars lip zit is het ook niet meer dan normaal dat er af en toe irritaties komen. Als ze zich maar snel weer oplossen en het daarna weer leuk is.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
Topic staat nu in je AT lijstFeel free to kick it als je terug bent
Nah, waarom zou het niet goed gaan?
Spreek jezelf anders even tegen:quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:26 schreef saaw het volgende:
in de vakantie lekker samen rondhangen en in het zonnetje op een terrasje zitten en leuke dingen doen
gelukkig willen wij bijna altijd dezelfde dingen doen dus dat komt mooi uit, maar anders slepen we elkaar gewoon mee
Er zijn nou eenmaal mensen die dát nou net niet zo waarderen, en zich ook absoluut niet in hun 1tje kunnen vermaken. Je zal er maar een relatie mee hebbenquote:en bovendien, je zit toch niet aan elkaar vast. als je het voelt aankomen kun je ook even afstand nemen en zelf iets gaan doen [desnoods gewoon even een boodschap ofzo]
Tsja, ik ook niet, maar mijn vriend heeft niet zoveel zin...quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:15 schreef LasTeR het volgende:
Sex? Met mij heb je dat elke ochtend en avond, en middag.Wat een waardeloos vriendje heb je dan?
Ik kan er niet genoeg van krijgen.
eerst zegt ze dat ze vrij meegaand is, en daarna is ze in ene een bitch.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:43 schreef Jo0Lz het volgende:
Je onbewuste wil iets anders dan jijzelf ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |