Vrijdag en zaterdag heb ik me braaf gedragen! Echt!quote:Op maandag 27 maart 2006 19:58 schreef Wojworshebn het volgende:
Met jou hield ik het nog geen dag vol volgens mij![]()
Ja dat denk ik ook, maar ik kom het beste tot rust thuis. Elke vakantie weer denk ik op de dag van aankomst: Was ik maar ff thuis....quote:Op maandag 27 maart 2006 20:04 schreef flugeltje het volgende:
Je bent gewoon iemand die óók tijdens de vakantie wat tijd voor zichzelf nodig heeft. Is niets mis mee hoor, gewoon goeie afspraken over maken
Hij kan er ook niet mee omgaanquote:Op maandag 27 maart 2006 20:12 schreef ioko het volgende:
Wat wel grappig is, is dat je zelf wel doorhebt dat je onredelijk bent. Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet echt mee zou kunnen omgaan (als ik je vriend was)
Een (psychologische) uitleg is, dat je op vakantie met dit soort kleine dingen je zelfstandigheid aan wil geven. Vakanties zijn zowiezo momenten waarop stress toeslaat (onbekende situaties, je zit meer op elkaars lip) en dan worden dingen die je normaal denkt nog meer uitvergroot.
Heb je buiten vakanties nooit behoefte om je zo te gedragen?
Mijn tip: gooi dit maar eens voor zijn voeten, als je niet op vakantie bent. Als je echt problemen wilt, dan moet je dat idd midden op de Ramblas doenquote:Op maandag 27 maart 2006 20:18 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hij kan er ook niet mee omgaandenk dat ie inmiddels zo ver is dat ie weet dat ie er niet op moet ingaan. Hij was even narrig als ik op dat moment. De eerste twee kilometer was ik echt ontzettend kwaad, maar dan ga ik nadenken waarom (omdat de aanleiding zo belachelijk was) en dan kom ik wel bij grotere issues uit, maar om nou midden op de Ramblas te vragen waarom we amper sex hebben en of ik niet meer aantrekkelijk ben.....uhm. Ik heb hem niet laten blijken dat ik wel wist dat ik fout zat
Ja vrouwen, nooit ongelijk bekennen
net zoiets als mannen en weigeren de weg te vragen ofzo.
Buiten de vakanties heb ik dit maar zeer zelden.
Ja ik durf het topique al niet aan te snijden, laat staan op de Ramblas en als ik al kwaad benquote:Op maandag 27 maart 2006 20:26 schreef ioko het volgende:
[..]
Mijn tip: gooi dit maar eens voor zijn voeten, als je niet op vakantie bent. Als je echt problemen wilt, dan moet je dat idd midden op de Ramblas doen. Als je het niet doet, heb je kans dat het alsnog naar boven komt op een moment dat het je echt niet uitkomt.
p.s. Ik denk dat je gelijk hebt met je vergelijking van mannen die nooit de weg vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vampire Romance O+
quote:Op maandag 27 maart 2006 20:40 schreef MouseOver het volgende:
Ik denk dat hij je gewoon eens een grote/grotere bek terug moet geven. En in de stront laten zakkenMoet ie me die wel gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mij een grote bek geven als ik laaiend ben is geen goed idee![]()
Ik ken iemand die nu nog met een boogje om me heen loopt
Maar goed, in het gewone leven ben ik gewoon voor rede vatbaar. Alleen op vakantie niet kennelijk. Dus OF degene waarmee ik ben moet zich daarbij neerleggen en me een uurtje laten gaarkoken in eigen sop OF ik moet een manier vinden om het te vermijden."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Ik denk dat ik sowieso mijn moeder had moeten bellen. Die op dag 1 nog tegen me zei: En maak geen ruzie he! (de trut).quote:Op maandag 27 maart 2006 20:45 schreef Arctica het volgende:
Ik denk dat je idd gewoon even tijd voor jezelf moet creëeren. Als je het met je vriend bespreekt, zal hij er wel respect voor hebben, volgens mij wil hij ook het liefste dit soort situaties ontwijkenMaak gewoon af en toe een wandeling in je eentje, of laat hem dat doen en ga zelf even chillen in het hotel/de tent/ de caravan. Kun je geestelijk even bijkomen !
En dit soort situaties daarna wel aan hem doorseinen dat je weet dat jij fout zat enzo
Niet de enige. Er is nog minstens een ander vrouwmensch die dit heeft. Ze wist zelf ook dat ze onredelijk was en gaf dat -achteraf- ook zelf toe. Ik heb haar toen ze weer zo'n bui had vreselijk ingepeperd dat ze aan het etteren was en dat zelf ook best wist. En heb haar toen in haar sop gaar laten koken. Ze was vreselijk laaiend maar daarna was het wel afgelopen.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik denk dat ik sowieso mijn moeder had moeten bellen. Die op dag 1 nog tegen me zei: En maak geen ruzie he! (de trut).
Want ik wil geen zenuwlijden zeikwijf zijndie zichzelf niet in de hand heeft
![]()
Maar ik begrijp dat ik de enige ben die dit heeft?Dammit
![]()
Ja weet ik, maar ik ben niet erg goed in het uiten & bepraten van dingen (goh, je meent 'tquote:Op maandag 27 maart 2006 20:50 schreef MssFiddler het volgende:
gewoon op een rustig moment eens over hebben... ik heb het ook... als ie echt van je houd dan gaat hij heus niet zo maar weg...
Daarom geef ik dus niks toequote:Op maandag 27 maart 2006 20:52 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Niet de enige. Er is nog minstens een ander vrouwmensch die dit heeft. Ze wist zelf ook dat ze onredelijk was en gaf dat -achteraf- ook zelf toe. Ik heb haar toen ze weer zo'n bui had vreselijk ingepeperd dat ze aan het etteren was en dat zelf ook best wist. En heb haar toen in haar sop gaar laten koken. Ze was vreselijk laaiend maar daarna was het wel afgelopen.
Kom zeg
OP VAKANTIE! En het was geen ruzie.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:07 schreef skippy22 het volgende:
Niet lief van je Maar als je daar al ruzie om krijgt Zo gemakelijk ben je niet
Dus je gaat in ieder geval 3x per jaar op vakantie...quote:Op maandag 27 maart 2006 20:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Daarom geef ik dus niks toeOmdat ik dit dus niet elke keer dat er WEL iets is op mijn bord wil krijgen. En ja, die neiging heeft ie.
Dan krijg je zo lekker kinderachtig "ja maar jij dit" en "ja maar jij toen dat" gemeut.
En daarbij heb ik dit dus zegge en spreke drie keer per jaar.
kun je wel lezen?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:05 schreef zoalshetis het volgende:
ach het was toch maar een gedeelte van een dag? who fucking cares?
"Of ik een weekend, een week, of 14 dagen ga, altijd is er een moment dat het bij mij *op* is en ik onredelijk doe en me gedraag..."quote:
Dat soort scenes kun je gemakkelijk voorkomen door gewoon niet zo aan elkaar te klitten. Als zich zo'n situatie voordoet als ik met iemand op vakantie ben is er niet de minste kans op ruzie, omdat het voor beide partijen onmiddellijk vanzelfsprekend is dat degene die niet meewil, lekker op dat bankje in het zonnetje blijft zitten met een boek, en dat degene die wel wil Hardrockcafe-en dat lekker gaat doen, en daarna de ander weer treft bij het bankje of op een andere plek. Iedereen blij.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:49 schreef Syrena het volgende:
Zondagnamiddag wilde vriendje nog even langs het Hardrockcafé lopen in Barcelona. We zaten bij de fontein op het Playa (plaza?!) de Catalunya, en we konden het aan de overkant zien liggen. Ik had al drie dagen gelopen en flinke blaren en we zouden nog naar Casa Mila lopen (de andere kant op, zo'n 700-800 meter o.i.d.). Dus hij wilde eerst langs dat cafe en daarna naar Casa Mila.
Uit het niets hoor ik mezelf zeggen dat ik ECHT NIET nog naar de overkant ga lopen, richting Casa Mila ok, maar NIET ik herhaal NIET oversteken en naar het Hardrockcafe.
quote:Op maandag 27 maart 2006 22:15 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat soort scenes kun je gemakkelijk voorkomen door gewoon niet zo aan elkaar te klitten. Als zich zo'n situatie voordoet als ik met iemand op vakantie ben is er niet de minste kans op ruzie, omdat het voor beide partijen onmiddellijk vanzelfsprekend is dat degene die niet meewil, lekker op dat bankje in het zonnetje blijft zitten met een boek, en dat degene die wel wil Hardrockcafe-en dat lekker gaat doen, en daarna de ander weer treft bij het bankje of op een andere plek. Iedereen blij.
Check.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:49 schreef Syrena het volgende:
Ik vind mezelf een meegaand type. Zo eentje waar je nooit ruzie mee krijgt en die maar zeer zelden onredelijk is.
Okee dan.quote:Totdat ik op vakantie ben met mijn vriend. Ik ben nu met vier verschillende vriendjes op vakantie geweest en vier keer ging dat niet goed. Of ik een weekend, een week, of 14 dagen ga, altijd is er een moment dat het bij mij *op* is en ik onredelijk doe en me gedraag als de meiden waar ik een bloedhekel aan heb, de onredelijke zeikerds.
PMS of zo?quote:Meestal gaat het zo dat het vriendje in kwestie iets wil gaan doen en ik van de ene op de andere minuut besluit dat ik dat NIET wil. Ik ben dan niet meer om te praten en als ze aandringen ook niet meer voor rede vatbaar. Ik verander in een vierjarige kleuter die alleen nog maar gillend NEEEEEEEEE WILLIKNIEHIEIEIEIETTTT! kan zeggen.
Stel je voor zeg. Jouw wil is wet toch?quote:Uit het niets hoor ik mezelf zeggen dat ik ECHT NIET nog naar de overkant ga lopen, richting Casa Mila ok, maar NIET ik herhaal NIET oversteken en naar het Hardrockcafe.
Zou ik ook doen. Ga jij maar lekker sms'en en pruilen als een kind dat zijn beloofde snoepje niet kreeg.quote:Hij dacht dat ik een geintje maakte, dus toen we opstonden zette hij vrolijk koers naar de overkant, waarop ik mokkend weer ging zitten om dringend een vriendin te sms-en.
Dus die drie kilometer was verder geen probleem?quote:Toen ie terugkwam was ik laaiend (hij ook volgens mij) en hebben we zwijgen nog minstens drie kilometer door Barcelona gelopen
Tuurlijk, gaat één ding niet zoals jij wilt, dan gaan spontaan ALLE dingen in het universum niet zoals jij wilt. En jij, jij hebt natuurlijk gelijk.quote:Waarbij ik hem in gedachten in duizend stukjes scheurde, zwoor om NIET mee te gaan Italie deze zomer en het a.s.a.p. uit te maken, me afvroeg waarom we zelden sex hebben, me afvroeg waarom ik zo kwaad was en wat hij nou eigenlijk misdaan had (op de sex na).
Oh je bent zeker niet de enige hoor. Misschien wel één van de beste dramaqueens aller tijden, maar zeker niet de enige.quote:Net toen ik me begon te schamen gingen we wat eten en daarna was alles wel weer voorbij enzo, maar ben ik nu de enige die dit soort buien op vakantie heeft?! (Ik zal jullie de overige drie voorbeelden besparen trouwensnog langere verhalen)
Ik zou goed pissig worden als je zo'n stennis ging schoppen, en je uitschelden ook, ook al heeft de laatste die jou in een laaiende bui corrigeerde daar nog steeds spijt van. Als je dan nog niet redelijk wordt, zelf de andere kant op lopen, zoek het dan maar uit kapsoneswijf...quote:Op maandag 27 maart 2006 19:49 schreef Syrena het volgende:
Ik vind mezelf een meegaand type. Zo eentje waar je nooit ruzie mee krijgt en die maar zeer zelden onredelijk is.
<vakantie verhaal>
Idd, twee weken lang 23 uur per dag alleen elkaar als gesprekspartner hebben (en dat overige uur de mensen in de supermarkt, op het terras of langs het zwembad, ook niet echt hoogstaand en boeiend, dus), is soms best lastig. Na een tijdje ken je elkaars levensgeschiedenis wel weer, hoef je 't daar niet meer over te hebben, en dan?quote:
Nja 2 weken trek ik ook meestal niet. Relaxen moet ik ook een paar dagen. Steeds wandelen zou mij ook de neus uitkomen. En sowieso, steeds opgescheept met je vriend/in is nooit echt goed. Op een gegeven moment begint toch de ergenis toe te slaan.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:49 schreef Syrena het volgende:
Totdat ik op vakantie ben met mijn vriend. Ik ben nu met vier verschillende vriendjes op vakantie geweest en vier keer ging dat niet goed. Of ik een weekend, een week, of 14 dagen ga, altijd is er een moment dat het bij mij *op* is en ik onredelijk doe en me gedraag als de meiden waar ik een bloedhekel aan heb, de onredelijke zeikerds.
Meestal gaat het zo dat het vriendje in kwestie iets wil gaan doen en ik van de ene op de andere minuut besluit dat ik dat NIET wil. Ik ben dan niet meer om te praten en als ze aandringen ook niet meer voor rede vatbaar. Ik verander in een vierjarige kleuter die alleen nog maar gillend NEEEEEEEEE WILLIKNIEHIEIEIEIETTTT! kan zeggen.
Zondagnamiddag wilde vriendje nog even langs het Hardrockcafé lopen in Barcelona. We zaten bij de fontein op het Playa (plaza?!) de Catalunya, en we konden het aan de overkant zien liggen. Ik had al drie dagen gelopen en flinke blaren en we zouden nog naar Casa Mila lopen (de andere kant op, zo'n 700-800 meter o.i.d.). Dus hij wilde eerst langs dat cafe en daarna naar Casa Mila.
Uit het niets hoor ik mezelf zeggen dat ik ECHT NIET nog naar de overkant ga lopen, richting Casa Mila ok, maar NIET ik herhaal NIET oversteken en naar het Hardrockcafe.
Hij dacht dat ik een geintje maakte, dus toen we opstonden zette hij vrolijk koers naar de overkant, waarop ik mokkend weer ging zitten om dringend een vriendin te sms-en. Toen ie terugkwam was ik laaiend (hij ook volgens mij) en hebben we zwijgen nog minstens drie kilometer door Barcelona gelopen. Waarbij ik hem in gedachten in duizend stukjes scheurde, zwoor om NIET mee te gaan Italie deze zomer en het a.s.a.p. uit te maken, me afvroeg waarom we zelden sex hebben, me afvroeg waarom ik zo kwaad was en wat hij nou eigenlijk misdaan had (op de sex na).
Net toen ik me begon te schamen gingen we wat eten en daarna was alles wel weer voorbij enzo, maar ben ik nu de enige die dit soort buien op vakantie heeft?! (Ik zal jullie de overige drie voorbeelden besparen trouwensnog langere verhalen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |