Ik vond Cyberpunk niet echt slecht, shock to the system is dan ook een steengoed nummer, maar echt een hoogstandje, nee.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:05 schreef SIRfuckalot het volgende:
concert was onwijs !!!!
CD is trouwens ook niet te versmaden
alleen jammer dat hij niets meer doet met cyberpunk... was ook een CD die ik top vond ..maar dat waren maar weing mensen die die CD echt goed vonden
maar als hij in 2007 weer komt dan ga ik er zeker weer heen
Ja, die DVD is geweldig, af en toe iets te soft, maar oke, de versie van Eyes without a face is dan wel weer steengoed. Mag van mij wel iets steviger rocken, Sweet sixteen skip ik meestal, kan ik niet echt aanhoren.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:58 schreef h_vreman het volgende:
Billy is de shit !
Vooral Eyes without a face laat me nog welleens diepegevoelig achter.
Heb een VHS Classics DvD met een prive concert "Storytellers", erg dope hoe ie daar na al die tijd nog staat. Kreeg een traantje in mijn ogen net als toen ik mijn B.A. Barracus pop van vroeger vond !
Billy Is dope !!
Ready steady go komt uit de Generation x periode, dancing with myself ook trouwens, maar inderdaad het zijn juweeltjes.quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:04 schreef cafca het volgende:
Billy Idol is goed
White Wedding, Dancing with myself, Rebel Yell, Flesh for Fantasy, maar natuurlijk ook Ready Steady Go en Kiss me Deadly
maar Eyes without a face vind ik een kutnummer, sorry
quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:26 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ready steady go komt uit de Generation x periode, dancing with myself ook trouwens, maar inderdaad het zijn juweeltjes.
Je zegt het zelf al, the best of, er is een cd uit, Greatest hits.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:17 schreef JackHerrer het volgende:
Ik ken eigenlijk alleen het nummer Kiss me Deadly van Generation X, wat een geweldig nummer is. Dus als er iemand aanbevelingen heeft van albums (liefst een best of ofzo) die ik moet luisteren dan hoor ik het graag.
Natuurlijk, vergeet onze Steve Stevens niet, zeg je Billy, zeg je Steve.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:36 schreef Mark het volgende:
Heb zelf de "11 of the Best"-plaat, erg lekker. Komt natuurlijk ook door Stevie Stevens.
[afbeelding]
Ik heb dus niets te veel gezegdquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:28 schreef kamagurka het volgende:
Ik heb super overdrive net geluisterd Curiosity, vet nummer inderdaad! Bepaald geen water in de wijnGewoon lekker raggen met die hap!
Die heb ik ook.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:36 schreef Mark het volgende:
Heb zelf de "11 of the Best"-plaat, erg lekker. Komt natuurlijk ook door Stevie Stevens.
[afbeelding]
Waar was de derde keer?quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:42 schreef Treinhomo het volgende:
3 keer gezien.
7 Juni in Paradiso was nog nét iets meesterlijker dan 7 December in de HMH.
Kwam ook door 't intiemere sfeertje.
Las Vegas.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:22 schreef Curiosity het volgende:
Waar was de derde keer?
Valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:33 schreef Curiosity het volgende:
gaaf zeg, Las Vegas![]()
Dus je bent wel een die hard fan, zo te lezen?
Goed zoquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:02 schreef kamagurka het volgende:
Ik heb gisteren tijdens een feesje gedraaid, en het zal je niet teleurstellen dat ik maar liefst tweemaal meneer Idol heb gedraaid Curiosity
White wedding en op verzoek ook Rebel Yell
Hij trekt wel vaak zijn scheve muil voor de cameraquote:
Het lijkt wel zo'n filmpje voor een requiem, alsof ie reeds is overleden..quote:
Dat was inderdaad geweldig, er hing zo'n relaxte sfeer, heerlijk.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:17 schreef SeaOfLove het volgende:
Billy IdolBen toen ook in de HMH naar zijn concert geweest...echt zo'n gave avond gehad. Jeugdsentiment
![]()
Idd ja...was eerder ook nog nooit in de HMH geweest, maar vond het echt een relaxte tent, alles goed geregeld ook. Waren ook met leuke groep, en kwamen ook nog veel bekenden tegen uit Delft.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:56 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Dat was inderdaad geweldig, er hing zo'n relaxte sfeer, heerlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |