Joh!quote:Op maandag 27 maart 2006 19:22 schreef Skaai het volgende:
Ik neem aan dat je begrijpt dat het herhalingen zijn he
Jezus, onze eigen fucking sherlock holmesquote:Op maandag 27 maart 2006 19:22 schreef Skaai het volgende:
Ik neem aan dat je begrijpt dat het herhalingen zijn he
Zal ik het einde verklappen? Ze gaan allemaal dood in de serie...quote:Op maandag 27 maart 2006 19:18 schreef groningerstudent het volgende:
Nog twee maanden en de serie was afgelopen. Gooien ze de hele programmering in de vooravond om. Hadden ze die twee maanden niet nog even kunnen wachten?
* groningerstudent M*A*S*H* liefhebber is en niet blij is...![]()
Niet alleen in de serie!quote:Op maandag 27 maart 2006 19:35 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Zal ik het einde verklappen? Ze gaan allemaal dood in de serie...![]()
Duidelijk geval van "het is toch echt andersom".quote:Op maandag 27 maart 2006 22:38 schreef Marruk het volgende:
Mash is kut
It ain't half hot mum is gaaf![]()
bovenstaande zou me zeer aangenaam zijnquote:Op maandag 27 maart 2006 19:34 schreef Razor21 het volgende:
Oh god dank u....
Nu nog het volgende :
GTST
As the World Turns
The Bold....
en wat per direct van de buis mag is de : KANNIBALEN OP BNN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De DUMP...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:45 schreef J.A.N.A. het volgende:
Weet iemand waar ik zo'n M*A*S*H* t-shirt kan kopen![]()
Ja ik vind de acteurs van de film niet zo leuk, de 'serie film' (laatste aflevering) is daarentegen wel cool.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:53 schreef c0nd0r het volgende:
Overigens de film was er laatst ook op!
Net iets beter dat de serie!
De serie is ook geweldig, maar vind Sutherland in de film ook erg goed echt zo'n relaxte gastquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:11 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja ik vind de acteurs van de film niet zo leuk, de 'serie film' (laatste aflevering) is daarentegen wel cool.
Hawkeye Pierce![]()
Alan Alda
![]()
http://www.80stees.com/quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:45 schreef J.A.N.A. het volgende:
Weet iemand waar ik zo'n M*A*S*H* t-shirt kan kopen![]()
Ze gaan niet doodquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De serie van Dad's army was gewoon afgelopen. De laatste aflevering (waarin Mr. Jones trouwde met Mrs. Fox) is ook echt de laatste die is gemaakt. Dus dat was op zich niet zo gek.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:09 schreef Muck het volgende:
i kvond het erger dat Dad's Army stopte eigenlijk...![]()
Ik keek alleen M*A*S*H omdat dat ervoor kwam :$
MASH wordt niet op Talpa uitgezonden, hmm misschien wel een idee dan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |