Heheh... maar dan heb je het ook over een landquote:Op maandag 27 maart 2006 18:55 schreef zwartedoos het volgende:
ik zag hier laatst een topic voorbij komen over het likken/ruiken aan de vibo van vriendin....dus dan verbaast dit me niet zo nee![]()
In Japan kan je ze zelfs uit de muur trekken![]()
normaal zijn ze stijf?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:55 schreef Razor21 het volgende:
Heerlijk zeg een gedragen nat slap slipje![]()
![]()
![]()
Gebruikte slipjes? of vibo's? vibo's kan je hier namelijk ook uit de muur trekken.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:55 schreef zwartedoos het volgende:
ik zag hier laatst een topic voorbij komen over het likken/ruiken aan de vibo van vriendin....dus dan verbaast dit me niet zo nee![]()
In Japan kan je ze zelfs uit de muur trekken![]()
gebruikte slipjesquote:Op maandag 27 maart 2006 19:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Gebruikte slipjes? of vibo's? vibo's kan je hier namelijk ook uit de muur trekken.
Helaas wel!quote:Op maandag 27 maart 2006 19:03 schreef Doderok het volgende:
Is this for real????
Wel reclames à la "sms SEX naar ...", maar nog nooit meegemaakt dat het slipje van een presentatrice verloot werd. Ik neem tenminste aan dat je één van die nachtelijke woordspelletjestrutten bedoelt?quote:Op maandag 27 maart 2006 19:12 schreef Okkie_ het volgende:
[..]
Helaas wel!
Kennen jullie deze reclames in belgië niet?
Waar zoek jij op?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:05 schreef JosvG het volgende:
Die dingen staan ook altijd op speurders enzo![]()
Proef op de som:quote:Op maandag 27 maart 2006 20:05 schreef JosvG het volgende:
speurders.nlquote:Hoi,
Ik ben lara, 18 jaar en studente rechten.
Om wat bij te verdienen heb ik besloten mijn gedragen lingerie en als je wilt foto's
te gaan verkopen.
ik ben vaak zo geil en nat en dat is dus duidelijk terug te zien en te ruiken in
mijn broekjes.
ik draag me string of slipje zoals jij dat wilt ( dus hoe lang, of erin klaarkomen
of iets met mijn plasje) echt ik doe het voor je!
je mag ook me kousen en als jij dat wilt zelfs me inlegkruisje ( inlegkruisjes
heb ik niet altijd in hoor, dus die kun je af en toe kopen)
Ik ben slank gebouwd en heb een mooi figuurtje.
wat zou jij van mij willen hebben?
Schaam je niet en vertel het me maar.
Ik wil heel graag jouw wensen vervullen.
ik doe dit samen met me huisgenootje dus ook van haar zijn er dingen te koop.
wij zijn 100% serieus en als je iets besteld verzenden we dat heel discreet naar
jouw toe!
xx
ps kun jij geen post ontvangen..? eventueel wil ik jouw wens(en ) live aan je overhandigen!!!
quote:Op maandag 27 maart 2006 20:14 schreef PhatRabbit het volgende:
[..]
Proef op de som:
[..]
speurders.nl
Zal er ook eens een keertje een boxer online zetten met de korsten er nog in, goud geld verdienen.
vindt je dat echt raar dan?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:55 schreef zwartedoos het volgende:
ik zag hier laatst een topic voorbij komen over het likken/ruiken aan de vibo van vriendin....dus dan verbaast dit me niet zo nee
Niks mis met een geil sletje die zoiets doet De ts is gewoon preutsquote:Op maandag 27 maart 2006 21:14 schreef stefmans het volgende:
Dat wijf is wel lekker van dat programma![]()
dat van dat ondergoed gaat nog wel maar likken aan een vibo(en dan niet als je samen lekker bezig bent maar stiekem als zij effe onder de douche staat ofzo)lijkt me toch een beetje ranzigquote:Op maandag 27 maart 2006 20:52 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
vindt je dat echt raar dan?
en zó raar is dit nou ook weer niet hoorWie van de mannen met vriendin heeft er nou geen ondergoed van zn vriendin thuis liggen? Alleen, bij die nachtelijke reclames huren ze een leuk modelletje in voor de reclame, maar wat de telefoon beantwoord....
![]()
Voor die slipjes zal het wel hetzelfde zijn
Gewoon de onderbroek van een of ander dik, vies wijf die niet durft te posten in het hoe lang doe jij met 1 onderbroek? topic
quote:Op maandag 27 maart 2006 18:50 schreef Okkie_ het volgende:
Gadverdamme...
Voor m'n werk moet ik dus regelmatig om 04:20 de wekker laten gaan om een half uur later de deur uit te moeten.
Nu zie je, als je dan de TV aanzet, regelamtig dames die je proberen te verleiden een of ander 0906 nummer te bellen of "HOER AAN" naar 5633 ofzo te sms'en. Opzich niets mis mee, je went er aan.
Alleen wat ik vanmorgen zag![]()
Dan kon je SMS'en en maakte je kans op het slipje van een of andere B presentratrice/slet die dan zo'n nachtprogramma vol probeert te praten. Het slipje wat ze dan die avond/nacht gedragen heeft en in de studio uitgetrokken had![]()
Wat moet je met zo'n slipje???En kennelijk zijn er dus uberhaupt figuren die daar op reageren..
Bah![]()
ik geloofde het nietquote:Op maandag 27 maart 2006 20:05 schreef JosvG het volgende:
quote:Op maandag 27 maart 2006 20:14 schreef PhatRabbit het volgende:
[..]
Proef op de som:
[..]
speurders.nl
Zal er ook eens een keertje een boxer online zetten met de korsten er nog in, goud geld verdienen.
vertellllllll dannnnnnnnnnnnnnquote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:16 schreef zwelgje81 het volgende:
Kan me nog herinneren dat er hier een fokster was die gedragen slipjes verkocht![]()
Ongelooflijk wat zij daar aan verdiende, en ik kan het weten want ik droeg ze soms terwijl zij vertelde dat zij ze gedragen had, uiteraard wel winst gedeelt natuurlijk
![]()
nee gek ik mot geen slipquote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:19 schreef zwelgje81 het volgende:
wat wil je wetenik kanje wel wat toesturen
maar kost je geld, eerlijk waar is door een mooie blonde jonge dame gedragen
![]()
'roflolllllllllllll'quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:23 schreef zwelgje81 het volgende:
Zij vroeg er 25 euro voor![]()
Heeft ze toch mooi haar vakantie van kunnen betalen naar egypte en ik me auto![]()
150??????????quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:33 schreef zwelgje81 het volgende:
Er waren zelfs sicko's die meer betaalde als je een remspoor achter liet
Duurst betaalde was 150 euro voor slip die hele dag gedragen was en daarna na wc bezoek vagina en kont mee afvegen
ieuw wat ongelooflijk ranzig!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:33 schreef zwelgje81 het volgende:
Er waren zelfs sicko's die meer betaalde als je een remspoor achter liet
Duurst betaalde was 150 euro voor slip die hele dag gedragen was en daarna na wc bezoek vagina en kont mee afvegen
Duur slipje.quote:Online slipjesverkoper gepakt
Bron : Planet
Gepubliceerd op donderdag 04 september 2003
(P7) Een Thaise informaticus moet mogelijk vijf jaar de cel in voor het verkopen van gestolen damesondergoed op internet. De 21-jarige dief liep maandag tegen de lamp toen hij zeven slipjes van een waslijn stal.
Dat meldde het Franse persbureau AFP.
De man verkocht de slipjes per tien stuks voor rond de 110 euro op een niet nader genoemde website. In de woning van de man trof de politie in de tweede stad van Thailand, Nakhon Ratchasima, nog twintig gebruikte slipjes aan.
Volgens de politie was het de eerste keer dat er iemand werd gearresteerd voor het doorverkopen van tweedehands ondergoed. Eerder werden al slipjesdieven opgepakt, maar die hielden de buit voor zichzelf.
We hebben een kennert!quote:
quote:Ik lees hier in diverse advertenties gedragen slipjes...
Heb ik ook hoor, maar dan echt lang gedragen en luxe van uitvoering.
Weet je een goedkope slip kan wel iets ruiken maar echt klasse
zit er dan niet
bij.
Als ik een mooie body voor je draag of iets moois met jarretels
geeft dat net dat
beetje extra.
Uiteraard met mooie foto's erbij!
Weet je als ik iets 24 uur voor je draag dan kun je dus pas
echt genieten van me...geen
fake maar gewoon doen wat jij hoopt te krijgen... en ja bij
mij krijg je het ook
echt.
Het klinkt misschien raar maar als ik een inlegkruisje in mijn
broekje doe voor
je krijg je en mijn mooie slipje en de geur gaat nu eenmaal
beter in een inleg kruisje
zitten.
Dat zelfde geld als ik een tampon voor je draag ( niet in mijn
periode hoor)
de geur en mijn geil kan daar veel beter maar ook veel meer
intrekken!
Denk er maar eens over na... ik wil het graag voor je doen
en je bewijzen dat je
iets heel geils thuis krijgt!
Biinekort ben ik ook te bewonderen via de webcam!
Carmen
Ik heb natuurlijk ook mooie string en slipjes voor je die minder
luxe zijn maar
wel heerlijk kunnen gaan ruiken wanneer ik ze lang genoeg voor
je draag... en dat
wil ik natuurlijk doen voor je!!
ja maar ja maarquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:23 schreef Jo0Lz het volgende:
Omg, ze verzinnen het steeds gekker.
Wat moet je nou met een gedragen slipje? Beetje aan ruiken ofzo???
Omfg, lekker dan, aan de urine geur ruiken van een (behalve dat ze op tv geweest is) totaal vreemd figuur. Nee lekker...
iddquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja maar ja maar![]()
gatverrrrrrr je weet nooit wie het aan heeft gehad, dat alleen al is zo ranzig
uberhaupt slipsniffers is so not done![]()
Ik snap totaal niet wat daar leuk, opwindend of sexy aan is.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja maar ja maar![]()
gatverrrrrrr je weet nooit wie het aan heeft gehad, dat alleen al is zo ranzig
uberhaupt slipsniffers is so not done![]()
Goh, origineelquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:53 schreef Shadowlyse het volgende:
Dit is echt lachen.
Ik zie een leuke bijverdiensten voor studenten.
Je koopt 100 slipjes ze smeert ze in met fetakaas ofzo en verpatsen aan al die geile sloebers op speurders enzo.
Makkelijk geld verdienen
Inderdaad, bahquote:Op maandag 27 maart 2006 18:50 schreef Okkie_ het volgende:
Gadverdamme...
Voor m'n werk moet ik dus regelmatig om 04:20 de wekker laten gaan om een half uur later de deur uit te moeten.
Nu zie je, als je dan de TV aanzet, regelamtig dames die je proberen te verleiden een of ander 0906 nummer te bellen of "HOER AAN" naar 5633 ofzo te sms'en. Opzich niets mis mee, je went er aan.
Alleen wat ik vanmorgen zag![]()
Dan kon je SMS'en en maakte je kans op het slipje van een of andere B presentratrice/slet die dan zo'n nachtprogramma vol probeert te praten. Het slipje wat ze dan die avond/nacht gedragen heeft en in de studio uitgetrokken had![]()
Wat moet je met zo'n slipje???En kennelijk zijn er dus uberhaupt figuren die daar op reageren..
Bah![]()
Hoe ziet die griet eruit dan?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:32 schreef Sebasser het volgende:
Deze reclame met dat slipje is nu al iig langer dan een maand of 4 op TV
aha, deze ken ik niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Eng.
[afbeelding]
En dan moet ik erbij zeggen dat ze er op deze foto's beter uit ziet dan op televisie.
GATVERDAMME.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:14 schreef PhatRabbit het volgende:
[..]
Proef op de som:
[..]
speurders.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |