Heheh... maar dan heb je het ook over een landquote:Op maandag 27 maart 2006 18:55 schreef zwartedoos het volgende:
ik zag hier laatst een topic voorbij komen over het likken/ruiken aan de vibo van vriendin....dus dan verbaast dit me niet zo nee![]()
In Japan kan je ze zelfs uit de muur trekken![]()
normaal zijn ze stijf?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:55 schreef Razor21 het volgende:
Heerlijk zeg een gedragen nat slap slipje![]()
![]()
![]()
Gebruikte slipjes? of vibo's? vibo's kan je hier namelijk ook uit de muur trekken.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:55 schreef zwartedoos het volgende:
ik zag hier laatst een topic voorbij komen over het likken/ruiken aan de vibo van vriendin....dus dan verbaast dit me niet zo nee![]()
In Japan kan je ze zelfs uit de muur trekken![]()
gebruikte slipjesquote:Op maandag 27 maart 2006 19:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Gebruikte slipjes? of vibo's? vibo's kan je hier namelijk ook uit de muur trekken.
Helaas wel!quote:Op maandag 27 maart 2006 19:03 schreef Doderok het volgende:
Is this for real????
Wel reclames à la "sms SEX naar ...", maar nog nooit meegemaakt dat het slipje van een presentatrice verloot werd. Ik neem tenminste aan dat je één van die nachtelijke woordspelletjestrutten bedoelt?quote:Op maandag 27 maart 2006 19:12 schreef Okkie_ het volgende:
[..]
Helaas wel!
Kennen jullie deze reclames in belgië niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |