En als het goed is speelt Dave Douglas (tr) in het quintet van Zorn, dus dat moet inderdaad wel gaaf worden.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:49 schreef Zanderrr het volgende:
Zorn, DeJohnette/Scofield/Goldings, McCoy Tyner... ik heb nu al zin.
Verder het programma maar even afwachten, maar het zal zoals altijd wel weer goed zitten. Ik vrees ook een beetje voor de prijzen van alles en de sfeer + akoestiek in de Ahoy, maar goed... we gaan maar van het positieve uit.
Heb ook nog zo'n album van Douglas met Caine, wel vet album (ook met Chris Potter en Bill Frisell - welke ook met Zorn meespeelt als ik me niet vergis - dus dat zit wel goed). Trouwens nog een leuke link van jou Zander (uit het vorige NSJF topic). Meteen maar een quote danquote:Op maandag 27 maart 2006 19:04 schreef Zanderrr het volgende:
Zorn speelde vorig jaar ook met Dave Douglas, ik vond dat toen erg goed. Van mij mogen ze Douglas trouwens ook wel met een van z'n eigen projecten boeken, die "Infinite" band met Uri Caine die twee jaar geleden speelde was toen echt een van mijn hoogtepunten van dat jaar.
Overigens, als iemand nog aanvullingen heeft op artiesten die komen, dan pas ik het wel even aan in de openingspostquote:Om eens te kijken hoe het 'vroegah' was: Polygoon-journaalbeelden van het vierde NSJ (1979): klik
Ik ontdek deze post nu pasquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:39 schreef Zanderrr het volgende:
Het Wayne Shorter kwartet (met Brian Blade, John Pattituci en Danilo Perez) is nu ook bevestigd voor NSJ 2006.
Dat en McCoy Tyner !quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:39 schreef Zanderrr het volgende:
Het Wayne Shorter kwartet (met Brian Blade, John Pattituci en Danilo Perez) is nu ook bevestigd voor NSJ 2006.
Ben ook wel een liefhebber van McCoy Tyner, maar dan eigenlijk vooral zijn oudere werk, met als absolute hoogtepunt natuurlijk in het kwartet met Coltrane.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |