Heb je je ogen in je broekzak?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:53 schreef Pumatje het volgende:
fotografeer jij maar eens een spruitstuk van de saab 900 turbo dat roodgloeiend staat
hoeveel rpm draait die saab9000 btw?
Zou je kunnen voldoen aan het vriendelijke verzoek hier weg te blijven? Bedankt!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:53 schreef Pumatje het volgende:
fotografeer jij maar eens een spruitstuk van de saab 900 turbo dat roodgloeiend staat
hoeveel rpm draait die saab9000 btw?
Waar beweert ie dat 't zijn spruitstuk is dan? Je hebt echt een probleem hè?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:10 schreef Pumatje het volgende:
[afbeelding]
gast, poeier toch op met je roodgloeiende spruitstuk, ik kan ook een foto pakken met een maserati in iemands zwembad en zeggen dat ik hem erin gereden heb.
Ik zal het via de dealer zaterdag even voor je opzoeken, buiten dat zou ik het niet weten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:34 schreef Saabmobiel het volgende:
Hoeveel kost een nieuwe cabriokap voor een 900 classic? Weet iemand dat wellicht? Via de Saab zal het wel aan de prijs zijn, dus alternatieven zijn welkom.
Nee ik heb geen cabrio, maar wil het even weten.
Helemaal top!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:43 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
Ik zal het via de dealer zaterdag even voor je opzoeken, buiten dat zou ik het niet weten.
Vraag het even op Saabforum.nl, daar zijn vast wel meer cabriobezitters die een nieuwe kap hebben.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:34 schreef Saabmobiel het volgende:
Hoeveel kost een nieuwe cabriokap voor een 900 classic? Weet iemand dat wellicht? Via de Saab zal het wel aan de prijs zijn, dus alternatieven zijn welkom.
Nee ik heb geen cabrio, maar wil het even weten.
Zou best kunnen, maar ik heb m niet uit mn eigen collectie gepostquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:41 schreef j22flyingdownwind het volgende:
PS; is dat trouwens niet mijn foto, Oosthoek : die op de vorige pagina staat van dat spruitstuk hij lijkt er iig heel veel op
Wij hebben er 1 staan [ klassieke 900 ] met vernieuwde kap, en toen ik er naar vroeg noemde een collega van mij het bedrijf CabrioCare, met daarbij een prijs van ong. ¤1700,-.quote:
Dat zijn leuke bedragen... Bedankt in elk geval!quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:30 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
Wij hebben er 1 staan [ klassieke 900 ] met vernieuwde kap, en toen ik er naar vroeg noemde een collega van mij het bedrijf CabrioCare, met daarbij een prijs van ong. ¤1700,-.
.
De 900 is een stuk karakteristieker dan de 9000 en heeft daarom ook een grotere schare liefhebbers. De 9000 is (naar wat ik me heb laten vertellen) een kwalitatief hoogstaand stukje techniek. Rijdt altijd en supercomfortabel. Kan helaas geen aankooptips geven oid. Daarvoor verwijs ik maar weer 'ns naar saabforum.nlquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:59 schreef Z het volgende:
Ik overweeg een tweedehands Saab te kopen. Ik zie in dit topic 'alleen' maar 900's voorbij komen, hebben jullie iets tegen de 9000? Moet ik nog op speciale dingen letten bij de aanschaf (van zowel de 900 als de 9000)?
En de Saab Jas 39 Grippen dan? *fab fab*quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:14 schreef borkx3 het volgende:
Ik vind de Viggen(s) toch wel het mooist.
[afbeelding]
Turbo's zijn altijd van derde fabrikanten wijsneusquote:Op donderdag 14 september 2006 14:27 schreef j0rrit het volgende:
Overigens had m'n buurman laatst de turbo stuk van zijn Saab 95, kwaliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |