klopt die jobs hangen dan vast... bij rosetta zijn ze d'r nog mee bezig.... (als je BAM hebt draaien zou die ze automatisch kunnen afbreken)quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:15 schreef Bruce117 het volgende:
Heb de laatste weken nogal eens last van jobs waarbij ik na een uur of 70 draaien erachter kom dat ze pas op 1 procent staan.
Heb het vermoeden dat deze dus nooit af komen, en daarom heb ik ze maar geabort.
Iemand anders ook nog last van ?
rosetta gaat zoiezo een hoop leden kosten , het hang sysdroom steekt steeds vaker de kop opquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:27 schreef mcintosh het volgende:
Verdorie dat "leave in memory" gaat ons nog een hoop leden schelen den k ik
Goh een post zonder dat adres erbij voor je stats...quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:29 schreef JapyDooge het volgende:
lolwaar is die functie eigenlijk goed voor
(dat ie uitstaat dan heh)
Done btwquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:31 schreef devzero het volgende:
Als je nick nou ook zou willen veranderen van JoOlz naar [DPC]FOKschaap~Jo0lz dan is iedereen blij hier
is een bekend probleem, als je BAM gebruikt abort hij de jobs automatischquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:15 schreef Bruce117 het volgende:
Heb de laatste weken nogal eens last van jobs waarbij ik na een uur of 70 draaien erachter kom dat ze pas op 1 procent staan.
Heb het vermoeden dat deze dus nooit af komen, en daarom heb ik ze maar geabort.
Iemand anders ook nog last van ?
ik was gewoon dat scriptje aan het maken en wilde even laten zien dat ie verandert wasquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:51 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Goh een post zonder dat adres erbij voor je stats...
Maar goed, ik zit nu in Team Fok! Flock.
je kunt hierquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:15 schreef nlboy het volgende:
Mmm... ik heb BONIC uitgezet. Op de site heb ik ingestelt dat ze max 60% van de processor mogen gebruiken. Maar ondertussen blijft ie bij taakbeheer op 100% staan. Ik heb ook een aantal keer Update gedrukt bij BONIC, maar helaas helpt dat niet. Dus ik heb het maar uitgezet, want mijn PC werd nu wel redelijk traag en vind 100% teveel stroom kosten voor de hele dag.
Dat staat al ingesteld, maar helaas heeft het geen effect.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:22 schreef valing het volgende:
[..]
je kunt hier
Do work while computer is in use? op no zetten en
Do work only between the hours of instellen
Ja ik vind er naast de genoemde punten niet zoveel aan, op een of andere manier minder dan FaD ofzo.. En dat gezeik dat ik de hele tijd naar die client moet gaan zitten kijken omdat ze failen.. (preempt stond al op yes).quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:22 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik denk dat het makkelijk op te lossen is!
Heb je op je rosetta account het vinkje bij "yes" staan onder "leave in memory when preempted" ?
Oh wacht er staat ook iets over een ander team joinen... dat had ik niet gezien
Voorlopig is alleen Fjolle bij een ander stampede team EN alle punten die gehaald worden onder WELK stampede team dan ook blijven hoe dan ook voor het FOK! team.
Stampede teams en normale team zijn wat anders, is maar virtueel.
Ma goed volgens mij heb je er weinig zin anHet moet wel leuk blijven natuurlijk
toch vaag, hier draait het perfectquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:09 schreef Polen het volgende:
[..]
Ja ik vind er naast de genoemde punten niet zoveel aan, op een of andere manier minder dan FaD ofzo.. En dat gezeik dat ik de hele tijd naar die client moet gaan zitten kijken omdat ze failen.. (preempt stond al op yes).
FaD was installeren en gaan, zoveel tijd heb ik er nog wel voor maar ik heb het gewoon té druk om me ook nog ermee bezig te moeten houden. En als ik dan merk dat ik me ga zitten opwinden vanochtend kan ik er beter mee ophouden. Mijn 'bescheiden' bijdrage () kan best gemist worden.
NEE die kan niet gemist wordenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:09 schreef Polen het volgende:
[..]
Ja ik vind er naast de genoemde punten niet zoveel aan, op een of andere manier minder dan FaD ofzo.. En dat gezeik dat ik de hele tijd naar die client moet gaan zitten kijken omdat ze failen.. (preempt stond al op yes).
FaD was installeren en gaan, zoveel tijd heb ik er nog wel voor maar ik heb het gewoon té druk om me ook nog ermee bezig te moeten houden. En als ik dan merk dat ik me ga zitten opwinden vanochtend kan ik er beter mee ophouden. Mijn 'bescheiden' bijdrage () kan best gemist worden.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:27 schreef Fjolle het volgende:
Sorry
Zondequote:Op woensdag 29 maart 2006 12:15 schreef nlboy het volgende:
Mmm... ik heb BONIC uitgezet. Op de site heb ik ingestelt dat ze max 60% van de processor mogen gebruiken. Maar ondertussen blijft ie bij taakbeheer op 100% staan. Ik heb ook een aantal keer Update gedrukt bij BONIC, maar helaas helpt dat niet. Dus ik heb het maar uitgezet, want mijn PC werd nu wel redelijk traag en vind 100% teveel stroom kosten voor de hele dag.
Doe niet zo raar, idioot! Alleen maar omdat ik gefrustreerd word van 8 pc's met errors.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:27 schreef Fjolle het volgende:
Sorry als ik in mijn domme onschuld anderen beledigd heb, dit was zeer zeker niet de bedoeling.
Als jullie liever hebben dat ik ermee kap, zeg het maar, dan gaat de stekker eruit.
Ik vind dit heel moeilijk om neer te typen, na alles wat we het laatste jaar samen gedaan hebben, maar meen het wel.
Nee joh GEK!quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:27 schreef Fjolle het volgende:
Sorry als ik in mijn domme onschuld anderen beledigd heb, dit was zeer zeker niet de bedoeling.
Als jullie liever hebben dat ik ermee kap, zeg het maar, dan gaat de stekker eruit.
Ik vind dit heel moeilijk om neer te typen, na alles wat we het laatste jaar samen gedaan hebben, maar meen het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |