abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36537098
quote:
Ik was daar eigenlijk niet eens nodig. De andere kandidaten zijn de weg soms volledig kwijt en ook dat is in mijn voordeel. Ik kon het rustig aan doen dit keer. Subtiel en zeker innerlijk rustig
Zowel Toine als Roderick deden het erg rustig aan in die fabriek. Ik ga nog steeds voor Roderick

En als het gaat om de zin: "ik heb gedaan wat mij het beste leek." zou je kunnen concluderen dat het Toine, Milouska of Roderick moet zijn. Dat waren de enigen die Richard in die kooi hebben gezien.

Blijf ik weer op Roderick
A mind with a heart of it's own
  vrijdag 31 maart 2006 @ 22:26:25 #242
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_36537179
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 22:12 schreef MrManiak het volgende:

Opties:

1) Toine (pakte de jokers, met verontschuldiging tegen Richard (maar was die wel echt?))
2) Milouska (pakte de jokers, had haast)
3) Roderick (haalde hem er uit)

Dat zijn idd de enigen die Richard hebben gezien. Hmmmm... Ik zat op Frederique, maar ben nu niet zo zeker meer. Toine speelt met overgave de rol van matennaaier, maar dat kan net zo goed gespeeld zijn.
Leuke aflevering, heb het idee dat het nu echt is begonnen De onderlinge strijd is ook top
Ik moet iedere keer lachen bij het begin als ik bij Milouska behalve presentator ook 'journalist' zie staan "Wat leg jij Australië gek, zeg!" Maar als ze straks de Mol bijkt te zijn, is het wel weer meesterlijk.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  vrijdag 31 maart 2006 @ 22:27:40 #243
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_36537218
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 22:20 schreef GHans7 het volgende:
Ik blijf erbij dat een kandidaat de eruit gaat/ is geweest, gewoon geen mol is.
Eens. De andere kandidaten hadden hem ook gewoon kunnen laten zitten, en dan heb je een spel zonder mol.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 22:28:53 #244
88233 Steve
Still the best.
pi_36537257
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 22:27 schreef sleepflower het volgende:

[..]

Eens. De andere kandidaten hadden hem ook gewoon kunnen laten zitten, en dan heb je een spel zonder mol.
In dat geval zou je kunnen denken dat de mol hem er wel uit zou halen als niemand voor hem het deed.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_36537291
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 22:28 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

In dat geval zou je kunnen denken dat de mol hem er wel uit zou halen als niemand voor hem het deed.
Hij laat zichzelf eruit?
Don't think you are, know you are.
http://forum.fok.nl/topic/258357
  vrijdag 31 maart 2006 @ 22:32:03 #246
88233 Steve
Still the best.
pi_36537345
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 22:30 schreef GHans7 het volgende:

[..]

Hij laat zichzelf eruit?
Oh ja, ik las weer even verkeerd. .
  vrijdag 31 maart 2006 @ 22:48:41 #247
18342 juanita
Viva España
pi_36537761
Net nog ff de kofferopdracht teruggekeken op video... Even een theorietje loslaten hier. Ik verdenk al vanaf afl. 1 Milouska, en het kofferspel heeft ze goed kunnen verkloten. Ze pakte de koffer waar Darwin in zat (ze stond helemaal rechts vanuit de kijker gezien, en die koffer ook). Darwin is op 1 na de verste stad vanaf Buenos Aires, zoals hier al eerder is opgemerkt. Verder hoeft ze dan alleen maar op te letten wie de koffer met Kuta pakt (Mary Lou) en ervoor te zorgen dat Mary Lou in elk geval niet als laatste naar Karel gaat. Ieder ander die als laatste overblijft maakt immers dat de opdracht is mislukt. Onderweg praat ze heel makkelijk Frederique om met een ingewikkeld en vaag verhaal. Daarna komt ze Mary Lou tegen (ze wist dat die na haar was uitgestapt), die weet niks van topografie en gelooft Milouska meteen. Mission accomplished want de juiste koffer blijft nu onderweg achter. Het helpt natuurlijk dat Darwin idd ver van Buenos Aires ligt, dan kun je mensen makkelijk omlullen. Ik denk dat de meesten trouwens niet eens exact weten waar Darwin ligt. Maar Milouska wel, ook opvallend. Dus mijn mol is en blijft Milouska
I know who I am. No one else knows who I am. If I was a giraffe and somebody said I was a snake, I'd think 'No, actually I am a giraffe' - Richard Gere
  vrijdag 31 maart 2006 @ 22:50:51 #248
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36537827
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 22:48 schreef juanita het volgende:
Net nog ff de kofferopdracht teruggekeken op video... Even een theorietje loslaten hier. Ik verdenk al vanaf afl. 1 Milouska, en het kofferspel heeft ze goed kunnen verkloten. Ze pakte de koffer waar Darwin in zat (ze stond helemaal rechts vanuit de kijker gezien, en die koffer ook). Darwin is op 1 na de verste stad vanaf Buenos Aires, zoals hier al eerder is opgemerkt. Verder hoeft ze dan alleen maar op te letten wie de koffer met Kuta pakt (Mary Lou) en ervoor te zorgen dat Mary Lou in elk geval niet als laatste naar Karel gaat. Ieder ander die als laatste overblijft maakt immers dat de opdracht is mislukt. Onderweg praat ze heel makkelijk Frederique om met een ingewikkeld en vaag verhaal. Daarna komt ze Mary Lou tegen (ze wist dat die na haar was uitgestapt), die weet niks van topografie en gelooft Milouska meteen. Mission accomplished want de juiste koffer blijft nu onderweg achter. Het helpt natuurlijk dat Darwin idd ver van Buenos Aires ligt, dan kun je mensen makkelijk omlullen. Ik denk dat de meesten trouwens niet eens exact weten waar Darwin ligt. Maar Milouska wel, ook opvallend. Dus mijn mol is en blijft Milouska
Ja het is idd wel opvallend dat je wel precies weet waar Darwin ligt maar dat je niet weet dat de aarde rond is.
pi_36537889
wat dachten jullie van deze uiterst simpele theorie: Milouska is met Mary Lou de enige die de koffer opdracht heeft kunnen verkloten, zij hadden immers de keus tussen de verste plaats en een andere. En Mary Lou is naar huis. Ergo, de mol is Milouska.

Jammer van de serie, want dit is wel heel doorzichtig
*verwijderd door Admin*
  vrijdag 31 maart 2006 @ 23:00:29 #251
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_36538086
Als Milouska de mol is lach ik me rot. Het is zó obvious maar dan zullen ze weer zeggen ze speelde het zo dat het er zo boven op lag dat niemand kon geloven dat ze het echt was.

Ik zit nog steeds op Frédérique/Milouska/Liz
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
  vrijdag 31 maart 2006 @ 23:04:13 #252
18342 juanita
Viva España
pi_36538149
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 22:53 schreef JanJanJan het volgende:
wat dachten jullie van deze uiterst simpele theorie: Milouska is met Mary Lou de enige die de koffer opdracht heeft kunnen verkloten, zij hadden immers de keus tussen de verste plaats en een andere. En Mary Lou is naar huis. Ergo, de mol is Milouska.

Ja idd zo simpel is het uiteindelijk. Je moet als mol zorgen dat je weet wat de verste plaats is, zodat je weet wie je eruit moet (laten) kegelen bij de opdracht. Is gewoon goed gespeeld door Milouska.
BTW zo doorzichtig is het nou ook weer niet, want niemand hier had het tot op heden gespot, zover ik weet
I know who I am. No one else knows who I am. If I was a giraffe and somebody said I was a snake, I'd think 'No, actually I am a giraffe' - Richard Gere
  vrijdag 31 maart 2006 @ 23:10:37 #253
36326 Freezor
Cold as stone
pi_36538287
Mijn mol lijstje.

1: Milouska
2. Peggy
3: Roderick
4. Frédérique
5. Toine
6. Liz
7. Richard

Maar Milouska mag het niet zijn gewoon want het is zo overduidelijk.
Something for your mind, your body and your soul.
pi_36538407
quote:

Wat dacht je van deze uiterst simpele theorie: Roderick stond op het laatste station, wist dat hij maar 1 iemand hoefde te overtuigens als die toevallig de goede koffer bij zich had. Nu zag hij dat Milouska er was met de foute koffer, hij lult haar voor de grap toch om en loopt vrolijk met een grijns op het gezicht richting Karel.

Ergo: Roderick is de mol
A mind with a heart of it's own
pi_36538427
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 22:51 schreef ItaloDancer het volgende:

Ja het is idd wel opvallend dat je wel precies weet waar Darwin ligt maar dat je niet weet dat de aarde rond is.
Dat vond ik dus ook zeer verdacht, maar aan de andere kant: er waren meer die er niet aan dachten: volgens mij o.a. Liz en Frederique. Maar aan de andere kant: als je het jeugdjournaal presenteert, heb je toch vaak genoeg een wereldkaart in beeld en zou ze het moeten weten.

Milouska = of heel erg dom of de mol (dan ligt het er wel heel erg dik bovenop).
pi_36538568
quote:

is wel erg kort door de bocht.

Stel dat Roderick de mol was geweest en Mary Lou bij hem gekomen was met de juiste koffer, dan kon hij op dat moment nog zijn werk doen als mol om de opdracht te verkloten.

Als de mol deze opdracht van het begin af aan geprobeerd heeft te verkloten lijkt mij de situatie als volgt.

Geen Mol: Toine, Lix, Peggy, Frédérique en Milouska.
Reden: Als mol zorg je ervoor dat je of de verste afstand hebt of op een later station staat, zodat je altijd nog een 1 op 1 kans krijgt om zelf door te gaan ten koste van de grootste afstand.

Wel Mol: Mary-Lou of Roderick.
Aangezien Mary-Lou naar huis is, en laten we maar aannemen dat ze niet meer terug komt, dan blijft Roderick over.

Als je het zo bekijkt is Roderick dus de mol of heeft de mol een behoorlijk risico genomen door eerder uit te stappen dan degene met de grootste afstand.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 31 maart 2006 @ 23:30:20 #257
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36538747
Er was er maar eentje die eraan dacht dat de aarde rond is en dat Australië dus juist dichtbij ligt als je aan een wereldbol denkt i.p.v. een platte kaart waar de meesten van uitgingen). Volgens mij was dat Roderick (toch?).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 31 maart 2006 @ 23:32:11 #258
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 23:33:13 #259
88233 Steve
Still the best.
pi_36538798
De mol blijft er altijd in zitten tot het eind.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 23:33:28 #260
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_36538805
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 23:32 schreef Haaibaaike het volgende:
-knip-
Wat leuk dat Milouska hier post
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties