Ik voel met je mee, dacht dat ik ook moest werken ben voor nx opgestaanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:13 schreef Strolie75 het volgende:
Op mijn werk....nog heel veel uurtjes voor ik weer Oblivion kan spelen...
De achievement staat niet op zijn gamercardquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:23 schreef laidback het volgende:
omdat je die achivement al gehad heb je kan hem niet 2 keer krijgen
Jongen, je bent niemand wat verplicht in Oblivion. Doe wat met die vrijheid!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:24 schreef twi het volgende:
Ik ben ook nog steeds level 1, vandaag niet gezetenMorgen maar weer verder. Zijn er nog een hoop sidequests te doen voordat je de gate naar Oblivion in gaat bij Kvatch? Ik hou meer van groene blaadjes dan van de demonenwereld
Komt of door mods, of iemand heeft je Oblivion verneukt omdat je er te lang achter zit.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:35 schreef MMaRsu het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeee mijn Oblivion start niet meer op!
[afbeelding]
360quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:35 schreef MMaRsu het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeee mijn Oblivion start niet meer op!
[afbeelding]
Controls zijn gewoon goed en hij start tenminste gewoon opquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:46 schreef MMaRsu het volgende:
Ik gebruik geen mods, en hoe bedoel je iemand heeft mijn Oblivion verneukt, ik woon op mezelf
360 = kutcontrols, geen Construction set
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Controls zijn gewoon goed en hij start tenminste gewoon op
Maar wel altijd een werkend spel.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:46 schreef MMaRsu het volgende:
Ik gebruik geen mods, en hoe bedoel je iemand heeft mijn Oblivion verneukt, ik woon op mezelf
360 = kutcontrols, geen Construction set
Dat hoeft ook niet altijdquote:
Ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:51 schreef MMaRsu het volgende:
Nou maar hopen dat die het na de reinstallatie goed doet..
Ik hoop dat je 360 sterft aan een terminaal Live virusquote:
Dat je spel niet opstart vind ik een stuk lastiger dan dat 1 achievement niet goed geregistreerd wordtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet altijd. En Achievements die niet goed werken
Ach, het zijn gewoon bepaalde users die altijd problemen hebben. Mijn PC versie is rock-stablequote:
Tsja.. tis een PC.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:05 schreef MMaRsu het volgende:
Vind het gewoon raar dat hij het een uurtje geleden nog deed, ik in de tussentijd niks heb gedaan en hij nu niet meer werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |