God de Gekstuh!!quote:Woooooooow vette praise, niet normaal, Ronduit De Gekste!
Mensen God is Zo Goed voor ons, zulke weekenden zijn echt een geestelijke boost!
Ik verveelde mequote:Op maandag 27 maart 2006 16:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Wat doe jij op de site van de EO?
Tja..quote:Op maandag 27 maart 2006 16:37 schreef Frollo het volgende:
Zolang ze niet vinden dat andersdenkenden onthoofd moeten worden, lekker laten gaan.
.. misschien zijn ze nog te redden?quote:Heb echt genoten dit weekend! En heerlijk dicht bij God geweest, vooral te merken aan m'n sheaking right leg zaterdagmorgen... men dat ding trilde er zowat af :-) Wat is het fijn te weten dat we zo'n goede, gave God hebben. Ik heb ontroerende getuigenissen gehoord zondag, en ook zaterdag van Iwan.
G0d is 33n Breez4hchickquote:Op maandag 27 maart 2006 16:41 schreef Molluck het volgende:
Ik kan het me nooit voorstellen dat iemand die zo erg in God gelooft dat ie naar zo'n EO weekendje gaat, woorden als 'Maaaaaster' en 'Praise' gebruiken...
Dat is wat ik een jantje-van-leiden noem,quote:Ik heb vrijdagavond aan God gevraagd of hij me wilde raken, me wilde helpen met een van mijn problemen....en zaterdagavond....BAM....recht in mijn hart, hij heeft me geraakt....ik heb mijn antwoord: Geen Zorgen Voor Morgen
quote:ik vond het gaaf, het was mn eerste keer maar in novemer ben ik er weer bij als het ff kan.
erg gezellige kamergenoten, lekkere diepgang enz..
erg leuk!
Ik moet me wel heel erg vervelen voordat ik dan m'n vertier ga zoeken op de EO site.quote:
gods wil(dat zeggen die grifomeerde dus)quote:Op maandag 27 maart 2006 16:50 schreef RedFever007 het volgende:
kutgodWaarom laat die gast dan jonge mensen en kinderen doodgaan, HEEE waarom???
Oke beetje cliche maar wel waar![]()
Ik wou alleen maar een offerte aanvragen om voor cheap een zondagbesteding te vinden. Dat is alles. Echt!quote:Op maandag 27 maart 2006 16:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik moet me wel heel erg vervelen voordat ik dan m'n vertier ga zoeken op de EO site.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |