Eh nee. Het is VCD kwaliteit. Niet het kijken waard dusquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:52 schreef Merkie het volgende:
Kwaliteit ziet er echt goed uit, het kijken waard.
Prison.Break.S01E16.REAL.DVDSCR.XviD-SiMURGquote:Op zondag 2 april 2006 00:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Eh nee. Het is VCD kwaliteit. Niet het kijken waard dus
mja das waar, misschien zijn de makers van PB wat onvoorzichtig met het materiaal ofzo. who knowsquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom gebeurt dat bij andere series dan nooit? Van 24 verschenen er een week van tevoren reviews over de eerste 4 uur, maar daar was ook niets van gelekt. Nog nooit meegemaakt bij series. Vreemd, alleen bij Prison Break.
Donderdagavond???quote:Op zondag 2 april 2006 00:14 schreef FortunaHome het volgende:
mijn dvd recorder heeft me in de steek gelaten donderdagavond......
iemand enig idee of en hoe ik die uitzendin alsnog kan zien?
Post nou maar gewoon spoilers wat betreft informatie over episode 16quote:Op zondag 2 april 2006 00:14 schreef s0k het volgende:
Dan moet je gewoon maar tot maandag hier niet komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
Ben benieuwd dan... Want dan word het ws allemaal TE... net zoals dat ik Lost na 13 eps ook allemaal TE vond allemaa....quote:
Ik weet niet of je die losse aflevering nog steeds kan downloaden ? zoja dan is dat de oplossingquote:Op zondag 2 april 2006 00:14 schreef FortunaHome het volgende:
De aflevering die hier afgelopen donderdag is uitgezonden wordt komende vrijdag herhaald om 21:00 op RTL7.quote:Op zondag 2 april 2006 00:14 schreef FortunaHome het volgende:
Jups, het wachten is tot morgenquote:Op zondag 2 april 2006 12:13 schreef Lief-visje het volgende:
Ik wacht wel tot maandag tenminste de goede kwaliteit aflevering
:-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |