RTL7 heeft voortaan herhalingen op prime time van series die op Rtl4 en RTL5 uitgezonden worden.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:51 schreef Zwansen het volgende:
Maar hoezo op 5 én 7?
Thnx voor de info over Pope,quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:51 schreef CySt het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het de govenor is. Want die agent van de vice-president zei "I know that man!" en de vice-president zei niets, terwijl ze de govenor had benaderd, dus het lijkt me sterk. Daarnaast interesseert Lincoln hem niets.
Wat betreft Pope, hij had een zoon oid en die was overleden aan iets idd. Het was een ongeluk, maar hij had het zijn vrouw nooit verteld en als ze erachter zou komen zou ze er niet blij mee zijn..
Echter is deze officieel nog niet ge-aired, dus nog even met spoilers posten. Wel zo aardig voor onze amerikaanse vriendenquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:31 schreef s0k het volgende:
En de nieuwe is weer beschikbaar hoor, ep 16.
Straks ff kijken
Ik krijg hem niet gedownload.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:31 schreef s0k het volgende:
En de nieuwe is weer beschikbaar hoor, ep 16.
Straks ff kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:56 schreef s0k het volgende:
Wel 2 nieuwe belangrijke dingen al in de eerste 10 minutenDat eerste was toch al bekend? En dat tweede was idd even schrikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja maar tochquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:08 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat eerste was toch al bekend? En dat tweede was idd even schrikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
deze is beter. Ook het geluid is niet zo lijp als de vorige.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:17 schreef Merkie het volgende:
Hoe kan dat toch, dat het steeds lekt. Zo maar ff kijken hoe de kwaliteit is. Screener van ep 15 was erg slecht, die van 14 was wel goed
.
nou bij die vorige stond toch onderin Property of Fox, for review purposes only oid. oftewel dat is denk ik de definitieve ep volledig geregiseerd en afgewerkt enzo, maar die hebben ze dus met nags klaarliggen voor de tvquote:
Waarom gebeurt dat bij andere series dan nooit? Van 24 verschenen er een week van tevoren reviews over de eerste 4 uur, maar daar was ook niets van gelekt. Nog nooit meegemaakt bij series. Vreemd, alleen bij Prison Break.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:22 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
nou bij die vorige stond toch onderin Property of Fox, for review purposes only oid. oftewel dat is denk ik de definitieve ep volledig geregiseerd en afgewerkt enzo, maar die hebben ze dus met nags klaarliggen voor de tv
nouja die zal waarschijnlijk in verkeerde handen gevallen zijn, waarschijnlijk door medewerkers van het tv-bedrijf of bij Fox zelf. ik denk dat je er best een zakcentje mee kan verdienen als je zoiets kan bemachtigen
Oke thnxs kan niet wachten is elke week weer spannend,net als bij 24.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:45 schreef Merkie het volgende:
Nee, er zijn wel gedownloade afleveringen op DVD's gepropt die heel professioneel zijn. Zelfs ondertitels enzo, maar het zijn gewoon DVD's gemaakt door hobbyisten. Kwaliteit is wel perfect hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |