Ik denk het niet. Ik denk dat ze Micheal vragen gaat stellen en hij ze gaat ontwijken. Uiteindelijk zal ze wel een vermoeden hebben, maar heeft ze geen bewijs. Daarnaast heeft hij haar leven gered bij de Prison Riot, dus zal ze hem niet in de problemen willen brengen..quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:31 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Hier zat ik ook aan te denken ja
Hoeft niet, als ze tegen Pope zegt dat ze denkt dat een bewaker dat bij hem gedaan heeft is Micheal dus slachtoffer en wil ze hem juist helpen. Als Pope haar gelooft kan juist een van de bewakers hier last mee krijgen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:36 schreef CySt het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik denk dat ze Micheal vragen gaat stellen en hij ze gaat ontwijken. Uiteindelijk zal ze wel een vermoeden hebben, maar heeft ze geen bewijs. Daarnaast heeft hij haar leven gered bij de Prison Riot, dus zal ze hem niet in de problemen willen brengen..
Ik hoop het niet, die bewaker gaat dan natuurlijk doorvragen en komt bij Michael terecht. Bovendien: hoe is het mogelijk iemand op zo'n manier te verbranden dat jouw kleding in zijn huid vastschroeit? Is dat niet onmogelijk zonder jezelf ook te verbranden?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:41 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Hoeft niet, als ze tegen Pope zegt dat ze denkt dat een bewaker dat bij hem gedaan heeft is Micheal dus slachtoffer en wil ze hem juist helpen. Als Pope haar gelooft kan juist een van de bewakers hier last mee krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had nog een vraagje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gruwelijke gruwelijke serie verder!!!Ik wil een plaatje posten!
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:04 schreef RandomReader het volgende:
Ben ik de enige die het doorheeft?Dat zou ook nog kunnen. Die ouwe lui lijken wel een beetje op elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gruwelijke gruwelijke serie verder!!!Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:04 schreef RandomReader het volgende:
Ben ik de enige die het doorheeft?Ik dacht dat dat die vader was..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
En dan zeker weer gezeik krijgen dat ik niet alles zomaar mag spoilen... Wat is het nou voor moeite om ff te selecteren? Graftakquote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:34 schreef telamomtepoepn het volgende:
hou eens op met die kutspoilers
Niet, maar blijkbaar issie niet in staat zichzelf te beheersen en dus de spoilers niet te lezen. Gewoon in spoilers posten, want ja, anders ga ik zeikenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:44 schreef RandomReader het volgende:
[..]
En dan zeker weer gezeik krijgen dat ik niet alles zomaar mag spoilen... Wat is het nou voor moeite om ff te selecteren? Graftak
Kan men er dan tenminste boven zetten dat het speculatie is? Ik probeer namelijk zoveel mogelijk uit de buurt te blijven van echte spoilers over dingen die nog komen gaan, maar speculaties en eigen theorieën wil ik wél graag lezen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:10 schreef truStie het volgende:
[..]
Niet, maar blijkbaar issie niet in staat zichzelf te beheersen en dus de spoilers niet te lezen. Gewoon in spoilers posten, want ja, anders ga ik zeiken
Klopt, maar vaak komen die speculaties ook daadwerlijke uit, en dan is voor mij het verassingseffect eraf. Vandaarquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
Waarom zouden speculaties tussen spoilers moeten? Je verklapt toch niets omdat je het zelf nieteens weet. Je geeft alleen een idee.
Anders gaat truStie zeikenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
Waarom zouden speculaties tussen spoilers moeten? Je verklapt toch niets omdat je het zelf nieteens weet. Je geeft alleen een idee.
Okay daar zit wat inquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:50 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nee, maar kansloos; gequote spoilers, opgevolgd door commentaar in spoilertags....![]()
Het heet toch niet voor niks Prison Break (USA)...
Waarom dan alles spoileren, topic is er om over de eps te praten lijkt me...
Zie het US 24 topic, waar ze wel doorhebben hoe het werkt...![]()
Benieuwd wat die pa er mee te maken heeft; en verrassender dat Brinker hem ook blijkt te kennen....
En natuurlijk of Sara Michael gaat verlinken, aangezien ze weet dat er een stuk Guards Uniform in hem vastgesmolten zat![]()
Zoals matthijst al zei deze topic gaat over de USA versie dus daar zijn ze al bij episode 16quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:50 schreef BrainOverfloW het volgende:
Zou je dat even tussen spoilertags willen zetten. Denk niet dat iedereen dat hier wil lezen.
Dat stuk stond hij toen bij die douches na te tekenen, van zijn rug, dus waarschijnlijk is dat nog wel ergens.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:43 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ja, OK, maar dat was de alternatieve route al voordat hij verbrand was, toch?
Benieuwd of die freaky gast die tattoo nog kan natekenen![]()
Wanneer wordtie in Amerika uitgezonden, E16 danquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:39 schreef Geqxon het volgende:
Ep 16 is een brakke DVD-SCR. Gooi alles van ep 16 maar even in spoilers, wel zo aardig voor onze amerikaanse forumbezoekers / mensen die de goede versie binnen willen halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |