Dus? Er zijn mensen die liever een fatsoenlijke versie, zonder teksten in beeld kijken.quote:Op maandag 3 april 2006 13:00 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Nee, maar het is te dowloaden. Dus?
Veel plezier.quote:Op maandag 3 april 2006 13:03 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dus? Er zijn mensen die liever een fatsoenlijke versie, zonder teksten in beeld kijken.
Lijkt me niet teveel gevraagd om dan gewoon, tot de uitzending op tv is geweest, shit te spoileren....
Maar ja, als dat te lastig is, veel succes![]()
Biffpaard, wat een stab in the back.quote:Op maandag 3 april 2006 12:53 schreef NiNi het volgende:
[..]
Nou dikke, er is inderdaad wel iets voor te zeggen om te spoilertaggen bij nog niet vertoonde ep's. Zijn gewoon veel mensen die er op wachten ivm goede kwaliteit...
Niet iedereen is zo verslaafd als jij!![]()
Okay mettheist.quote:Op maandag 3 april 2006 12:57 schreef matthijst het volgende:
[..]
Uhm, dat zou toch een hint moeten zijn dat het geen tv-rip is![]()
Schijnt die daggle moeilijk te begrijpen te vinden ofzo.
Moet te doen zijn! Haywire sprak al over een labyrinth... Hij wou weten waar het naar toe leidde... Kortom, het zit in z'n kop... Nu moet Michael het nog op papier of op een andere manier terug zien te krijgen, anders komt ie natuurlijk noooooit naar buitenquote:Op maandag 3 april 2006 11:57 schreef avotar het volgende:
[..]
maar ook al heeft haywire ze nagetekend, is het dan zo nagetekend dat er dat 3d effect op zit dat die lijnen weer terugkomen.
Klopt, toen kwam iedereen in opstandquote:Op maandag 3 april 2006 13:52 schreef NiNi het volgende:
Waren ep 6 & 7 de riot? Damn dat was spannend! Ik zat van zenuwen op en neer te hoppen op mn bed, vooral bij de scenes bij de dokter.
Ep 17:quote:Op maandag 3 april 2006 14:09 schreef mic_forever het volgende:
Leuke aflevering 16
ben benieuwd of 17 weer flashback is..of dat t weer doorgaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Abruzzi
hi
quote:Op maandag 3 april 2006 15:26 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Weet iemand al iets meer over Abruzzi?
Abruzzi is vet indeed! Wat ik overigens niet begrijp is dat T-bag ongestraft Abruzzi's strot door kon snijden! Daar moet toch een x-aantal dagen in de SHU tegenover staan?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Abruzzi![]()
Niet als ze dat niet weten natuurlijk..quote:Op maandag 3 april 2006 15:39 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Abruzzi is vet indeed! Wat ik overigens niet begrijp is dat T-bag ongestraft Abruzzi's strot door kon snijden! Daar moet toch een x-aantal dagen in de SHU tegenover staan?!
Inderdaad, maar Daggla en martinlutherking denken het beter te wetenquote:Op maandag 3 april 2006 13:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Praten over dingen die nog moeten worden uitgezonden doe je tussen spoilertags.
Lijkt me toch niet zo'n complexe regel/afspraak.
Zal wel aan mij liggen.
Ergens in de dinsdagnacht (je hebt daar namelijk 3 tijdzones)quote:Op maandag 3 april 2006 17:08 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wanneer is 8:00PM Nederlandse tijd?
ACH EN WEE IK WAS EEN DAG TE VROEGquote:Op maandag 3 april 2006 17:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad, maar Daggla en martinlutherking denken het beter te weten. Hoe triest, het is gewoon een algemeen geldende afspraak in TV dat alles wat nog niet is uitgezonden in spoilertags geplaatst wordt. Als je je daar niet aan kan houden moet je lekker optyfen uit de topics hier
.
In principe wordt de tijd aangeven doormiddel van twee cijfers, bv. 7/8c. Dit betekent dan dat de uitzending plaatsvindt om 7 uur 's avonds (New York time) en 8 uur 's avonds voor de Central tijdzone. Tijdsverschil tussen NL en NY is 6 uur (vroeger dus).quote:Op maandag 3 april 2006 17:08 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wanneer is 8:00PM Nederlandse tijd?
Moet dat niet andersom zijn? Dus 8/7c (8 uur in New York is 7 uur in Central).quote:Op maandag 3 april 2006 17:28 schreef Miguel het volgende:
[..]
In principe wordt de tijd aangeven doormiddel van twee cijfers, bv. 7/8c.
Sinds zaterdag wordt er gevraagd om spoilertags, het wordt ook nog eens apart aan jou gevraagd en vervolgens ga je eigenwijs in dit topic reageren. Doe niet zo achterlijk zeg.quote:Op maandag 3 april 2006 17:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
ACH EN WEE IK WAS EEN DAG TE VROEG
Heb je al inkopen gedaan voor de apocalyps?.
Maar de zomertijd gaat in de USA toch 2 weken later in? Dus dan is het nu 5 uur verschil tochquote:Op maandag 3 april 2006 17:28 schreef Miguel het volgende:
[..]
In principe wordt de tijd aangeven doormiddel van twee cijfers, bv. 7/8c. Dit betekent dan dat de uitzending plaatsvindt om 7 uur 's avonds (New York time) en 8 uur 's avonds voor de Central tijdzone. Tijdsverschil tussen NL en NY is 6 uur (vroeger dus).
Een ep die om 7/8c wordt uitgezonden, wordt dus ge-aired van 1 tot 2 uur 's nachts NL tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |