SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga het denk ik inhalen via het internetquote:Op zondag 2 april 2006 14:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Verkeerde topic, ik zou naar Prison Break NL gaan
Hier worden nogal wat dingetjes van nieuwere episodes verklapt
Ik ben ook serieus verslaafd.quote:Op zondag 2 april 2006 20:58 schreef Lief-visje het volgende:
Het word alleen maar spannender ik heb net voor de 3 de keer aflevering 15 gezien en iedere keer gaan me weer dingen opvallen.
En ja ik geef het toe ik ben verlaafd aan prison break
Misschien denkt ze juist wel dat een guard hem verbrand heeft..quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:50 schreef matthijst het volgende:
En natuurlijk of Sara Michael gaat verlinken, aangezien ze weet dat er een stuk Guards Uniform in hem vastgesmolten zat![]()
Jup, 4 maanden gewacht.quote:Op zondag 2 april 2006 22:49 schreef NiNi het volgende:
Ja, waar is die foto gebleven van LJ!
En hebben in de US vier maanden moeten op ep14? Damn.![]()
Er is toch niks mis mee dat ik een link leg van een nieuwe episode naar een wat oudere episode?quote:Op zondag 2 april 2006 22:26 schreef truStie het volgende:
Mensen is dit nou het NL topic of het USA topic.. volgens de titel USA.. dus move dat NL gepraat naar het NL topic ofzo
T bag is trouwens in de laatste episode weer echt creepy, vooral in dat huis bij die familie brrrr...quote:Op maandag 3 april 2006 00:32 schreef caradoc het volgende:
Een vriend van me kijkt de serie ook, van 1 t/m 16 nu. In de aflevering waar T-Bag de wacht is en de bewaker hem een vraag vroeg over honkbal, antwoorde hij niet. Pas toen de bewaker naar binnen wou om het aan de andere te vragen gaf hij het antwoord. Ik dacht dat hij goed gegokt had, maar toen ik een eerdere afleveirng keek met die vriend zag ik dat T-Bag zei dat hij veel van honkbal af wist. Was wel grappig toen ik dat zag.
Gebruik spoilertags graag, de officiele versie is nog niet uitquote:Op maandag 3 april 2006 03:45 schreef Conk het volgende:
Nog even een aanvulling wat betreft ep 16 welke ik nog niet gelezen had hier. Desondanks is het denk ik één van de belangrijkste aanwijzingen die gegeven wordt gedurende de aflevering. Sucre is onbewust kroongetuige in de zaak Lincoln. Lincoln rent namelijk tegen Sucre aan tijdens zijn vlucht uit de garage, Sucre zag Lincoln duidelijk aankomen rennen. Dus hebben Sucre en zijn vrienden (Hector, Sucre z'n vrienden en die dikke uit ep15) kunnen zien dat Lincon totaal geen bloed op zijn kleren had (de bebloedde broek is een belangrijk punt waarop Lincoln veroordeeld was). Bovendien had Sucre zelf ook bloed op zich moeten hebben door de botsing met Lincoln. Ben benieuwt of dit in toekomstige afleveringen nog aan bod gaat komen.
Ik vraag me trouwens af wat Bellick te zoeken had op die rehab meeting waar hij Sarah probeert uit te vragen (en haar natuurlijk op de facature wijst voor Fox River), hij zal daar niet zonder reden geweest zijn neem ik aan![]()
Ook nog een correctie voor de mensen die hier spreken over een half miljard wat DD Cooper (oftewel Westmoreland) volgens hun buit gemaakt zou hebben. Het gaat hier 'slechts' om 1,5 miljoen dollar, kijk de afleveringen er maar op na.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door matthijst op 03-04-2006 12:14:54 ]Haters everywhere but I don't really care.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:04 schreef RandomReader het volgende:
Ik had nog een vraagje:Het punt daarin zat het hem vooral dat ze Pope konden chanteren vanuit the secret service. Zijn vrouw wist dan weliswaar dat hij vreemd was gegaan, maar niet dat ie daarbij ook nog een kleine had geproduceerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gruwelijke gruwelijke serie verder!!!
Dat het kind dood was en drugsverslaafd is alleen maar de moralistische amerikaanse visie van gij zult niet vreemd gaan en boeit dus ook verder niet."Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
Zoiezo als er iemand opbotst tegen jou en je zag het niet aankomen dan ben je het ook na een week vergeten hoe zo'n kerel eruit zagquote:Op maandag 3 april 2006 08:27 schreef matthijst het volgende:
Yep, 1.5 miljoen. Knappe jongen die met 1.5 miljard in cash uit een vliegtuig springt.
Over Sucre als getuige: neem aan dat hij Lincoln al weleens gezien heeft, dus als hij zich dat incident zou herinneren had hij het al wel gezegd?
Plus: niet echt geloofwaardig als de celmate van z'n broer opeens gaat verklaren dat hij onschuldig is omdat hij zich herinnert dat hij er tegenop gebotst was.
Lijkt me meer zo'n Lost-style flashback....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |