De ps2 pads vind ik zeker nog gaan. Maar het gaat om het idee.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:09 schreef HeatWave het volgende:
Tja, dan moet je gaan console gamen vrees ik.. niet dat ik dat kan hoor, ben erg slecht met die pads..
Als je iets doet moet je het goed doen.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:10 schreef woutabest het volgende:
hoe durven ze, je meteen een hele nieuwe pc te laten kopen, en je niet te vertellen dat je enkel maar een nieuwe vidkaart en ram nodig hebt.
de schoften
De ps2 is anders al wel een tijdje uit nu hoor.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:10 schreef Wriker het volgende:
Met consoles is het precies hetzelfde. Koop je net een PlayStation 2, komt de PlayStation 3 uit. Je blijft altijd achter de feiten aan lopen.
Surequote:
doe het dan ook goed.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:10 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Als je iets doet moet je het goed doen.
Welnee. De PS2 kwam in 2000 uit, de PS3 in 2007 in Nederland (waarschijnlijk). Als je nu een PS2 koopt koop je gewoon een verouderde console. Eigen schuld.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:10 schreef Wriker het volgende:
Met consoles is het precies hetzelfde. Koop je net een PlayStation 2, komt de PlayStation 3 uit. Je blijft altijd achter de feiten aan lopen.
Nee liever niet. Ik heb een psx gehad, een ps2 en een xbox en ik kon de feel niet echt krijgen.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
Of je koopt een X-Box(360), PlayStation 2/3, Nintendo Gamecube/Revolution, en je bent er zeker van dat je de komende paar jaar vooruit kan qua games.
Of z'n computer is dan zo zwaar verneukt, dat ie FOK! er niet meer mee op kan.quote:
Nou, ik ken mensen die hebben een iMac g3 en daar kun je nog fatsoenlijk op computeren, ik heb een iMac g5 dusss. Ik heb er nu 1gb inzitten en misschien stop ik er nog eens 2gb in, spelletjes doe ik niet.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sure.
Al heb je er 2 quad-SLI kaarten inhangen is hij over 5 jaar nog net genoeg om als webservertje te fungeren.
wellicht is Fok! dan wel gestopt alquote:Op maandag 27 maart 2006 14:12 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Of z'n computer is dan zo zwaar verneukt, dat ie FOK! er niet meer mee op kan.
Nou hier dus niet. Ik merk gewoon met de nieuwste games nu al dat het soms echt niet lekker loopt.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:12 schreef jogy het volgende:
Wat een onzin. Heb ik 2001 mijn pc gekocht en 3 jaar later heb ik er wat werkgeheugen bij gegooid en een jaar geleden een nieuwe kaart en hij doet het nu nog redelijk. Ben nu wel van plan om een nieuwe aan te schaffen maar mijn vorige heeft de XboX overleeft in ieder geval.
Dat kan hoor, ik heb ook nog wel een oude bakkie staat om op te internetten soms. Maar dan is het natuurlijk nog STEEDS een ouwe bakquote:Op maandag 27 maart 2006 14:12 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou, ik ken mensen die hebben een iMac g3 en daar kun je nog fatsoenlijk op computeren, ik heb een iMac g5 dusss. Ik heb er nu 1gb inzitten en misschien stop ik er nog eens 2gb in, spelletjes doe ik niet.
ik begin er steeds handiger mee te worden... ik ben toch wel blij dat we een PS2 hebben aangeschaft. Blijven de kids tenminste van mijn PC af..quote:Op maandag 27 maart 2006 14:09 schreef HeatWave het volgende:
Tja, dan moet je gaan console gamen vrees ik.. niet dat ik dat kan hoor, ben erg slecht met die pads..
Voor internet is niet eens zo heel veel nodig. Maar ik heb het ook echt over games. Of zou het een doelbewuste keuze zijn om iedereen aan de console te krijgen zodat ze daar nog dikker aan gaan verdienenquote:Op maandag 27 maart 2006 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan hoor, ik heb ook nog wel een oude bakkie staat om op te internetten soms. Maar dan is het natuurlijk nog STEEDS een ouwe bak.
Oh, ik nu ook hoor, ik kan bijvoorbeeld F.E.A.R. niet goed spelen op mijn pc. Maar voor de rest heeft ie het goed vol gehouden in de tussentijd.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:13 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nou hier dus niet. Ik merk gewoon met de nieuwste games nu al dat het soms echt niet lekker loopt.![]()
Dat bedoelde ik dus te zeggen, zo kan je wel zeggen dat je PC over 5 jaar niet verouderd is, maar das natuurlijk BSquote:Op maandag 27 maart 2006 14:14 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Voor internet is niet eens zo heel veel nodig. Maar ik heb het ook echt over games. Of zou het een doelbewuste keuze zijn om iedereen aan de console te krijgen zodat ze daar nog dikker aan gaan verdienen![]()
Mja, maar het oog wil ook wat. En al die games heb ik allemaal al gespeeldquote:Op maandag 27 maart 2006 14:14 schreef Doderok het volgende:
Terwijl er duizenden games zijn die perfect draaien op een pentium 75![]()
Ik had 2 jaar geleden een game pc. Maar ik moet dus nu weer 1000+ gaan lappen als ik weer een dikke machine wil.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:15 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
koop dan volgende keer gelijk een game pc.
tip:
'ultieme gamemachine'
KLB > 40+quote:Op maandag 27 maart 2006 14:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik begin er steeds handiger mee te worden... ik ben toch wel blij dat we een PS2 hebben aangeschaft. Blijven de kids tenminste van mijn PC af..
quote:
waarom? heb er niet zo heel veel verstand van hoorquote:Op maandag 27 maart 2006 14:19 schreef Steve-O het volgende:
Tis klote ja heb 500 GB aan Ata schijven in mijn huidige pc hangen een socket A en een AGP videokaart en wat DDR geheugen .
Deze hardware word allemaal nutteloos als ik een andere pc koop
Ja maar, nu bevestig je toch juist het probleem? Als je nu een PlayStation wil kopen heb je alleen de PS2, terwijl je beter kan wachten op de PS3 maar dat duurt nog ruim een jaar. Je zit dus hoe dan ook met een soortgelijk probleem.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Welnee. De PS2 kwam in 2000 uit, de PS3 in 2007 in Nederland (waarschijnlijk). Als je nu een PS2 koopt koop je gewoon een verouderde console. Eigen schuld.
Al die aansluitingen en processor sockets zijn verandertquote:Op maandag 27 maart 2006 14:21 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
waarom? heb er niet zo heel veel verstand van hoor
Als je een nieuwe PC koopt wil je je processor houden, begrijp ik?quote:Op maandag 27 maart 2006 14:25 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Al die aansluitingen en processor sockets zijn verandert
Nee andersomquote:Op maandag 27 maart 2006 14:28 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als je een nieuwe PC koopt wil je je processor houden, begrijp ik?.
quote:Op maandag 27 maart 2006 14:25 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Al die aansluitingen en processor sockets zijn verandert
http://tweakers.netquote:Op maandag 27 maart 2006 14:28 schreef Astrix het volgende:
Dit heb ik,
MS Windows XP SP2.
AMD Athlon XP 2200+
512 MB RAM.
NVIDIA GeForce 3 TI 200.
Maar als ik nu een nieuwe wil kopen die voorlopig weer meekan wat moet ik dan hebben?
Idd, die kutpads...quote:Op maandag 27 maart 2006 14:09 schreef HeatWave het volgende:
Okee, daar heb ik wat aan.quote:
Ja en? Dat kan toch?quote:Op maandag 27 maart 2006 14:34 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
weet je wat je op je console aan moet kunnen sluiten?
een toetsenbord en muis
Begin nu eerst een met voldoende ram er in te zetten, ik had in mijn 1400 Athlon al anderhalve gig zitten.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:28 schreef Astrix het volgende:
Dit heb ik,
MS Windows XP SP2.
AMD Athlon XP 2200+
512 MB RAM.
NVIDIA GeForce 3 TI 200.
Maar als ik nu een nieuwe wil kopen die voorlopig weer meekan wat moet ik dan hebben?
quote:Op maandag 27 maart 2006 14:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Het verouderen van PC's is gods straf voor gamerts.
Afgezien van sommige games doet ie het nog best en ik vraag me af of upgraden dan wel slim is.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Begin nu eerst een met voldoende ram er in te zetten, ik had in mijn 1400 Athlon al anderhalve gig zitten.
Waarom moet je alijd de nieuwste games hebben dan?quote:Op maandag 27 maart 2006 14:08 schreef S1nn3rz het volgende:
Neen, omdat de technologie van games dusdanig snel vooruit gaat ben je bijna verplicht minimaal 1 maal per een update aan je computer uit te voeren.
Waarom rijden sommigen elke 3 jaar in een nieuwe auto, of gaan 2 keer per jaar op vakantie.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:49 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Waarom moet je alijd de nieuwste games hebben dan?
Verwend nest
quote:Op maandag 27 maart 2006 14:29 schreef Tijn het volgende:
Ik heb er juist helemaal geen last meer van. Vijftien jaar geleden moest je echt elke 2 a 3 jaar iets nieuws kopen, anders kon je je tekstverwerker niet eens meer upgraden, maar tegenwoordig is een computer die ouder dan 5 jaar is nog steeds prima bruikbaar met de modernste software. Behalve games dan, maar goed, ik speel liever een potje Risk
Koop dan gewoon in 1 keer een goeie.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:08 schreef S1nn3rz het volgende:
ik koop gemiddeld om de 2 jaar een nieuwe pc. En niet omdat ik dat zo leuk vind.
Neen, omdat de technologie van games dusdanig snel vooruit gaat ben je bijna verplicht minimaal 1 maal per een update aan je computer uit te voeren.
Er kan dus rustig worden gezegd dat computerfabrikanten bestaande technologieën voor ons achter te houden om er een slaatje uit te slaan
![]()
Jeetje man, daar kan je nog prima games op spelen. Prik er 512mb geheugen bij en zet er een snellere videokaart in (nieuwe ATI of geforce kaart) en je kan er prima mee vooruit.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:28 schreef Astrix het volgende:
Dit heb ik,
MS Windows XP SP2.
AMD Athlon XP 2200+
512 MB RAM.
NVIDIA GeForce 3 TI 200.
Duh daar ga je echt geen fatsoenlijke game meer mee draaien op beetje fatsoenlijke resolutie.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Jeetje man, daar kan je nog prima games op spelen. Prik er 512mb geheugen bij en zet er een snellere videokaart in (nieuwe ATI of geforce kaart) en je kan er prima mee vooruit.
Mijn setup:
Windows XP SP2
AMD Athlon 2000+
1024GB geheugen.
ATI Radeon 9700 Pro 128MB
120GB Pata harddisk.
euh, alles draait prima op 1280x1024 met alle details op high.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Duh daar ga je echt geen fatsoenlijke game meer mee draaien op beetje fatsoenlijke resolutie.![]()
Snel moederbord, snel geheugen en snelle harde schijven wil ook nogal helpen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:23 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
euh, alles draait prima op 1280x1024 met alle details op high.
Je moet natuurlijk wel windows een beetje africhten en je bios goed instellen
Dat lukt vast nog met wet oudere games maar met de shit die ze tegenwoordig uitbrengen ga je met je systeempje gewoon op 800-600 en alles op medium.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:23 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
euh, alles draait prima op 1280x1024 met alle details op high.
Je moet natuurlijk wel windows een beetje africhten en je bios goed instellen
quote:Op maandag 27 maart 2006 14:08 schreef S1nn3rz het volgende:
ik koop gemiddeld om de 2 jaar een nieuwe pc. En niet omdat ik dat zo leuk vind.
Er kan dus rustig worden gezegd dat computerfabrikanten bestaande technologieën voor ons achter te houden om er een slaatje uit te slaan
![]()
Zolang GTA san andreas het maar doetquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat lukt vast nog met wet oudere games maar met de shit die ze tegenwoordig uitbrengen ga je met je systeempje gewoon op 800-600 en alles op medium.
dat heb ik dus nuquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:31 schreef BertV het volgende:
Ik heb zelf een socket A 3200+ met AGP...
volgooien met geheugen, Geforce 6600GT erin, en 't ding kan weer ff mee.
Ik weet niet hoe het staat met de software kant van jouw pc. (drivers, update, windows)quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:56 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
dat heb ik dus nu
en de nieuwste games draaien echt niet lekker hoor
ik had een clean isntall met de nieuwste drivers. en games als fear e.d. draaien echt niet lekker op een hele hoge reolutie e.d.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:58 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het staat met de software kant van jouw pc. (drivers, update, windows)
De snelste PC is te vertragen met spyware en een rot besturingssysteem.
Ik ben tevreden met 1024x768 met voorzichtig wat AAquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:00 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik had een clean isntall met de nieuwste drivers. en games als fear e.d. draaien echt niet lekker op een hele hoge reolutie e.d.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |