quote:The Porsche 910 designation is interesting because it is out of sequence with the other racing cars of the period, fit between the 906 and 907. The original 910 was a Bergspyder - a hill climb car - that was a revision of the 906 and the model designation probably came from the Olion-Villars car chassis #906-010. The cars were highly successful on the European hillclimb circuit in 1966. From 1967 through 1969 the 25 Hours of Le Mans was host to a series of 910s with 6 cylinder 2.0 liter 901 engines and 8 cylinder 2.5 liter engines.
The cars were lighter than the 906 by over 140 pounds with dry weights of 1200 lbs. The body shape was tested in the wind tunnel.
l72-12 The car had a removeable roof panel and front hinged doors unlike the the gullwing doors on the 906.
Vriendin van me reed gisteren ook al met de kap naar beneden rond (ook mx-5)quote:Op maandag 27 maart 2006 13:15 schreef Paladijn het volgende:
Encollega met een MX-5 heeft zijn hardtop er al af, ik moet nog wachten tot Juli
juist niet als het aan mij ligtquote:
iets met 911 iig, verschillende opties tot nu toe gevondenquote:Op maandag 27 maart 2006 13:20 schreef PeuRac het volgende:
Als de volgende van de 911 wordt, kan het een verdomd lange OP worden
Maar wat moet het dan worden TF??
Mijn collega rijdt dus al zonder rond, die kwam het net even trots melden wetende dat ik nog ff moet wachtenquote:Op maandag 27 maart 2006 13:18 schreef PeuRac het volgende:
Vriendin van me reed gisteren ook al met de kap naar beneden rond (ook mx-5)hoezo moet jij tot juli wachten trouwens?
oh je hebt een nieuwe besteld? Die vriendin van me heeft em al een jaartje en 2e hands gekocht. Maar is een hoop fun zo'n autoquote:Op maandag 27 maart 2006 13:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mijn collega rijdt dus al zonder rond, die kwam het net even trots melden wetende dat ik nog ff moet wachten
En de reden is vrij simpel: ik moest zonodig een te alternatief model bestellen, hij wordt in April gemaakt + transporttijd etc. komt dat neer op +- begin Juli te leveren. De 1.8 touring die hij heeft en 1.8/2.0 executives zijn al gewoon beschikbaar in Nederland.
Idd, weg met die veredelde kever.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:24 schreef ThaFreak het volgende:
iets met 911 iig, verschillende opties tot nu toe gevonden![]()
Daar weet ik wel wat opquote:
Wat is er mis met Porsche?quote:
Uitermate verkrachtend voor het nut van zo'n fun-auto, maar het wordt mijn nieuwe leasebak.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:37 schreef PeuRac het volgende:
oh je hebt een nieuwe besteld? Die vriendin van me heeft em al een jaartje en 2e hands gekocht. Maar is een hoop fun zo'n autohaar vriend en ik nemen de auto ook wel eens mee
![]()
Veredelde kever!quote:Op maandag 27 maart 2006 13:44 schreef Fugie het volgende:
elke keer als je porsche zegt of een plaatje van een porsche toont moet paladijn zeggen dat het een veredelde kever is, denk een soort tik
Haai van de codeine werkt nog wel een beetje ...quote:
Die waarde daling van je Rover heeft niet zoveel te maken met je KM's hoorquote:Op maandag 27 maart 2006 13:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Uitermate verkrachtend voor het nut van zo'n fun-auto, maar het wordt mijn nieuwe leasebak.
Mijn Rover dondert omlaag in waarde omdat ik zoveel kilometers op jaarbasis maak voor mijn werk. Gezien ik al een tijdje zat te kijken naar een tweede fun-auto voor in de weekenden (MG-F/MX-5, oud type) en mijn optie op een leasebak heb ik die twee maar gecombineerd. En bij beide opties heb ik onbeperkt tanken in Nederland, dus 't wordt druk in de weekenden
Alleen dat wachten met mooi weer...
Ik dacht er meer aan om bijv met een grote moker op je voet te slaan, dan voel je de pijn in de mond niet zo erg meerquote:Op maandag 27 maart 2006 13:57 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Haai van de codeine werkt nog wel een beetje ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |