Voor de juiste prijs ben ik je man. Ben tenslotte thuis in de inbraakbeveiligingquote:Op maandag 27 maart 2006 12:56 schreef Meki het volgende:
verhaal
zonder succesquote:Op maandag 27 maart 2006 12:58 schreef SiemeN het volgende:
Wacht, dat had je al gedaan.
DNB wel. Goud.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:58 schreef Pony-Lover het volgende:
banken hebben tegenwoordig niet echt veel geld meer in de kluis liggen dus verzin maar vast even een ander doel.
oow - ben je ook goed in mensen gijzelen ?quote:Op maandag 27 maart 2006 12:57 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Voor de juiste prijs ben ik je man. Ben tenslotte thuis in de inbraakbeveiliging
Codename: RalbaL
Slim. Misschien zitten ze net te lunchen als je komt, sta je dan met je theepottengezicht.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:58 schreef Intxaurraga het volgende:
Als ik je ga assisteren moeten we de buit nog delen ook.
Het is trouwens wel raadzaam om tijdens kantooruren even te bellen of je gelegen komt.
Hi-La-Rischquote:Op maandag 27 maart 2006 12:58 schreef Flyingdutchman het volgende:
Postbank beroven......dude....je gaat dus het postkantoor beroven![]()
Nog even goed nadenken zou ik zeggen
ik weet waar het ligtquote:
Gewoon je rekeningnummer opgeven en eisen dat ze geld overmakenquote:Op maandag 27 maart 2006 12:58 schreef Pony-Lover het volgende:
banken hebben tegenwoordig niet echt veel geld meer in de kluis liggen dus verzin maar vast even een ander doel.
Is goed.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:00 schreef Meki het volgende:
[..]
ik weet waar het ligt
binnenkort hoor je wel op het nieuws![]()
je moet iets doen in je levenquote:Op maandag 27 maart 2006 12:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Eindelijk dan. Je genetische drang om misdaden te begaan openbaart zich. Het heeft even geduurd, maar uiteindelijk kun je het niet onderdrukken.
Was je al geweest zeker?quote:Op maandag 27 maart 2006 12:56 schreef Meki het volgende:
Ik wil graag Postbank beroven want die haat ik. ABN die bespaar ik
dat is wel een ideequote:Op maandag 27 maart 2006 12:58 schreef Intxaurraga het volgende:
Als ik je ga assisteren moeten we de buit nog delen ook.
Het is trouwens wel raadzaam om tijdens kantooruren even te bellen of je gelegen komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |