Jahquote:Op maandag 27 maart 2006 23:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je had dr echte moeder moeten wezen![]()

quote:Op maandag 27 maart 2006 23:58 schreef clauwheee het volgende:
Tong toen ik vanavond van het sporten kwam en langs een cafetaria fietste moest ik aan je denken![]()

quote:Op maandag 27 maart 2006 23:58 schreef clauwheee het volgende:
Tong toen ik vanavond van het sporten kwam en langs een cafetaria fietste moest ik aan je denken![]()

Ja.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:58 schreef Noca het volgende:
Ben van plan wat kookcursussen te volgen..ben ik nu homo?

Jaaaaaaa Hools de Leeuwquote:Op maandag 27 maart 2006 23:59 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben trouwens voor een meet bij een uitzending van Paul de Leeuw![]()

Potverdoriequote:Op maandag 27 maart 2006 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja.
Ik kook al jaren zonder cursus. Cursussen zijn inderdaad voor mietjes.
Je ware aard komt er toch nu uit.![]()

Haha, dat kon ik natuurlijk niet maken vandaag, net na al die calorieverbrandingenquote:Op maandag 27 maart 2006 23:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je had af moeten stappen, uitgebreid dineren en dan een recensie moeten schrijven van al die lekkerheden achter de raampjes

Ik vond je dat Carpenterslied best goed zingen, hoor.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:00 schreef Bjoro het volgende:
zag mijn jasje een keer of 3 heeeeeeel sneeeeeeeel voorbij schieten

quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:00 schreef tong80 het volgende:
Precies ik heb geen cursus gevolgd om het opwarm knopje van de magnetron te bedienen. De andere knopjers op dat apparaat zijn voor mietjes.

Heb je het opgenomen. Dan wordt het de tweede Hoolersvideo die een rondje gaat maken.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:00 schreef Bjoro het volgende:
zag mijn jasje een keer of 3 heeeeeeel sneeeeeeeel voorbij schieten

Je gaat toch niet teveel afvallen en te strak worden, Clauw?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:01 schreef clauwheee het volgende:
Haha, dat kon ik natuurlijk niet maken vandaag, net na al die calorieverbrandingen

Nee hoor, wees gerust! Ik doe het meer voor m'n conditiequote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Je gaat toch niet teveel afvallen en te strak worden, Clauw?
Ik wil op de komende meeting nog wel een beetje vlees hebben om in te knijpen.![]()

ergens in december al besteld via vara.nl of mooiweerdeleeuw.nl geloof ik !quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:03 schreef Noca het volgende:
Hey Bjoor, waar geef je je eigenlijk op voor een uitzending van Paultje?

Ah ok, dank. Zal er eens even gaan kijken morgen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ergens in december al besteld via vara.nl of mooiweerdeleeuw.nl geloof ik !
overigens maar 7,50 euro dacht ik !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |