quote:Op maandag 27 maart 2006 12:32 schreef Kleintje het volgende:
[afbeelding]
Dit is hem.
Lease-auto voor als ik zo de buitendienst in ga.
Geen nieuwe lease, eerst de opleiding goed volgen en afsluiten, daarna mag ik zelf een auto uitzoeken.
Maar goed, ben hier almee.
Ik ga eens eten en dan een uurtje leren!
Nope, ben niet voor de Opel gegaan.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:30 schreef Mauro het volgende:
Kleintje, heb je hem gekocht, die Opel?
Kewl!
Vette scheurbakquote:Op maandag 27 maart 2006 12:32 schreef Kleintje het volgende:
[afbeelding]
Dit is hem.
Geen nieuwe lease, eerst de opleiding goed volgen en afsluiten, daarna mag ik zelf een auto uitzoeken.
Lease is altijd beter dan koop.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:33 schreef Kleintje het volgende:
Nope, ben niet voor de Opel gegaan.
Er werd me een voorstel gedaan voor de leasebak die ze nog voor de deur hadden staan.
En dat is altijd beter.
Overigens, begrafenis van Jochems oma zaterdag was erg mooi.
Mooiquote:Op maandag 27 maart 2006 12:32 schreef Kleintje het volgende:
[afbeelding]
Dit is hem.
Heb vandaag m'n 2e les gehad, en ik vind het helemaal leuk haha. Heb de auto niet af laten slaanquote:Op maandag 27 maart 2006 12:40 schreef Kleintje het volgende:
maar jij bent bezig voor je rijbewijs... dus ooit komt het goed Debsterr.
Ik bof gewoon zoals mijn leven nu even op rolletjes loopt.
Een kruiwagentje is erg makkelijk, maar daarna moet je jezelf wel naar binnen lullen.
*lekker boterham met filet american aan het eten is*
Woeiquote:Op maandag 27 maart 2006 12:32 schreef Kleintje het volgende:
[afbeelding]
Dit is hem.
Ga toch weg man. Ik ben op de weg altijd blij dat, als er een Alfa in de buurt van me komt, deze snel weer uit mijn buurt is. Er is altijd wat met die auto's, altijd... en ga me niet vertellen dat het niet zo is. Het is niet zo vreemd dat je bij heel veel verstandige werkgevers dit soort pauperbakken niet meer mag leasen...quote:Op maandag 27 maart 2006 12:35 schreef Mauro het volgende:
[..]
Lease is altijd beter dan koop.
En om nou in een Alfa te mogen rijden is absoluut geen straf
Let je wel op de tweede versnelling? Die is bij Alfa een beetje gevoelig namelijk.
Anders ga je ff ergens anders lopen zieken.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:50 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Ik ben op de weg altijd blij dat, als er een Alfa in de buurt van me komt, deze snel weer uit mijn buurt is. Er is altijd wat met die auto's, altijd... en ga me niet vertellen dat het niet zo is. Het is niet zo vreemd dat je bij heel veel verstandige werkgevers dit soort pauperbakken niet meer mag leasen...
Echt verstandige werkgevers leggen dat probleem bij de lease maatschappij.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:50 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Ik ben op de weg altijd blij dat, als er een Alfa in de buurt van me komt, deze snel weer uit mijn buurt is. Er is altijd wat met die auto's, altijd... en ga me niet vertellen dat het niet zo is. Het is niet zo vreemd dat je bij heel veel verstandige werkgevers dit soort pauperbakken niet meer mag leasen...
Dat doe je goedquote:Op maandag 27 maart 2006 12:51 schreef ultra_ivo het volgende:
<knip>
maar 2x geprobeerd achterop de camera naar het resultaat te kijken
Nee een Omega is een stuk beter, wat jijquote:Op maandag 27 maart 2006 12:50 schreef AlphaOmega het volgende:
dit soort pauperbakken
Klopt, daar komt de regel ook vandaan... uiteraard... maar het komt op hetzelfde neer...quote:Op maandag 27 maart 2006 12:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Echt verstandige werkgevers leggen dat probleem bij de lease maatschappij.
Nee, ben een Audi rijder... Omega's zijn/waren best mooi, ook veel in gereden, maar toch ook wel veel problemen mee gehad...quote:Op maandag 27 maart 2006 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee een Omega is een stuk beter, wat jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |