quote:Op maandag 27 maart 2006 12:32 schreef Kleintje het volgende:
[afbeelding]
Dit is hem.
Lease-auto voor als ik zo de buitendienst in ga.
Geen nieuwe lease, eerst de opleiding goed volgen en afsluiten, daarna mag ik zelf een auto uitzoeken.
Maar goed, ben hier almee.
Ik ga eens eten en dan een uurtje leren!
Nope, ben niet voor de Opel gegaan.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:30 schreef Mauro het volgende:
Kleintje, heb je hem gekocht, die Opel?
Kewl!
Vette scheurbakquote:Op maandag 27 maart 2006 12:32 schreef Kleintje het volgende:
[afbeelding]
Dit is hem.
Geen nieuwe lease, eerst de opleiding goed volgen en afsluiten, daarna mag ik zelf een auto uitzoeken.
Lease is altijd beter dan koop.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:33 schreef Kleintje het volgende:
Nope, ben niet voor de Opel gegaan.
Er werd me een voorstel gedaan voor de leasebak die ze nog voor de deur hadden staan.
En dat is altijd beter.
Overigens, begrafenis van Jochems oma zaterdag was erg mooi.
Mooiquote:Op maandag 27 maart 2006 12:32 schreef Kleintje het volgende:
[afbeelding]
Dit is hem.
Heb vandaag m'n 2e les gehad, en ik vind het helemaal leuk haha. Heb de auto niet af laten slaanquote:Op maandag 27 maart 2006 12:40 schreef Kleintje het volgende:
maar jij bent bezig voor je rijbewijs... dus ooit komt het goed Debsterr.
Ik bof gewoon zoals mijn leven nu even op rolletjes loopt.
Een kruiwagentje is erg makkelijk, maar daarna moet je jezelf wel naar binnen lullen.
*lekker boterham met filet american aan het eten is*
Woeiquote:Op maandag 27 maart 2006 12:32 schreef Kleintje het volgende:
[afbeelding]
Dit is hem.
Ga toch weg man. Ik ben op de weg altijd blij dat, als er een Alfa in de buurt van me komt, deze snel weer uit mijn buurt is. Er is altijd wat met die auto's, altijd... en ga me niet vertellen dat het niet zo is. Het is niet zo vreemd dat je bij heel veel verstandige werkgevers dit soort pauperbakken niet meer mag leasen...quote:Op maandag 27 maart 2006 12:35 schreef Mauro het volgende:
[..]
Lease is altijd beter dan koop.
En om nou in een Alfa te mogen rijden is absoluut geen straf
Let je wel op de tweede versnelling? Die is bij Alfa een beetje gevoelig namelijk.
Anders ga je ff ergens anders lopen zieken.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:50 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Ik ben op de weg altijd blij dat, als er een Alfa in de buurt van me komt, deze snel weer uit mijn buurt is. Er is altijd wat met die auto's, altijd... en ga me niet vertellen dat het niet zo is. Het is niet zo vreemd dat je bij heel veel verstandige werkgevers dit soort pauperbakken niet meer mag leasen...
Echt verstandige werkgevers leggen dat probleem bij de lease maatschappij.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:50 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Ik ben op de weg altijd blij dat, als er een Alfa in de buurt van me komt, deze snel weer uit mijn buurt is. Er is altijd wat met die auto's, altijd... en ga me niet vertellen dat het niet zo is. Het is niet zo vreemd dat je bij heel veel verstandige werkgevers dit soort pauperbakken niet meer mag leasen...
Dat doe je goedquote:Op maandag 27 maart 2006 12:51 schreef ultra_ivo het volgende:
<knip>
maar 2x geprobeerd achterop de camera naar het resultaat te kijken
Nee een Omega is een stuk beter, wat jijquote:Op maandag 27 maart 2006 12:50 schreef AlphaOmega het volgende:
dit soort pauperbakken
Klopt, daar komt de regel ook vandaan... uiteraard... maar het komt op hetzelfde neer...quote:Op maandag 27 maart 2006 12:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Echt verstandige werkgevers leggen dat probleem bij de lease maatschappij.
Nee, ben een Audi rijder... Omega's zijn/waren best mooi, ook veel in gereden, maar toch ook wel veel problemen mee gehad...quote:Op maandag 27 maart 2006 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee een Omega is een stuk beter, wat jij
Daarom zei ik dus al dat de tweede versnelling van Afla's een beetje gevoelig is.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:59 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Klopt, daar komt de regel ook vandaan... uiteraard... maar het komt op hetzelfde neer...
Mijn hekel aan Alfa's komt uit het feit dat ik eens naast een Alfa stond bij een stoplicht. Blijkbaar vond die lul-de-berijder dat we snel moesten optrekken. Lul-de-berijder had blijkbaar niet door dat ik mijn oma van ver in de 80 bij me had. En lul-de-berijder kon veel denken, maar de auto die ik bij me had, daar had hij toch niet tegen kunnen rijden. Maar goed, lul scheurt weg, om vervolgens zijn volledige versnellingsbak onder de auto weg te knallen. Ik heb met moeite de nodige onderdelen weten te ontwijken, maar andere weggebruikers niet.
En het leuke is, ik heb dat al twee keer zien gebeuren bij Alfa's... en ik heb vele collega's die een Alfa hebben gehad als leasebak.... goede ervaringen, joh, man, ze willen er dolgraag weer een... NOT.
Het ging me ook niet om het feit dat jij hem als leasebak krijgt, het ging erom dat Mauro aangaf dat het geen straf was om er in te rijden. Dat is persoonlijk, en niet mijn mening. En onthoudt zijn opmerking over de versnellingsbak... het is dan wel een leasebak, maar zonder versnellingsbak rijden is een beetje lastig...quote:Op maandag 27 maart 2006 13:04 schreef Kleintje het volgende:Hoi Alpha!
Boeit me geen reet wat jij vindt.
Het is lease, ik ben er blij mee en het is altijd beter dan niets. Want het fordje wat ik van mijn moeder had geleend moet ook eerdaags terug!
Al rij je in een jaguar of rolls...
Er zijn altijd mensen die het beter voor elkaar hebben... maar ik ben er blij mee!
Wat Kleintje niet eert, dat is dan slecht voor haar peerd![]()
Oh niet weer die knolquote:Op maandag 27 maart 2006 13:04 schreef Kleintje het volgende:Hoi Alpha!
Boeit me geen reet wat jij vindt.
Het is lease, ik ben er blij mee en het is altijd beter dan niets. Want het fordje wat ik van mijn moeder had geleend moet ook eerdaags terug!
Al rij je in een jaguar of rolls...
Er zijn altijd mensen die het beter voor elkaar hebben... maar ik ben er blij mee!
Wat Kleintje niet eert, dat is dan slecht voor haar peerd![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 13:03 schreef RonaldV het volgende:
En de rest van het autonieuws kunt U volgen in PTA
je vraagt je toch af waarom ze niet sneller zoiets afhandelen hequote:Op maandag 27 maart 2006 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Whatever, geen tuftufclub hier
Ik heb maar weer even gebeld hoe het staat met de reparatie van mijn mooie en vooral DURE groothoeklens die pas 2½ MAAND weg is![]()
Ze gaan Sigma bellen en in de loop van de middag word ik teruggebeld
Hebben ze die lens niet misschien naar Inca gestuurd?quote:Op maandag 27 maart 2006 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb maar weer even gebeld hoe het staat met de reparatie van mijn mooie en vooral DURE groothoeklens die pas 2½ MAAND weg is![]()
Flink veel Sigma+lens+reparatie+ervaring posten. Dan kom je vanzelf in Google terecht, en dat vinden ze niet leuk daarquote:Op maandag 27 maart 2006 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Hey wijf... kap nâh!quote:Op maandag 27 maart 2006 13:09 schreef Kleintje het volgende:
jemig, 2,5 maand weg... JEMIG.
Nog even... AlphaOmega... je zegt het zelf 'is persoonlijk'
Dus als het jouw mening is, dan hoef je er niet zo op aan te vallen. Is persoonlijk.
Enne, ik ben een wijf, ik kan niet autorijden, dus versnellingsbak is waarschijnlijk zo naar de maan
Kom, even een lange versiequote:Op maandag 27 maart 2006 13:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Flink veel Sigma+lens+reparatie+ervaring posten. Dan kom je vanzelf in Google terecht, en dat vinden ze niet leuk daar
Ik wil dit boek graag hebben:quote:Op maandag 27 maart 2006 12:46 schreef Ynske het volgende:
owjah, deze was t die ik nieuw heb
[afbeelding]
en deze wil ik nog hebben
[afbeelding]
ik meen dat ik die in Beek bij de boekenvoordeel heb zien liggenquote:Op maandag 27 maart 2006 13:45 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik wil dit boek graag hebben:
[afbeelding]
Ik heb het alleen nog niet in een winkel kunnen vinden en bestellen lukt niet want de uitgever heeft het niet meer op voorraad![]()
Er gaan natuurlijk wel een paar dagen overheen voor de zoektermen Sigma+lens+reparatie+ervaring worden opgepikt door Google he?quote:Op maandag 27 maart 2006 13:41 schreef Vliegvrager het volgende:
hmmmzz, op de zoektermen Sigma+lens+reparatie+ervaring sta je nog niet bij de eerste pagina van de zoekresultaten hoor.
Maar best lullig fles.
De Witte Boekenmarkt oid? Hier in het winkelcentrum hadden ze 'm niet. Toch maar eens in de stad kijken dan...quote:Op maandag 27 maart 2006 13:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik meen dat ik die in Beek bij de boekenvoordeel heb zien liggen
Ik weet niet of dat van dezelfde keten is. maar t is iig zo'n boekenwinkel waar ze goedkoop boeken en dvd's verkopen, met rood en wit logoquote:Op maandag 27 maart 2006 13:48 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
De Witte Boekenmarkt oid? Hier in het winkelcentrum hadden ze 'm niet. Toch maar eens in de stad kijken dan...
Dan zal ik de zoektermen Sigma Lens Reparatie en Ervaring ook nog maar eens een keer posten.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Er gaan natuurlijk wel een paar dagen overheen voor de zoektermen Sigma+lens+reparatie+ervaring worden opgepikt door Google he?
ja waar gaan NIET "wel een paar dagen overheen"?quote:Op maandag 27 maart 2006 13:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Er gaan natuurlijk wel een paar dagen overheen voor de zoektermen Sigma+lens+reparatie+ervaring worden opgepikt door Google he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |