Dat wordt dan een "officieuze" dvd want de "officiële" is al opgenomen (in Madrid?) en wordt in het najaar uitgebracht.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:35 schreef 1972 het volgende:
Ook behoorlijk gaaf weergegeven (ik ruik een DVD!!!)
(now playing on MTV: John the Revolator)
huh, loopt mijn mtv achter dan?quote:Op zondag 4 juni 2006 23:39 schreef Tourniquet het volgende:
Personal Jesus en Enjoy The Silence direct achter elkaar, lekker hoor!
\wat een timingquote:Op zondag 4 juni 2006 23:52 schreef mr.marcus het volgende:
haha...
dan krijg ik nu enjoy the silence zeker
quote:Op zondag 4 juni 2006 22:52 schreef Icefire1971 het volgende:
beetje eucalypta, niet? "televisiaaahaaaan"
2300 uur; daarvoor was er een Essentials-docu over DMquote:Op zondag 4 juni 2006 23:57 schreef 1972 het volgende:
kan iemand me vertellen hoe laat ze begonnen waren op mtv?
www.rockpalast.de loopt nogquote:
Ja, de laatste 2 minutenquote:
Jij vindt Foo Fighters beter dan DM? Kssssssst wegwezen uit dit topic dan!!quote:Op maandag 5 juni 2006 00:11 schreef woeeiiii het volgende:
In de Veronica stond MTV Live: Foo Fighters, dus ik voor de tv met recorder, want ik was bij hun concert geweest waar werd opgenomen ervoor, komt Depeche Mode
Foo fighters is wel aardig.... maar mijn streamrecorder (RM-recorder) is er *&^%%^*$ al na een uur en een kwartier mee opgehouden.....quote:Op maandag 5 juni 2006 00:11 schreef woeeiiii het volgende:
In de Veronica stond MTV Live: Foo Fighters, dus ik voor de tv met recorder, want ik was bij hun concert geweest waar werd opgenomen ervoor, komt Depeche Mode
Ik heb zo'n vermoeden dat dit wel gaat opduiken ergens op internetquote:Op maandag 5 juni 2006 00:17 schreef Icefire1971 het volgende:
[..]
Foo fighters is wel aardig.... maar mijn streamrecorder (RM-recorder) is er *&^%%^*$ al na een uur en een kwartier mee opgehouden.....
dat wordt dus downloaden of binnenkort opnemen vanaf de wdr
beetje korter, wel Nothing' s impossible, wel Photographic (twee van mijn favorieten)quote:Op maandag 5 juni 2006 01:20 schreef kamagurka het volgende:
Leuk om te zien, maar het was uiteraard toffer om ze van dichtbij te mogen hebben aanschouwenSetlist en show leek trouwens erg op ahoy..
Ik heb deze herhaling gemist (om op te nemen met de dvd-recorder). Komt er nog een keer een herhaling van? Ik vind de kwaliteit van de rm-stream namelijk te wensen over laten.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:00 schreef ilmonco76 het volgende:
dan heb jij waarschijnlijk een andere wdr.. ik heb het namelijk gewoon gezien en opgenomen
Ja ik heb schotel en heb er wel 7 maar ik vermoedde dat ze allemaal hetzelfde uitzenden...maar blijkbaar heb ik weer de verkeerde naar voren gegooid, damn wat suf zeg!!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:00 schreef ilmonco76 het volgende:
dan heb jij waarschijnlijk een andere wdr.. ik heb het namelijk gewoon gezien en opgenomen
Hm, ik heb het een beetje andersom. Het geluid viel mij (voor een stadion) niet heel erg tegen. Dave moest wel weer behoorlijk opwarmen ('Precious' vond ik ronduit slecht), maar uiteindelijk toch weer een traktatie voor mijn oren...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:35 schreef Exciter101 het volgende:
Ben als echte hardcore DMfan met minstens 15 bezochte concerten over de hele wereld de afgelopen jaren beetje teleurgesteld.![]()
Concert in Bremen gisteravond...... Tja..... Hmmm.... Dave was slecht bij stem (is volgens mij nog steeds wat ziekjes), spaarde vaak z'n stem door niet te zingen en dat door het publiek of Martin te laten doen, slecht geluid......![]()
Jammer, maar de sfeer in het stadion was wel weer helemaal top.![]()
Terugreis....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:57 schreef Kimsomnia het volgende:
[..]
Hoe was je terugreis? Wij zaten om 01:30 pas in onze auto.
Moest ik toevallig ook pas nog aan denken. Ik heb ook dat ding opgestuurd en nog niets gehoord.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
heeft iemand in Ahoy eigenlijk die foto besteld die je later zou krijgen opgestuurd? Je hoefde daarvoor alleen een paar postzegels te plakken... heeft iemand hem al binnen?
Het is hier soms gewoon te strak geregeld. We doen nooit gekke dingen omdat het overlast kan veroorzaken.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:45 schreef kamagurka het volgende:
Klinkt goed! Jammer dat wij niet zoveel van dat soort pittoreske plaatsjes hebben waar dit soort dingen wordt gedaan.. maar den Hollandse onderhandelaar (lees: concertbobo) is een gierige vrek eh
Met de fotopit doel je op het plekkie voor de fotograverende pers aan het begin van het concert? Mag/wil je foto's posten?......quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:05 schreef BloodyLotte het volgende:
Foto's gemaakt voor oor.nl ook. Ik heb staan janken in de fotopit, zo mooi.
Jaloers is, en ik moet ook zeggen dat ik sinds de aankondiging van het concert in Rotterdam erg veel naar DM geluisterd heb en nog steeds erg veel doe.... Zeker nu met nieuwe live cd.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:05 schreef BloodyLotte het volgende:
*kickje*
Mijn Depeche obsessie leeft weer helemaal op. Ik heb ze ein-de-lijk dan eens live gezien, op Werchter. Foto's gemaakt voor oor.nl ook. Ik heb staan janken in de fotopit, zo mooi. Ik draai ze grijs sindsdien.![]()
Al heet ie dit keer The Best Of Depeche Mode Volume 1 (wel een super gave cover trouwens!)quote:01. Personal Jesus 03:47
02. Just Can't Get Enough 03:43
03. Everything Counts 04:01
04. Enjoy The Silence 04:19
05. Shake The Disease 04:52
06. See You 03:58
07. It's No Good 05:59
08. Strangelove 03:47
09. Suffer Well 03:53
10. Dream On 03:52
11. People Are People 03:38
12. Martyr 03:25
13. Walking In My Shoes 05:01
14. I Feel You 04:35
15. Precious 04:09
16. Master And Servant 04:00
17. New Life 03:46
18. Never Let Me Down Again 04:20
quote:01. personal jesus (boys noize rework) 06:56
02. never let me down again (digitalism remix) 04:40
03. everything counts (oliver huntemann and stephan bodzin dub) 06:55
04. people are people (underground resistance remix) 07:23
05. everything counts (troy pierce unoffical business mix) 06:01
06. personal jesus (heartthrob rework 2) 05:16
07. the sinner in me (ricardo villalobos conclave remix) 13:00
08. personal jesus (timo maas remix) 07:53
Ik verplicht je tot niets, dat was enkel onze filosofie.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:17 schreef Icefire1971 het volgende:
een nieuwe tour is altijd goed (met of zonder nieuw materiaal). Maar om nu meteen "de halve Europese tour (te) gaan nemen".....
M'n vriendin kreeg hem vorige week (pas)quote:Op donderdag 21 december 2006 01:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Iemand al de foto ontvangen. Ik wacht nog steeds elke dag op de postbode tot hij komt met mijn foto die 6 (!) postzegels kostte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |