als die monteur over 5 uur eindelijk weg is, gewoon weer je bed in duikenquote:Op maandag 27 maart 2006 10:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
Je zou verdomme om 10:00 hier zijn klootzak![]()
![]()
![]()
Ben ik op mijn vrije dag al om half 10 mijn nest uit gekropen, terwijl ik er om 4 uur pas ladderzat in lag, komt die tampeleuris veel en veels te laat. Het is verdomme nu al 10:45.
En het kutte was. Komt mijn moeder vanmorgen om 9 uur mee aan ---> Keihard roepend terwijl ik lag te pitten: EEI IK BEN WERKEN, OM 10:00 KOMT MONTEUR, ZORG JE DAT JE DAN WAKKER BENT ?
![]()
![]()
![]()
ARRRRRRRRRGHHHHH. En ik voel me alweer chronisch moe
![]()
Wat haat ik ze, moeders en monteurs![]()
![]()
![]()
Kut met DTquote:Op maandag 27 maart 2006 10:51 schreef Scorpie het volgende:
wie gaat er dan op zondagavond ook zuipen? Alleen uitkeringstrekkers en luie kudtstudentendoen dat. Ga werken kreng!
's avonds een vent 's ochtends een vent zeg ik altijd maar dus niet van dat slappe.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
Je zou verdomme om 10:00 hier zijn klootzak![]()
![]()
![]()
Ben ik op mijn vrije dag al om half 10 mijn nest uit gekropen, terwijl ik er om 4 uur pas ladderzat in lag, komt die tampeleuris veel en veels te laat. Het is verdomme nu al 10:45.
'S avonds een vent en 's morgens absent is het meer. En alle monteurs moeten dood.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:15 schreef Deetch het volgende:
[..]
's avonds een vent 's ochtends een vent zeg ik altijd maar dus niet van dat slappe.
je hebt je moeder niet helemaal gehoord: ze zei: tussen 10 en 17quote:
Kudt met dt ja, standaardspelling voor paupers zoals jij. En als ik me niet mag bemoeien met jou moet je wegwezen van dit openbare forumquote:Op maandag 27 maart 2006 10:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Kut met DT![]()
En waarom ik op zondagavond ga zuipen ? Verjaardag van een vriend van meTrouwens waar bemoei je je mee. Dat jij 24/7 achter Fok duikt en dit je vrienden noemt, ok, moet je zelf weten. Maar dat wil niet zeggen dat anderen dat ook doen.
Zou 'm geen koffie aanbiedenquote:Op maandag 27 maart 2006 14:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hij was hier om 13:15
Excuus: Hij had een platte band met zijn bus
En dan heeft hij 3 uur nodig om dat te repareren!? Het is toch een monteur?quote:Op maandag 27 maart 2006 14:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hij was hier om 13:15
Excuus: Hij had een platte band met zijn bus
Vast geen busjes monteur gekie!quote:Op maandag 27 maart 2006 14:50 schreef 700MB het volgende:
[..]
En dan heeft hij 3 uur nodig om dat te repareren!? Het is toch een monteur?
En die monteur ff de dvd-speler in zijn busje stoppenquote:Op maandag 27 maart 2006 14:57 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
Vast geen busjes monteur gekie!
OT: bekijk het positief, jij KAN tenminste weer je bedje in
Ik heb de monteur nog gevraagd offie in een hendig sjieke slip was geraakt, maar dat was niet zo.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:01 schreef veldmuis het volgende:
Boh gek wat voor monteur was het en wat ging ie monteren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |