Komt goed. Ik hou ze voor je apartquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:41 schreef Jill-RMC het volgende:
Ey Diz als je die cd's van Athlete niet kwijtraakt....*wijst naar haarzelf*
Uuhm die zijn net boven je post verkocht, plus ik heb nog geen mailquote:
Ik kijk zo weer even, even mijn avondeten opetenquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:32 schreef Triangeljosti het volgende:
fok@dizer.nl ?
dus..................
Ik laat het je morgen wel even weten? Niks is zeker nog. Kan je tot morgen avond wachten? En het gaat puur alleen om Tourist? Zonder V&A?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:49 schreef Triangeljosti het volgende:
WTF?
Nou ik bied 10 euri incl verzenden voor die Athlete SE incl dvd.
Maar dat heeft dus geen zin..
quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:42 schreef Airelle het volgende:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:56 schreef Remzz het volgende:
Geld vandaag binnen, helaas lukt het me niet om ze vandaag op de post te doen. Dat wordt morgen. Dus ik ga er van uit dat jullie je pakketjes op dinsdag ontvangen. Mijn excusesquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:39 schreef sanger het volgende:
Top! Mail me maar naar fok[at]dizer.nlquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:40 schreef StarGazer het volgende:
All quiet on the western front 6 euro incl....
We hebben een dealquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:06 schreef Triangeljosti het volgende:
Nou Nou Nou?
En mail terugquote:Op zondag 2 april 2006 22:23 schreef Triangeljosti het volgende:
ik heb je gemaild! Hoop dat ie aankomt dit keer, maar ik wil hem nog steeds!
[TK] DVD's en CD's bijna alles 6 euro incl!!!quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:35 schreef sanger het volgende:
Dizer, wanneer heb je ze op de post gedaan? Had gisterennog niets binnen.
Gemailedquote:Op woensdag 5 april 2006 00:00 schreef bigshadow het volgende:
Ik heb wel interesse in Snow Patrol - Final Straw, mail je mij (zie profiel) met gegevens etc?
No problem. Ik had alles klaar en jij zei dat je had overgemaakt, dus ik geloofde je op je woordenquote:Op woensdag 5 april 2006 21:39 schreef Triangeljosti het volgende:
Ik heb hem al binnen?
Vet snel! Hij ziet er goed uit! Dank je!
Lineeeeeeelieeeen! Athlete - V&A is nog niet verkocht. Jill-RMC is een vriendin van me en ze wil ze eventueel hebben als niemand ze kooptquote:Op woensdag 5 april 2006 22:19 schreef lienelien het volgende:
Dizeeeer.. Athlete - Vehicles & Animals
Mits in helemaal goede staat
¤6 inc bubbelenvelopje?![]()
edit: ik snap 't ff niet, hierboven staat iets van dat je ze verkocht hebt, maar in je post van gisteren staat 'ie nog wel..?![]()
Dizer!~sorry dat het een beetje later komt dan m'n bedoeling, maar ik ga nú de ¤6 overmaken naar je! Als je ook rabobank hebt, neem ik aan dat je het vandaag/morgenochtend al wel binnen hebt.quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:45 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dizer!~sorry dat het een beetje later komt dan m'n bedoeling, maar ik ga nú de ¤6 overmaken naar je! Als je ook rabobank hebt, neem ik aan dat je het vandaag/morgenochtend al wel binnen hebt.
Ik vind je héél lief als je 'm dan maandag op kan sturen![]()
Stomme ABN. Najah, 't is iig onderweg nu!quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:46 schreef Dizer het volgende:
[..]Ik heb ABN, dus ik verwacht het geld maandag dus hopelijk op tijd om het maandag op te sturen
Stomme Rabobank zul je bedoelenquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:53 schreef lienelien het volgende:
[..]
Stomme ABN. Najah, 't is iig onderweg nu!
Geld al ontvangen en cd'tje al verzonden soms?quote:Op zondag 9 april 2006 21:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Stomme Rabobank zul je bedoelen![]()
![]()
Tevens schop
Je moet het morgen in je brievenbus hebben. Vannochtend in de bus gedaan in een mooie bubbeltjes envelopequote:Op woensdag 12 april 2006 00:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
Geld al ontvangen en cd'tje al verzonden soms?![]()
heel fijn, zal morgen dan eens contact opnemen met het thuisfrontquote:Op woensdag 12 april 2006 00:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je moet het morgen in je brievenbus hebben. Vannochtend in de bus gedaan in een mooie bubbeltjes envelope
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |