Morgen overdag wordt het herhaald.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Shit, DWDD gemist![]()
Had het wel willen zien
Maar ik geloof eigenlijk sowieso dat al die belspelletjes en loterijen grotendeels oplichting zijn.
Show me the screens.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:34 schreef bravo het volgende:
www.tvopjepc.nl
Kun je het ook nakijken.
Realplayer:
laatste aflevelevering is van afgelopen vrijdag... ff wachten nog..
Op de kasten waar de post in word gesorteerd (met de hand) staat naast de straatnaam ook de letters van de postcode, dan weet de postbode waar je ongeveer woont, en dan vergelijkt ie jouw naam met de namen die op de andere poststukken staan.. Op die manier zal de postbode er wel achter zijn gekomen waar je precies woont..quote:Op maandag 27 maart 2006 14:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
hmm
Moet ik toch eens kijken hier, maar ik heb mijn post vaker gekregen dat er alleen postcode en naam bijstond.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:11 schreef Sirolf het volgende:
De Wereld Draait Door van vandaag staat online!
Klik op 1 van de onderstaande links om direct naar het juiste fragment te gaan:
Realplayer: http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)rm?start=0:27:12.500
Windows Media Player: http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)sf?start=0:27:12.500
Het staat alleen onderaan in beeldquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:14 schreef Manneke_Pils het volgende:
Heeft ze ook daadwerkelijk die naam gezegd of zegt ze alleen:
De winnaar staat onderaan in beeld, gefeliciteerd!
Het programma is vantevoren opgenomen. Pas later, tijdens de uitzending op tv, wordt de naam door de regie toegevoegd.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:14 schreef Manneke_Pils het volgende:
Senks!quote:
Ik krijg haast de neiging dat topic omhoog te schoppen... Hij is nog open.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:38 schreef Falco het volgende:
En googlen op 'Duuk achternaam' levert als eerste hit het volgende topic op
Post hier rare voornaam-achternaam combinaties
Maar dat is meer toeval denk ik
Als ze mensen oplichten (volgens mij is dat zowieso zo...) dan moet er wel eens iemand naar kijken lijkt mij, als particulier krijg je toch niets voor elkaar, dus dan maar een televisie programma erbijquote:Op zondag 26 maart 2006 23:04 schreef PsyCha het volgende:
Of de Consumentenbond? Of Opgelicht?
Ik heb maar ff naar Koppensnellers gemaild. Hopelijk doen ze er wat mee, is wel allebei Talpa hequote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Is dit nou al gemaild naar zo'n programma dat rare fragmenten verzameld? (Jack Spijkeman ofzo, doet die dat nog steeds?)
Spijkerman laat zich in zijn programma anders vaak genoeg negatief uit over Talpa en heeft vaak genoeg fragmenten uit andere Talpa programma'squote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik heb maar ff naar Koppensnellers gemaild. Hopelijk doen ze er wat mee, is wel allebei Talpa he
Nouja, hou het programma zaterdag dan in de gaten zou ik zeggenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:58 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Spijkerman laat zich in zijn programma anders vaak genoeg negatief uit over Talpa en heeft vaak genoeg fragmenten uit andere Talpa programma's
Ben ik dan de enige die elke zaterdag kijktquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nouja, hou het programma zaterdag dan in de gaten zou ik zeggenWie weet krijg ik wel zo'n geweldig onzin ding
Als niemand me voor was natuurlijk.
Die vuile meneer geluk wint ook altijdquote:
Dat laatste. Al 1000x gezegd in dit topic. Programma is niet live.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:14 schreef Manneke_Pils het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |