hmmquote:
Maar ik neem aan dat ze dat niet allemaal zijn, alleen van de mensen met een vaste telefoonaansluiting die zichtbaar isquote:
maar ik weet niet of het de goede postcode is, ik heb de uitzending niet gezienquote:Op maandag 27 maart 2006 14:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat ze dat niet allemaal zijn, alleen van de mensen met een vaste telefoonaansluiting die zichtbaar isBel de buren anders eens op of er ook een meneer K. Pot in de straat woont
Alleen postcode + huisnummer is uniekquote:Op maandag 27 maart 2006 14:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Hier niet
Als je vaker alleen postcode op brief zet en geen straatnaam + nummer dan komt de post toch goed aan hoor.
Butterhuizenquote:Op maandag 27 maart 2006 00:39 schreef lucky_birdie het volgende:
[..]
1704 is een bestaande postcode, namelijk van Heerhugowaard
En om precies te zijn.. het is een wijk met "zo goed als uitgestorven dieren" namen
Zoals de Potvis.. die postcode is 1704 WC![]()
Is altijd al oplichting geweest...quote:Op maandag 27 maart 2006 14:37 schreef medina het volgende:
nou ik had dus vanmiddag naar een belspel op net 5 gebeld, ik wist het goede antwoorden de computerstem vertelde me dat ik de 6e beller moet zijn.helaas ik was 4e beller,nou goed ik bel nog maar een keerdit keer werd ik 4e beller, nog een keer bellen werd ik 1e beller, toen werd ik kwaad en heb nog een keer gebeld 2e beller,en nu ben ik 4x 60 cent kwijt. heb er wel van geleedr hoor!
![]()
Vind niemand het verdacht dat behalve de namen K. Pot en K.A. Duuk, K. Pot ook nog eens in de Potvis straat woont? Ben benieuwd of we hier nog iets van gaan horen.quote:
Die K. Pot moet dan ook haast wel een lesbienne zijn.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
Vind niemand het verdacht dat behalve de namen K. Pot en K.A. Duuk, K. Pot ook nog eens in de Potvis straat woont? Ben benieuwd of we hier nog iets van gaan horen.
Morgen overdag wordt het herhaald.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Shit, DWDD gemist![]()
Had het wel willen zien
Maar ik geloof eigenlijk sowieso dat al die belspelletjes en loterijen grotendeels oplichting zijn.
Show me the screens.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:34 schreef bravo het volgende:
www.tvopjepc.nl
Kun je het ook nakijken.
Realplayer:
laatste aflevelevering is van afgelopen vrijdag... ff wachten nog..
Op de kasten waar de post in word gesorteerd (met de hand) staat naast de straatnaam ook de letters van de postcode, dan weet de postbode waar je ongeveer woont, en dan vergelijkt ie jouw naam met de namen die op de andere poststukken staan.. Op die manier zal de postbode er wel achter zijn gekomen waar je precies woont..quote:Op maandag 27 maart 2006 14:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
hmm
Moet ik toch eens kijken hier, maar ik heb mijn post vaker gekregen dat er alleen postcode en naam bijstond.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:11 schreef Sirolf het volgende:
De Wereld Draait Door van vandaag staat online!
Klik op 1 van de onderstaande links om direct naar het juiste fragment te gaan:
Realplayer: http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)rm?start=0:27:12.500
Windows Media Player: http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)sf?start=0:27:12.500
Het staat alleen onderaan in beeldquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:14 schreef Manneke_Pils het volgende:
Heeft ze ook daadwerkelijk die naam gezegd of zegt ze alleen:
De winnaar staat onderaan in beeld, gefeliciteerd!
Het programma is vantevoren opgenomen. Pas later, tijdens de uitzending op tv, wordt de naam door de regie toegevoegd.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:14 schreef Manneke_Pils het volgende:
Senks!quote:
Ik krijg haast de neiging dat topic omhoog te schoppen... Hij is nog open.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:38 schreef Falco het volgende:
En googlen op 'Duuk achternaam' levert als eerste hit het volgende topic op
Post hier rare voornaam-achternaam combinaties
Maar dat is meer toeval denk ik
Als ze mensen oplichten (volgens mij is dat zowieso zo...) dan moet er wel eens iemand naar kijken lijkt mij, als particulier krijg je toch niets voor elkaar, dus dan maar een televisie programma erbijquote:Op zondag 26 maart 2006 23:04 schreef PsyCha het volgende:
Of de Consumentenbond? Of Opgelicht?
Ik heb maar ff naar Koppensnellers gemaild. Hopelijk doen ze er wat mee, is wel allebei Talpa hequote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Is dit nou al gemaild naar zo'n programma dat rare fragmenten verzameld? (Jack Spijkeman ofzo, doet die dat nog steeds?)
Spijkerman laat zich in zijn programma anders vaak genoeg negatief uit over Talpa en heeft vaak genoeg fragmenten uit andere Talpa programma'squote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik heb maar ff naar Koppensnellers gemaild. Hopelijk doen ze er wat mee, is wel allebei Talpa he
Nouja, hou het programma zaterdag dan in de gaten zou ik zeggenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:58 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Spijkerman laat zich in zijn programma anders vaak genoeg negatief uit over Talpa en heeft vaak genoeg fragmenten uit andere Talpa programma's
Ben ik dan de enige die elke zaterdag kijktquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nouja, hou het programma zaterdag dan in de gaten zou ik zeggenWie weet krijg ik wel zo'n geweldig onzin ding
Als niemand me voor was natuurlijk.
Die vuile meneer geluk wint ook altijdquote:
Dat laatste. Al 1000x gezegd in dit topic. Programma is niet live.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:14 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:56 schreef devv05 het volgende:
Wat nep? Je gelooft niet dat die namen verzonnen zijn?
Lijkt me idd dat het echt is. Ook zo geloofwaardig dat er toevallig twee mensen met allebei een opmerkelijke naam iets winnen. Verder heb ik even gezocht:quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:50 schreef TC03 het volgende:
De winnaars zijn niet verzonnen, ze worden er later in gemonteerd.Overigens geloof ik niet dat dit nep is.
quote:Bergen, F G T M van Witte de Withstraat 16 5342 TD Oss
Chinees Afhaalcentrum Witte De Witte de Withstraat 7 5342 TD Oss
Gelder, A J van Witte de Withstraat 12 5342 TD Oss
JT Moto Motors & Scooters Witte de Withstraat 11 5342 TD Oss
Kapsalon Yes Haarmode Witte de Withstraat 5 5342 TD Oss
Mulder, A G Witte de Withstraat 4 5342 TD Oss
Schans, T P L vd Witte de Withstraat 6 5342 TD Oss
Schans Meubelen vd Witte de Withstraat 6 5342 TD Oss
Twigt Innovatief Witte de Withstraat 11 5342 TD Oss
Tybosch, S W H A Witte de Withstraat 14 5342 TD Oss
Vlijmen, W van Witte de Withstraat 13 5342 TD Oss
Yes Haarmode Kapsalon Witte de Withstraat 5 5342 TD Oss
quote:Beer, G de Rode Lynx 19 1704 TN Heerhugowaard
Beerepoot, Ing G E Rode Lynx 17 1704 TN Heerhugowaard
Deelen, C J M Rode Lynx 39 1704 TN Heerhugowaard
Dekker, J Th Rode Lynx 33 1704 TN Heerhugowaard
Haps, N E Rode Lynx 7 1704 TN Heerhugowaard
Horst, F J N vd Rode Lynx 31 1704 TN Heerhugowaard
Laduc, J Rode Lynx 15 1704 TN Heerhugowaard
Menning, C N J Rode Lynx 41 1704 TN Heerhugowaard
Menning, M Rode Lynx 41 1704 TN Heerhugowaard
Mulder, B F H Rode Lynx 25 1704 TN Heerhugowaard
Mulder, L M Rode Lynx 25 1704 TN Heerhugowaard
Muller, R Rode Lynx 21 1704 TN Heerhugowaard
Muller, S Rode Lynx 21 1704 TN Heerhugowaard
Nouwland-Scholten, A vd Rode Lynx 37 1704 TN Heerhugowaard
Ranzijn Dansleraar Rode Lynx 43 1704 TN Heerhugowaard
Schapendonk, Rob Rode Lynx 39 1704 TN Heerhugowaard
Schr�der, J F H Rode Lynx 5 1704 TN Heerhugowaard
Timmermans, D Rode Lynx 3 1704 TN Heerhugowaard
Vught, L J A F van Rode Lynx 47 1704 TN Heerhugowaard
Wissing, L Rode Lynx 11 1704 TN Heerhugowaard
Het zou kunnen ja, maar geloofwaardiger wordt het niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:02 schreef TC03 het volgende:
Ze kunnen toch allebei een geheim nummer hebben ofzo? Mijn adres kan je ook niet achterhalen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |