ik ga het nog een keer doen!!!quote:Op zondag 26 maart 2006 23:22 schreef Sirolf het volgende:
Ik zag het inderdaad ook staan. K.A. Duuk, compleet met postcode (weet helaas niet meer welke dat was).
Overigens staan die namen volgens mij niet op de Talpa-streams. Deze worden er namelijk pas later onder gezet, terwijl het programma al eerder is opgenomen)

en dan?quote:Op zondag 26 maart 2006 23:20 schreef SCH het volgende:
Ik heb het naar de krant gestuurd!

Zeker net een nieuw zinnetje geleerd,....quote:Op zondag 26 maart 2006 23:23 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik ga het nog een keer doen!!!
No shit Sherlock!!!![]()

Weet iemand welke minuut het ongeveer is?quote:Op zondag 26 maart 2006 23:22 schreef Sirolf het volgende:
De stream staat trouwens al online! Zie http://rdr.talpa.tv/asxgen.php?a=1&id=6159&format=3

quote:Op zondag 26 maart 2006 23:34 schreef Sirolf het volgende:
Deel 3 6:20 minuten, maar ik heb al gezien dat de vaandel waar het op staat daar compleet leeg is. Het wordt er dus na de streammachine live opgezet.

1704 is een bestaande postcode, namelijk van Heerhugowaardquote:Op zondag 26 maart 2006 23:24 schreef Adelante het volgende:
Die eerste had ik inderdaad ook gezien: Mevrouw K. Pot en postcode was iets van 1704

die hele wijk bestaat uit namen die niet echt bestaanquote:Op maandag 27 maart 2006 00:39 schreef lucky_birdie het volgende:
[..]
1704 is een bestaande postcode, namelijk van Heerhugowaard
En om precies te zijn.. het is een wijk met "zo goed als uitgestorven dieren" namen
Zoals de Potvis.. die postcode is 1704 WC![]()

en ik ken iemand met die postcode die ook pot van z'n achternaam heetquote:Op zondag 26 maart 2006 23:24 schreef Adelante het volgende:
Die eerste had ik inderdaad ook gezien: Mevrouw K. Pot en postcode was iets van 1704

Dat heb je wel vaker volgens mij.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Opeenz zo: Hey dat is mijn postcode maar niet mijn naam

Pssst, er zijn meerdere mensen met dezelfde postcodequote:Op maandag 27 maart 2006 13:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Opeenz zo: Hey dat is mijn postcode maar niet mijn naam

Ja Maar niet met zelfde letters erbijquote:Op maandag 27 maart 2006 13:52 schreef devv05 het volgende:
[..]
Pssst, er zijn meerdere mensen met dezelfde postcode![]()

quote:Op maandag 27 maart 2006 13:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja Maar niet met zelfde letters erbij
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |