Dat hebben die josti's die daar heen bellen toch niet door.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:40 schreef Molluck het volgende:
Was dat serieus? Dat is wel heel erg vreemd dan, het kan een grap van iemand achter de schermen zijn, maar hij verraadt er wel de hele boel mee.
Nee.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:02 schreef Thrilled het volgende:
[..]
volgens mij zag je het, en besef je nu pas dat het domme namen waren, of niet?
doe esquote:Op zondag 26 maart 2006 23:06 schreef Vitalogy het volgende:
Postcode stond er bij, dus het valt te verifieren.
Hoezo?quote:Op zondag 26 maart 2006 23:10 schreef De_Loet het volgende:
wat ook raar is, dat programma wordt 's woensdags opgenomen, en zondags (?) uitgezonden.
Familie leden en afgesproken.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:06 schreef Vitalogy het volgende:
Postcode stond er bij, dus het valt te verifieren.
Als de mensen dat niet zouden zienquote:Op zondag 26 maart 2006 23:06 schreef snellejelle het volgende:
voor volgende week schijnen de winnaars ook al bekend te zijn:
D. Duck
B. Bolderbast
nee ze zegt alleen dat de winnaar onder in beeld staat.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:12 schreef De_Loet het volgende:
[..]
nou, er belt toch ook altijd iemand 'live' met de presentatrice ?
De namen worden er later in gemonteerd, Caroline Tensen spreekt ook nooit de naam van de winnaar uit.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:10 schreef De_Loet het volgende:
wat ook raar is, dat programma wordt 's woensdags opgenomen, en zondags (?) uitgezonden.
Nee dat was eerder altijd zo, nu verschijnt er alleen een naam in beeld.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:12 schreef De_Loet het volgende:
[..]
nou, er belt toch ook altijd iemand 'live' met de presentatrice ?
dan zou een belspel sowieso al niet kunnenquote:Op zondag 26 maart 2006 23:10 schreef De_Loet het volgende:
mevrouw Koos Pot was gisteren ook bij Paul de Leeuwquote:Op zondag 26 maart 2006 22:38 schreef TC03 het volgende:
Je kan bellen voor ¤5000,-. Twee keer in het programma. Volgens mij gaan die prijzen er niet uit, maar verzinnen ze maar namen. De winnaars:
- Mevrouw K. Pot
- Meneer K.A. Duuk
Dat verzin je toch niet, 'kapot' en 'kaduuk'.![]()
No shit Sherlockquote:Op zondag 26 maart 2006 23:16 schreef Doderok het volgende:
[..]
De show is opgenomen, de namen worden er tijdens de uitzending overheen gezet.
Mja, ik ken dat probleem eigelijk welquote:Op zondag 26 maart 2006 23:19 schreef Doderok het volgende:
[..]
Nadeel van 10 topics tegelijk opendoen, zijn ze al oud als je reageert...![]()
ik nomineer jouquote:Op zondag 26 maart 2006 23:19 schreef thaWarhead het volgende:
Gaat iemand morgen ff betalen voor de stream vanaf de Talpa site om even screenshotjes te maken?
Juist het zou dan live moeten zijnquote:Op zondag 26 maart 2006 23:14 schreef Thrilled het volgende:
[..]
dan zou een belspel sowieso al niet kunnen
Spannendquote:Op zondag 26 maart 2006 23:20 schreef SCH het volgende:
Ik heb het naar de krant gestuurd!
En dan straks zeker een beetje met de eer gaan strijkenquote:Op zondag 26 maart 2006 23:20 schreef SCH het volgende:
Ik heb het naar de krant gestuurd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |