Neeeee shark wat doe je.....heb je echtquote:Op maandag 1 mei 2006 23:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Kheb ook nog een foto van wit vlees zie ik
[..]
Ben P voor met zijn ideetje schuurtje, zwart wit, contrast, blablaquote:Op maandag 1 mei 2006 23:03 schreef Shark.Bait het volgende:
ziet er goed uit
en wat is er dan met die 2e dat je niet kon laten?
Die wilde ik al makenquote:Op maandag 1 mei 2006 23:03 schreef Shark.Bait het volgende:
ziet er goed uit
en wat is er dan met die 2e dat je niet kon laten?
Haha geweldig, daar was ik inderdaad het land ingelopen. Zolang ik niet de bedden inloop vind ik dat dat best magquote:Op maandag 1 mei 2006 22:50 schreef IedeK. het volgende:
Hé leuk !
Ben je bij #7 het land opgegaan?
Dan is dit volgens mij het zelfde veld:
[[url=http://xs100.xs.to/xs100/06181/April1013.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
En ja die windmolens, ik woon er vlak bij
Valt wel mee hoor, het is maar 750 meter en je hoort ze alleen als er echt een stevige wind staat.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:07 schreef MarBu het volgende:
[..]
(offtopic: is dat leuk met die windmolens? ze schijnen behoorlijk wat herrie te kunnen makenOf woon je daar weer net ver genoeg voor
)
Ja ja .... kijk eensquote:Op maandag 1 mei 2006 23:04 schreef An24 het volgende:
[..]
Ben P voor met zijn ideetje schuurtje, zwart wit, contrast, blabla
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:04 schreef An24 het volgende:
Neeeee shark wat doe je.....heb je echtAn gaat nooit meer door de knieeen. Zal mijn maatje leuk vinden, haha
![]()
![]()
Hij past geheel binnen de context van dit topicquote:
Ja...zo'n blonde bol is ook best leukquote:Op maandag 1 mei 2006 23:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hij past geheel binnen de context van dit topic
quote:Die ik van jou had is helaas onscherp![]()
quote:
in de 13e eeuw waren er vast zat die over die houten windmolens zten te klagenquote:Op maandag 1 mei 2006 23:11 schreef IedeK. het volgende:
Valt wel mee hoor, het is maar 750 meter en je hoort ze alleen als er echt een stevige wind staat.
Ik moet wel zeggen dat er vorig jaar eentje op hol sloeg![]()
Dat was wel een flinke herrie.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 07:50 schreef An24 het volgende:
En stiekum doorposten als ik lig te tukken he.
Tuurlijk valt het reuze mee. Jij maakte er een drama vanquote:Nou pffff wat een drama, valt me reuze mee. En trouwens, heb je de rode handjes gezien? DIE HADDEN HET KOUD pffff![]()
![]()
![]()
Postenquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:28 schreef PdeHoog het volgende:
We hebben vandaag ook rondgereden en jij had duidelijk een mooiere luchtFoto's volgen nog
Ohh wat een mooie foto !quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:21 schreef longinus het volgende:
[[url=http://images6.theimagehosting.com/bollen.jpg]afbeelding][/URL]
Vandaag even rondgereden, sommige velden staan er prachtig bij, anderen zijn al uitgebloeid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |