Er zijn er wel meer. Ze hebben Polen ingehuurd die tussen de bloemen de anders gekleurde eruit halen, maar soms vergeten ze er 1. En roze lijkt ongelofelijk op rood.quote:Op donderdag 4 mei 2006 08:59 schreef zoeperzazke het volgende:
Nummer 7 is erg bijzonder, met die ene eh... bloem, die er tussenuit springt... Stond die echt zo of ben je zelf met een schepje in de weer gegaan?
die van jou lijkt idd lichterquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer. Ze hebben polen ingehuurd die tussen de bloemen de anders gekleurde eruit halen, maar soms vergeten ze er 1.
[afbeelding]
Zeg PdeH, bij mij is het verschikl in kleur groter... of ligt dat aan mijn (brakke) monitor?
Er was op zich genoeg licht, maar het had beter gekund. Ik prefereer een strak blauw luchtje en een iets feller zonnetje, maar helaas.......quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:00 schreef fr.oosje het volgende:
Ik vind ze niet echt knallen, was er nog wel genoeg licht?
Ik heb het geheel wat voorzien van meer contrast. Dat zou het verschil kunnen verklarenquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:02 schreef Shark.Bait het volgende:
Zeg PdeH, bij mij is het verschikl in kleur groter... of ligt dat aan mijn (brakke) monitor?
Aha...op die fiets.. ik zat me al af te vragen of het aan de verschillende CCDs lag. Ik heb "gewoon" de jpeg gepakt (ik schiet NEF en JPEG voor de lezertjes) geresized, door watermark factory gehaals en geupload.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:14 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb het geheel wat voorzien van meer contrast. Dat zou het verschil kunnen verklaren
Die van Topperrrr hoort er ook eigenlijk niet in thuisquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:39 schreef Robertje het volgende:
Leuke kleurige plaatjes. Alleen die van TopperrrNiet echt top.
Alles is puur natuurquote:Op donderdag 4 mei 2006 08:59 schreef zoeperzazke het volgende:
Nummer 7 is erg bijzonder, met die ene eh... bloem, die er tussenuit springt... Stond die echt zo of ben je zelf met een schepje in de weer gegaan?
[Sharkmode]quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Alles is puur natuurHij stond zo
Het wordt pas echt gaaf als je een wit tulpenveld hebt met een rode tulp ertussen
Daar begon-ie gister idd ook weer overquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:34 schreef An24 het volgende:
[..]
[Sharkmode]
"Daar hebben we toch photoshop voor![]()
"
[/sharkmode]
quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:34 schreef An24 het volgende:
[Sharkmode]
"Daar hebben we toch photoshop voor![]()
"
[/sharkmode]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |