Aan hem vragen wat hij lekker vindt?quote:Op zondag 26 maart 2006 20:55 schreef Blackletter het volgende:
k heb nu al een tijdje een vriend en hij masseerd me af en toe. k vind t echt super als hij dat doetmaar wil hem ook graag masseren. alleen heb k als k da doe hele tijd het gevoel dat k het fout doe of te zacht of weet k veel. hij vind dat k t wel goed doe. maar graag wil k t beter dan wel goed kunnen
.
dus iemand nog tips? ideeen? dergelijke![]()
Masseren is zo persoonlijk, alleen jij kan er samen met je vriend achter komen wat voor jullie werkt.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:57 schreef Blackletter het volgende:
heb ik gedaan, hij wil dat k t wat harder doedus dan doe k dat he
maar dan nog steeds ben k geen "profi" zal ook wel nie lukken maar heb gewoon wat tips nodig;)
Djeez woman, vanwaar toch die chronisch naieve denkwijze dat iedere vent al dolblij is als hij een beetje tieten tegen zich aangedrukt krijgt...quote:Op zondag 26 maart 2006 21:01 schreef Insomaniac het volgende:
Maar goed, tipje van mij, smeer jezelf in met een lekkere olie en masseer hem met je boezem. Satisfaction guaranteed..
Hij wil helemaal niet gemasseerd worden, hij wil hard met je neuken. Daarom masseert hij jou steeds, als voorspel om te gaan neuken.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:55 schreef Blackletter het volgende:
k heb nu al een tijdje een vriend en hij masseerd me af en toe. k vind t echt super als hij dat doetmaar wil hem ook graag masseren.
Dat is anders wel mijn ervaring. Ze masseren alleen veel korter dan ze zelf gemasseerd willen worden!quote:Op zondag 26 maart 2006 21:03 schreef gelly het volgende:
Mannen masseren vrouwen maar om 1 ding, en dat is niet om zelf gemasseerd te worden
Wij masseren steviger en dus in de meeste gevallen ook effectiever, het gaat om de kwaliteit, niet de kwantiteit meis... Of word je liever 7 keer in de week lafjes geneukt in plaats van 4 keer stevig?quote:Op maandag 27 maart 2006 00:28 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat is anders wel mijn ervaring. Ze masseren alleen veel korter dan ze zelf gemasseerd willen worden!
Ik word liever een half uur over mijn rug gekriebeld dan een uur stevig gemasseerdquote:Op maandag 27 maart 2006 00:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wij masseren steviger en dus in de meeste gevallen ook effectiever, het gaat om de kwaliteit, niet de kwantiteit meis
Tegenwoordig zou ik al blij zijn met 1 keer lafjesquote:... Of word je liever 7 keer in de week lafjes geneukt in plaats van 4 keer stevig?
Wat heeft kriebelen in godsnaam te maken met masseren?quote:Op maandag 27 maart 2006 00:31 schreef Xennia het volgende:
Ik word liever een half uur over mijn rug gekriebeld dan een uur stevig gemasseerd
een half uur?quote:Op maandag 27 maart 2006 00:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat heeft kriebelen in godsnaam te maken met masseren?
Ik word liever een half uur gepijpt dan dat ik een uur gekriebeld word, maar daar gaat het hier niet over...
Het gaat mij meer om de intimiteit van de aanraking dan om pijn lijden bij te stevige massagesquote:Op maandag 27 maart 2006 00:37 schreef kastanova het volgende:
Wat heeft kriebelen in godsnaam te maken met masseren?
als je een goed massage krijgt lijdt je geen pijn....quote:Op maandag 27 maart 2006 00:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om de intimiteit van de aanraking dan om pijn lijden bij te stevige massages
Waren alle vrouwen maar zo makkelijk.. Leg ik gedurende een film ff m'n handje op je schouder en vervolgens masseer je me een uur... Mooier kunnen we het niet maken, wel makkelijkerquote:Op maandag 27 maart 2006 00:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om de intimiteit van de aanraking dan om pijn lijden bij te stevige massages
Wat is ons record na die 'bananen' ongeveer Xen?quote:Op maandag 27 maart 2006 00:42 schreef SunChaser het volgende:
Ja, een half uur pijpen, dat hoeft echt niet.
Dat is niet kriebelenquote:Op maandag 27 maart 2006 00:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Waren alle vrouwen maar zo makkelijk.. Leg ik gedurende een film ff m'n handje op je schouder en vervolgens masseer je me een uur... Mooier kunnen we het niet maken, wel makkelijker.
Alsof ik toen enig besef van tijd hadquote:Op maandag 27 maart 2006 00:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat is ons record na die 'bananen' ongeveer Xen?.
Ej, het ging toch om de intimiteit van de aanraking?quote:
Je kaakspieren welquote:Op maandag 27 maart 2006 00:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Alsof ik toen enig besef van tijd had
De ballen kriebelen is lekkerder, die pik moet gewoon helemaal je mond inquote:Op maandag 27 maart 2006 10:28 schreef Vivi het volgende:
Ik adviseer den pik te kriebelen en te masseren tijdens het pijpen, ben je in 1 keer klaar toch?
Houden die vent!!quote:heb nu al een tijdje een vriend en hij masseerd me af en toe
Kies voor een cursus massage! Heb ik ook gedaan.....quote:maar wil hem ook graag masseren. alleen heb k als k da doe hele tijd het gevoel dat k het fout doe of te zacht of weet k veel. hij vind dat k t wel goed doe. maar graag wil k t beter dan wel goed kunnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |