quote:Op maandag 27 maart 2006 14:24 schreef dyonvbaal het volgende:
jarhead?
Ja.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:56 schreef dyonvbaal het volgende:
stel ik je teleur omdat ik geen oorlogs films kijk :|
vraag me af of die goed zijn...quote:Op maandag 27 maart 2006 15:25 schreef mamamiep het volgende:
The Matrix
Matrix revolutions
matrix reloaded
Was toch eerst een filmquote:
Ja maar matrix path of neo en enter the matrix zijn niet op alle 3 de delen van het spel gericht volgens mij...quote:
Daar zijn zoveel spellen van gemaakt, er zijn volgens mij heus wel spellen die gemaakt zijn aan de hand van de film, heb ze volgens mij wel eens gezien. Voor PC/PS2/Xbox lijkt me voornamelijk.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja maar matrix path of neo en enter the matrix zijn niet op alle 3 de delen van het spel gericht volgens mij...
Oh, ik meen toch wat anders te hebben gezien. Nou ja, dan had ik gewoon alle Pixar films + nog wat dingen moeten noemenquote:Op maandag 27 maart 2006 15:31 schreef JelleS het volgende:
Er zijn 3 spellen, en die zijn gebaseerd op de hele trilogie.
Pst, daar was ik eerder mee.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:33 schreef JelleS het volgende:
Ik heb teminste als enige ook de beste game gebaseerd op een film genoemd, Blade Runner.
Dan zouden we dat moeten zienquote:
Ik denk dat deze goed is...toch?quote:Op maandag 27 maart 2006 15:26 schreef RuneRose het volgende:
The Godfather
Fight Club
Madagascar
Shrek
King Kong
The Fifth Element
The Lion King
Aladdin
Jungle Book
Finding Nemo
quote:Op maandag 27 maart 2006 15:38 schreef Sheridana het volgende:
...toch?
Salo is een jaar ouder, maar het is wel Italliaans.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:46 schreef Sokolsky het volgende:
Het komt me wel bekend voor... zat ik wel in de buurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |